Mass Effect 3 VAROVÁNÍ: Tuna spoilerů uvnitř
#83
Posted 11 March 2012 - 08:51 PM
A mimochodem... ta bitva vyloženě připomínala námořní bitvu ze 17 století kde proti sobě dvě strany střílí bez jakéhokoli manévrování a je to jenom o tom komu dojde dřív munice a nebo lodě. S tím se teda Bioware moc nepředvedlo. Myslím že kdyby tohle viděli Nelson, Nimitz nebo Jamomoto trhali by si vlasy hrůzou co za idioty je to na obou stranách.
Krom toho proč Aliance střílí střílí na všechny reapery najednou... stačilo by jim skoncetrovat palbu 50 lodí a to nesnese ani Reaper. Mohli je ničit jednoho po druhém... reapeři by neměli v dost lodí. Naprostý nedostatek jakékoli taktitky.
Reapera na dálku rozstřílelo pár tuctů Quarianských křižníků. a to ještě hodně skrz atmosféru.
#84
Posted 11 March 2012 - 09:09 PM
#85
Posted 11 March 2012 - 09:14 PM
Nerris, on 11 March 2012 - 09:09 PM, said:
je to těsně po titulkach... ale ty 3 konce fakt stojí za prd jeden každej z nich. Osobně bych si představoval něco ve stylu Sherridana z Babylonu 5 když dokázal seřvat Vorlony a Stíny aby se pakovali z galaxie protože už dávno není jejich a nikdo už o jejich názory a "pomoc" nestojí.
#87
Posted 11 March 2012 - 09:19 PM
#88
Posted 11 March 2012 - 09:31 PM
Paeris, on 11 March 2012 - 09:19 PM, said:
Mnt, tie som videl, v jednej je chlapec a otec už neviem o čom rozprávali presne ale na konci chce znova počuť príbeh o Sheperdovi a v druhej je Normandy ako ju vcucne nejaká diera alebo čo to je. Ale čo zvyšok? Čo Grunt, Garrus, Liara, Tali a ďalší? O nich som tam teda nič nevidel.
#89
Posted 11 March 2012 - 10:00 PM
Byl na ní Garrus, EDI (pokud tedy člověk nezvolil "destroy"), Liara... více méně předpokládám že to přestáli všichni... myslím že Aliance je nakonec zachrání ale jen s vlastními FTL motory to bude trvat pár let. To co zvládla loď přes relay vlastní silou trvá příšerně dlouho. Protheáni by v tuhle chvíli skončili... ti vlastní FTL motory neměli, uměli pracovat jen přes ty mass relé
#90
Posted 12 March 2012 - 10:59 AM
#91
Posted 12 March 2012 - 11:09 AM
Ale zato multiplayer je dost chytlavej, takže doufám zě tu všichni máte originálku a někdy ho dáme společně :D
#92
Posted 12 March 2012 - 12:34 PM
DESTR, on 12 March 2012 - 11:09 AM, said:
Ale zato multiplayer je dost chytlavej, takže doufám zě tu všichni máte originálku a někdy ho dáme společně :D
Horší než konec dvojky? Ten se mi zdál povedenej...jeslti jo tak nemusim ani nic stahovat a radši využiju poslední 3 dny trialu na SW:TOR.
Třeba je konec otevřenej zdůvodu dalšího DLC za 500 kč a nebo Mass Efect 4: Return of the Sheppard
#93
Posted 12 March 2012 - 01:27 PM
Chooze, on 12 March 2012 - 12:34 PM, said:
Třeba je konec otevřenej zdůvodu dalšího DLC za 500 kč a nebo Mass Efect 4: Return of the Sheppard
To těžko... není jak leda by ho někdo naklonoval a o tom pochybuju... spíš by v DLCčku mohli přidat nějakou další technologii... něco co by třeba bylo schopné reapery střílet po jednom s podstatně menšími ztrátami... tuhle možnost bych bral místo těch třech co Crucible nabízí...
#94
Posted 12 March 2012 - 06:23 PM
Paeris, on 11 March 2012 - 08:51 PM, said:
taky doufam
Jinak musim rict, ze konci to bylo super (skoro roztrhanej na kusy reaprem, uz jsem si nepripadal tak nesmrtelnej :D ), nez doslo na ty 3 moznosti no :D
Celkove hra se mi libila moc az na tu uplne posledni cast neztracela tempo a emoce jeli na 100% xD
[spoiler]
jinak tady jsou vsechny mozne konce (zakladni 3) ale lisi se 17ti zpusoby
http://www.ign.com/w...ffect-3/Endings
hodne hralo roli to, jakou jste meli "pripravenost" (spada do toho i multiplayer) na finalni boj... dale Sheppard muze prezit kdyz zvolite znicit syntetiky a mate dostatecnou pripravenost
btw: jinak toto je zajimave
https://docs.google....tRjRfZEVnQ2c6MQ
nwm jestli to vydali fanouskove nebo bioware... ale rozhodne je to lepsi nez nic a doufejme, ze to vyjde :)
P.S. a jeste jedna vec, cestina uz je venku... zatim pouze pro muzskou cast a myslim ze bez DLC... obcas jsem v ni videl nejakou drobnou chybu, ale vypada slusne :)
#95
Posted 12 March 2012 - 08:37 PM
Paeris, on 12 March 2012 - 01:27 PM, said:
Tak ve Falloutu hrdinu taky oživili pro Broken Steel, tak kdo ví co vymyslí. Větší problém je zničení všech mass relay, takže nějaké rozumější cestování bude asi docela problém. Takže bych to viděl spíš na nějaká DLC pro děj před závěrem.
Jinak ta fáma o speciálním konci pro New Game+ je vyvrácená?
#96
Posted 12 March 2012 - 09:29 PM
#97
Posted 12 March 2012 - 09:43 PM
Docela zajímavá teorie, že celá ta závěrečná část je pouze halucinace, nebo snaha Reaperů indoktrinovat Sheparda.
#98
Posted 13 March 2012 - 08:08 AM
Chooze, on 12 March 2012 - 09:29 PM, said:
Těžko Readiness jde vytáhnout max na 4000 a to člověk musí udělat opravdu všechno. Ale vážně nechápu jak mohl v některých koncích přežít výbuch citadely...
Jinak má li někdo vysokou Readiness otázka na Destroy- Gethové a EDI... taky je to zničí?
#99
Posted 13 March 2012 - 11:23 AM
Jinak tady je postup, který umožňuje změnit kolik war assets dostaneš za splněný úkol. Sám jsem to ale nezkoušel. Tenhle postup je přímo na Q Irune: Book of Plenix, ale dá se to použít i na jiné Q za které je war asset.
Quote
2. Stáhněte si program Mass Effect 3 Coalesced.bin tool a někam k sobě rozbalte.
http://blog.gib.me/2012/02/16/mass-effect-3-coalesced-bin-tool/
3. Zazálohujte si tento soubor, který budete následně editovat:
C:\Program Files (x86)\Mass Effect 3\BIOGame\CookedPCConsole\Coalesced.bin
4. Přetáhněte soubor Coalesced.bin na EXE soubor Gibbed.MassEffect3.Coalesce.exe (je ve složce, kam jste si rozbalili EditTool).
5. Ve složce, kde máte ME3 Coalesced tool, se vytvoří složka Coalesced, která obsahuje soubory *.*.json. Ty už se dají normálně editovat.
6. Otevřete soubor 09_bioui.json a v něm nalezněte klíč sfxgame.sfxgawassetshandler
7. Zde jsou vidět jednotlivé úkoly a jejich WE hodnocení. Najeďte na úkol ID 255.
"(ID=255,AssetName=\"GAWAsset_BookOfPlenixBonus\",Type=GAWAssetType_Modifier,StartingStrength=0,GUIName=0,GUIDescription=720100,bIsExploration=False,ModTargets[0]=(TargetID=207,Value=40),UnlockPlotStates[0]=0,GUICategoryID=0,DebugConditionalDescription=\"Book of Plenix Turned In\",bShowNotificationOnAward=true,ImagePath=\"gui_codex_images.galaxyAtWar.GM_Artifact_512x256\",NotificationImagePath=\"GUI_Icons.Notifications.GM_Artifact_256x128\")",
8. Zde editujte hodnotu Value=40 na například 9000, bude to vypadat takto:
"(ID=255,AssetName=\"GAWAsset_BookOfPlenixBonus\",Type=GAWAssetType_Modifier,StartingStrength=0,GUIName=0,GUIDescription=720100,bIsExploration=False,ModTargets[0]=(TargetID=207,Value=9000),UnlockPlotStates[0]=0,GUICategoryID=0,DebugConditionalDescription=\"Book of Plenix Turned In\",bShowNotificationOnAward=true,ImagePath=\"gui_codex_images.galaxyAtWar.GM_Artifact_512x256\",NotificationImagePath=\"GUI_Icons.Notifications.GM_Artifact_256x128\")",
9. Soubor 09_bioui.json uložte.
10. Složku Coalesced nyní čapněte a přetáhněte zase na EXE soubor Gibbed.MassEffect3.Coalesce.exe.
11. V naší složce se vytvoří po chvilce modifikovaný soubor Coalesced.bin, ten vezměte a přepište jím původní soubor v adresáři se hrou:
C:\Program Files (x86)\Mass Effect 3\BIOGame\CookedPCConsole\Coalesced.bin
12. Pak spustě hru, splňte úkol pro Voluse a tadá... jsou tam. (Budou se ukazovat jako Update log pod Citadel Defense Force).
#100
Posted 13 March 2012 - 02:58 PM
Některý ty konce nebyli sice typu spasit celou galaxii a nechat o sobě psát ódy na Sheparda a někde člověk musel dělat vážně těžký rozhodnutí buď a nebo a právě díky tomu se mi to líbilo ještě víc.
Za mě jednoznačně hra roku a ještě o stupínek výš než předchozí díly a další plus za vychytaný HW nároky, úplně sem koukal, že mi to spolklo full detaily nakrásno.