Xenerix, on 03 December 2009 - 10:03 AM, said:
Je sice moc hezký, že za shamana chcípneš a je ti to celkme fuk, ale už tě nenapadne, že tím můžes zabít třeba shadow priesta, který je třeba taky s threatem trochu nad tankem, ale né tolik, aby přebral, jelikož se to na něj rozeběhne po tom, co ty umřeš... Ty jseš ten, kdo pořád prosazuje, aby bossové nešli tauntovat a přetáhnutí kohokoliv může způsobit wipe...
Budu si klást otázku co sakra priest dělá nad tankem??? To je jeho chyba ne moje. Já potřebuju doplnit manu a na to potřebuju umřít. To je součást strategie.
ano hydross bylo moje poslední přeagrování před cca třemi týdny. Sem měl trochu moc rozjeté blastíky a zapnuté všechny trinkety. Ano 4500 z blastu půl sekundy po agrro resetu byl trochu problém. Watery prison a blink pryč sem nestihl.
Alar: Proboha který idiot dmger může přetáhnout Alara? Když to udělá meele je to jedno a všichni ranged mají prioritně zabíjet ty malé pitomce. Smrt jednoho ubere alarovi 3 procenta HP (což je průšvih když umře ve vzduchu)
Morogrim? Proboha to jen ten absolutně nejtupější boss v TBC. Pokud si nějaký dmger není jistý ať dá ruce z klávesnice a napočítá do dvaceti. Přitom se může třeba pustit do murloců aby nemarnil čas.
A utrhnout Lurkera to opravdu vyžaduje opravdu velkou nekompetenci. Kdo si neni jistý ať na začátku opět počítá do dvaceti.
Pokud nejsou lidi úplně tupý tak jim je ten addon na nic. To že někoho svrbí prsty a chce být mermomocí první v dmgmetru je hlavní příčina celého problému.
Seberte jim ten dmg meter a přestanou dělat hovadiny a nebudou potřebovat threat meter.
Jediné směrodatné číslo které dmg meter dává je "Raid DPS" na konci bosse. Ještě vymyslet kde sehnat 8k DPS a můžem jít na Brutalluse. (3 tanci 7 healrů a 15 dmgerů... minimální možná kombinace)
edit by mod: quotuj maximálně 4 řádky a ne celý post!
This post has been edited by Daft: 10 December 2009 - 11:46 AM