Mystiq.org - forum: A co dál doktore? - Mystiq.org - forum

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

A co dál doktore? diskuze o nastavení serveru

#1 User is offline   Asura 

  • Hlavní Minecraft Admin
  • Group: Minecraft
  • Posts: 513
  • Joined: 23-May 08

Posted 14 August 2013 - 09:09 PM

http://minecraft.mystiq.org/images/minecraft-boy.png

Takže dneska je to již dva týdny od spuštění verze 1.6.2 s novým nastavením serveru a rád bych tady začal takovou menší debatu o tom, zda by se něco mělo nebo nemělo změnit. Bylo by fajn kdybyste ke svým návrhům zkusili napsat, proč byste to tak chtěli, nebo jak si myslíte že by to zlepšilo hraní na serveru.
  • jako první začnu regenerací zdraví. Přiznávám, že po vyzkoušení mě to zrušení regenerace zdraví mě celkem zaujalo a rád bych to tak na serveru nechal, protože se značně zvýšil význam zlata, které se nyní používá nejen na množení koní, ale hlavně na výrobu léčivých lektvarů. Léčení pomocí lektvarů a majáků mi přijde fajn. Jediní, kteří tímto nastavením můžou 'trpit' jsou noví hráči, kteří ještě nemají vlastní laboratoř, staví si někde dál od spawnu(majáků) a nechtějí žebrat lektvary od ostatních.
    a) Proto mě napadlo, že by se na server mohl přidat nějaký způsob, jak levně získat/koupit aspoň základní léčivé lektvary.
    B) Další možností, jak hráčům přilepšit je nastavení aby se lektvary mohly 'stackovat',.... neboli aby v jednom políčku v inventáři mohlo být více lektvarů než jen jeden. Zkusil bych nastavit tak 8 lektvarů na políčko, to by se ještě zkoušelo,...
  • jako další návrh je obnovení ekonomiky. Já vím, že jsem původně byl za zrušení peněz, kvůli jejich farmení, ale přece jenom jsem si těď tak nějak uvědomil, že je fajn mít nějaké platidlo k obchodování a hlavně příkaz /sell, který okamžitě prodal nepotřebné bloky co měl hráč v inventáři serveru, mi přišel velmi užitečný. Současný příkaz /ci, na pročištění inventáře, je celkem nebezpečný protože si hráči můžou omylem nenávratně smazat celé vybavení.
    - S ekonomikou bych zase vrátil i prodávací/vykupovací truhličky.
    - Na spawn bych mohl přidat zase pár Serverových obchůdků na nějaké základní vybavení, nástroje a třeba i na 'Healing Potion 1'
  • jako třetí bod o kterém bych chtěl začít diskutovat jsou porty. Jasně, jízda na koních může být fajn, ale v některých případech může port na spawn a zase do domečku ušetřit spoustu běhání, zvlášť když nyní nejsou na serveru portály ze spawnu do vzdálenějších částí světa. Takže bych zvážil obnovení portů /home, /spawn, ... na nastavení, jaké jsme měli v poslední verzi. Neomezeně pro VIP, a jednou za 10 minut pro ostatní hráče.
  • dalším bodem by byl návrat pluginu uMultiNether, který jsme také měli na předchozí verzi a který ukládal hráčům do kterého Nether portálu vstoupily. Jednoduše když si hráč doma postavil Nether portál a tím prošel do Netheru, tak kterýmkoli portálem se vrátil, tak se zase objevil v tom svém portálu. Výhodou je, že si hráč může vytvořit trvalé spojení mezi svým domečkem, a kterýmkoli místem v Netheru, kde si třeba postaví další domeček nebo farmu. Nevýhodou je, že poté nelze používat Nether portály k cestování po světě a například když dva hráči vstoupí do Netheru jedním portálem, tak se každý objeví jinde.

Tohle už nejsou přímo návrhy, jen další myšlenky ohledně nastavení serveru. Někteří hráči těžce nesou, že se The End neustále obnovuje a tak nelze vytvořit Ender Farma. Tady by se dal udělat oddělený End svět, kde by nebyl drak a neobnovoval by se. Ale byl bych rád, kdyby se am nějaká farma postavila, tak aby byla veřejná a opravdu nějakác velká a fajnová.,...nějaká vymazlená, třeba vzdobená zlatými bloky,.... prostě aby stála za to. Kdyby se něco takového uskutečnilo, bylo by fajn kdyby byl někdo jako 'vedoucí' projektu a ten by o stavbě rozhodoval.

Dál jelikož mi nejde znovu-zprovoznit přechody mezi normálním světem a skylands(pořád to shazuje server), pokusím se vytvořit nějaký 'alternativní' způsob, jak se do skylands dostat jinak, než jen přes spawn.

Brzy bych také mohl nahodit takový 'menší' update pro Temple of Killjoy ][. Součaně jsem vylepšil hodně takových těch malých chodbiček, přidal pár zajímavých nástrah a dělám na další nové 'místnosti' s velkou dvojtruhlou.

Tak a to je ode mě prozatím všechno,....
pokud máte nějaký návrh, nápad co by se mělo přidat, upravit nebo odstranit, tak sem s tím,... a pokuste se vždycky napsat, proč si myslíte že by to vylepšilo hraní na serveru.

This post has been edited by Asura: 15 August 2013 - 03:45 PM

0

#2 User is offline   Tiff 

  • Group: Hlavní Admin
  • Posts: 102
  • Joined: 08-October 08

Posted 15 August 2013 - 03:59 PM

1a) u spawnu prodavám healing potky 2 za 1 gold ingot
1b) tohle je určitě uzitecne a super nápad

2) tady jsem zásadně proti.. obchod jde udělat i ve vanila MC viz ten můj u spawnu, kdyby se to zase zavedlo vedlo by to podle mě jenom k tomu, že by u spawnu bylo postaveno xx "staveb" kde by se prodávalo to samé za +/- ty stejné ceny.. jsem proti ekonomice jako byla na starších světech; kazdopadne by se siklo kdyby ten prikaz /ci nebyl na prumaz full inventare ale jenom bloky ktere drzim..

3) /home, /spawn urcite dat i normal hracum ale nechal byhc tam to casove omezeni na 30 minut pro jednotlive porty..

4) nijak se mě netýká ale vzhledme k tomu že jdou nether warty pestovat v normal světě postrádá podle mě tenhle plugin význam.. navíc je nether pevnost hned po spawnem, wither farma 200 bloku od spawnu kam vede metro..

Ender farma by byla fajn pokud by to množství endermenu nelagovalo server.. navic to spawnovani mobu, apson teda v netheru je docela divné (aspon teda není jako na singlu :) ) v zasade ale nejsem proti pokud to nebude jen nekolik pater cobblestonu a pistonu

zbytek je uz spis jen tak informacni a jsem rád že se planuje rozsireni templu :)

EDIT: jeste me napadlo jestli jde nejak treba PvP zona ve ktere by se automaticky zaplo PvP, ALE pri smrti by se neodecetli zadne body v mcmmo, nektei lide na to hraji tak by je to odradilo rekneme do nejaky Aren/kolbist s konmy atp. :)

#3 User is offline   mareonCz 

  • Group: Minecraft
  • Posts: 111
  • Joined: 08-April 13

Posted 15 August 2013 - 04:17 PM

Dobrá, moje názory na možné změny.

1. Regenerace
Zezačátku jsem s tím měl problémy, jelikož nejsem zvyklý hlídat si srdíčka, ale jen hunger bar, ale teď po nějaké době už to ani nevnímám
Co se týká těch nováčků, pokud vím, tak každému nově příchozímu je dán kit starter, neboli pár základních věcí pro začátek. Stačilo by k nim přidat řekněme 5 elíků na regeneraci a mohlo by jim to stačit, ne. Většina úmrtí je způsobena creeperem, zombíkem, láva, apd., myslím že tačí mít zaplý zvuky a být ostražitější než normálně a není možný že by se nějak zabili.

2. Ekonomika
S tím příkazem /ci máš pravdu, co se mě týká, tak jsem ho ani jednou zatím nepoužil.
ChestShop byla velmi dobrá věc a pokud by se prosadilo její navrácení, bylo by to fajn, ale... dobré by bylo vybrat jedno místo, kde by hráči mohli truhličky tvořit, nebudu přece chodit po celé mapě a hledat jestli nějaký hráč nemá u baráku bedničku ve které prodává to co potřebuju.

4. Porty
Co se týká obnovení starého nastavení, že /home a /spawn pro VIP neomezeně a pro ostatní co 10 minut by bylo fajn. Já osobně /home skoro nepoužívám, ale pro nováčky by to byl příkaz k nezaplacení.

5. Nether
Za mě rozhodně ne. Cestování přes nether je jedna s nejlepších věcí a byla by chyba to měnit.


End trapka, dobrá věc. Určitě bych se do stavby rád zapojil. Ovšem obnovení draka by bylo dobré zachovat.
Díky hopperům by se dalo i snadno poradit s nadbytečnými perlami, pokud by měl někdo plný inventář.


Nějaké další vylepšení...nic.


Za mě by to bylo všechno, víc k tomu nemám.
Na update Temple of Killjoy se fakt těším :rolleyes:

This post has been edited by mareonCz: 16 August 2013 - 06:27 PM

0

#4 User is offline   Englor 

  • Group: Minecraft
  • Posts: 196
  • Joined: 14-November 09

Posted 16 August 2013 - 04:53 PM

Hned na začátek chci říct, že mi současnej stav naprosto vyhovuje a hraní mi přijde pohodový.
Ale teď k bodům:

ad 1) Vypnutej regen zdraví je super a budu rád, když to tak necháme. Co mě mrzí je, že někteří hráči vidí smrt jako způsob obnovy života, ale je to jejich volba, no.
a/ obchod na lektvary by možná někdo využil, já osobně ale ne... tu jednu health potku, co v templu spotřebuju si zvládnu uvařit sám. Ale nejsem proti, pokud o to bude mít někdo zájem.

b/ jsem určitě pro stackování potek a nechápu, proč to tak neni i ve vanille... že se na jedno políčko inventáře vejde 64 m^3 kamení, ale malá lahvička s elixírem se tam vejde jen jedna, to mi hlava nebere

ad 2) ekonomika tu nikdy moc dobře nefungovala, jenom kdysi dávno tu frčely obchody, když se ještě daly vydělávat Ečka pracema. Jinak se obchodovalo vždycky jen za diamanty, případně suroviny. Nikdy se neměnilo za Ečka. Obchod na spawnu jsem využil tak jednou za rok, kdy jsem byl línej jít těžit a zároveň jsem měl spoustu tisíc nevyužitejch E. Takže za mě ekonomiku znova ne. Nefungovalo to dřív a nevěřim, že to někdy fungovat bude. Leda by se dalo nakupovat za iron/gold/diamanty.

ad 3) absenci portování nevidim jako problém. Problém je v lenosti lidí a neochotě cestovat přes nether. Každej blok, co ujdete v netheru = 8 blokům, co byste museli ujít v normálním světě. Takže když bydlíte 1000 bloků od spawnu, tak v netheru vám stačí ujít 125 bloků, abyste se na spawn dostali, to je 15 sekund jízdy vozíkem, případně se dá v netheru jezdit i na koni. Kromě mě si v netheru cestu na spawn ještě nikdo nepostavil, pokud je mi známo. Takže za mě ne, je to jenom o lenosti.

což mě přivádí k bodu 4) plugin uMultiNether... jestli se znova zavede, tak budu pěkně naštvanej. To prostě znova nechci.
0

#5 User is offline   Bukmen 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 65
  • Joined: 08-February 12

Posted 16 August 2013 - 07:19 PM

No zde jsou moje postřehy

1. Regenerace zdraví
Takhle mi to vyhovuje, aspoň mám potřebu lézt i do truhličky se zlatem, které mi před tím bylo dost ukradené.
Jak si Asuro psal, že to může vadit novým hráčům....no vadit jim to bude, ale tak budou umírat a umírat, až pak jednoho dne už nebudou umírat a zvyknou si na to, že i to zlato je k něčemu. Zkrátka začátky jsou těžké a při nejhorším se dá doběhnou na spawn.
a) Jo lektravary kupovat na spawnu by bylo super, ale jaké platidlo ? Staré Eura...bych nechal ležet stranou a třeba bych zvolil levely - teda jestli by to šlo.
b To stackovní lektvarů už jsem viděl a bylo by fajn, kdyby to fungovalo i tady, je to sice kravinka, ale třeba do Endu se to bude hodit, když není regenerace.


2. Ekonomika
Nechal bych ekonomiku ekonomikou a jenom bych upravil příkaz /ci, tak jako na minulé verzi fungoval příkaz /sell (/sell 64 - prodá se 64 kousků toho co je právě v ruce, atd..), takhle jak je možné smazat celý inventář, tak jsem ten příkaz ještě pro jistou ani nepoužil, protože se znám a určitě se někdy překliknu a dopadne to špatně...
Přece jenom už dříve tady bylo tržiště, které se ze začátku využívalo, a pak už jsme se obešli bez něj a tak se stalo nepotřebné.

3. Porty
Nastavení neomezeného portování pro VIP se mi velmi líbí, protože jsem dost líná osoba a také nemám pořád čas na to abych běžel 500 bloků domů. A hledat nether portály poblíž to se mi také moc nechce, když většina domečku je v rezidenci a obehnaná plotem s lock dveřma.

4. uMultiNether
Osobně bych zrušil ten plugin, líbí se mi představa 8x rychlejšího cestovaní po světě, ale jak už jsem psal jsem dost líný a tohle bych využil jen zřídka. Mě osobně je to jedno jestli tu multiNether bude nebo ne.


A ještě ke SkyLands, je to pěkná kravinka, ale já osobně jsem tam byl jen jednou a to hned při startu serveru. Možná tam bydlí pár lidí, ale jinak si myslím, že 95% procent dalších bude bydle v normálním světě.

This post has been edited by Bukmen: 16 August 2013 - 07:19 PM

0

#6 User is offline   Dandas 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 245
  • Joined: 15-May 11

Posted 18 August 2013 - 10:10 PM

Já jediné co bych nyní pozměnil je Mcmmo a to tak že bych vypnul ztrátu levelů při smrti :D ale nevim jak na tohle budou reagovat ostatní :D
0

#7 User is offline   mareonCz 

  • Group: Minecraft
  • Posts: 111
  • Joined: 08-April 13

Posted 18 August 2013 - 10:45 PM

View PostDandas, on 18 August 2013 - 10:10 PM, said:

Já jediné co bych nyní pozměnil je Mcmmo a to tak že bych vypnul ztrátu levelů při smrti :D ale nevim jak na tohle budou reagovat ostatní :D



Pokud by se toto vyplo, tak bych neviděl důvod proč dál žít :lol:
Začal bych zas umírat, takhle mám aspoň důvod proč žít a můžu říct že od poslední smrti kdy jsem ztratil kolem 400 bodů si dávám fakt pozor na to co a jak dělám a můžu říct, že se mnohonásobně zlepšily mé postřehy ve hře a caving je teď daleko zajímavější, když musím koukat za každý roh jestli tam nehlídkuje creeper, vrací mě to do starých dobrých časů, kdy se člověk v noci bál vylézt z baráku, adrenalin v krvi roste :D
0

#8 User is offline   Asura 

  • Hlavní Minecraft Admin
  • Group: Minecraft
  • Posts: 513
  • Joined: 23-May 08

Posted 19 August 2013 - 04:04 PM

Ztráta lvl v McMMO se s velkou pravděpodobností vypínat nebude,.... přece jenom samotný McMMO už hru ulehčuje. A standartně u Hardcore nastavení má být ztráta 75% všech levelů,.. u nás je jen 25%.

Teď by mě zajímalo ještě jedno nastavení. Všiml jsem si že expy z EnderDraka se (jako všechny předměty) 'stackovaly', takže za zabití dostal zkušenosti většinou jediný hráče, který sebral tu jednu 'mega-kuličku'. Teď jsem upravil nastavení že se expy rozdělí mezi hráče, kteří draka zabíjeli dle pravidla, čím více jsi draka zranil, tím více zkušeností dostaneš. Co si o tom myslíte?
0

#9 User is offline   Tiff 

  • Group: Hlavní Admin
  • Posts: 102
  • Joined: 08-October 08

Posted 19 August 2013 - 05:00 PM

to je urcite dobre s tema XPckama ale co jsem tak registroval za tech par dni co hraji, tak jen 1 ho zabijeli 2 lidi...

EDIT: jeste me napadlo jestli jde nejak treba PvP zona ve ktere by se automaticky zaplo PvP, ALE pri smrti by se neodecetli zadne body v mcmmo, nektei lide na to hraji tak by je to odradilo rekneme do nejaky Aren/kolbist s konmy atp.

k tomuhle s enikdo nevyjadril :P

#10 User is offline   Dandas 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 245
  • Joined: 15-May 11

Posted 24 August 2013 - 06:09 PM

Malinkej nápad.. co kdyby jsme místo skylands zavedli na Mystiqu i Creative World? něco jako maj na Majnuj... šlo by to nějak nebo ne.. já osobně bych byl potom v sedmým nebi :D

This post has been edited by Dandas: 24 August 2013 - 06:09 PM

0

#11 User is offline   mareonCz 

  • Group: Minecraft
  • Posts: 111
  • Joined: 08-April 13

Posted 24 August 2013 - 07:27 PM

Creative world by nebyl špatný nápad, pak už bych na single nechodil vůbec :D
0

#12 User is offline   Dandas 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 245
  • Joined: 15-May 11

Posted 25 August 2013 - 11:41 AM

View PostmareonCz, on 24 August 2013 - 07:27 PM, said:

Creative world by nebyl špatný nápad, pak už bych na single nechodil vůbec :D


Lidem by si mohl aspoň pomoct(ukázat obvody atd.)... a já bych konečně mohl stavět moderní vilu jako v singlu.. :D jedinej důvod proč jí stavim teď a je tak hnusná je že bez creativu je to hardcore :D

This post has been edited by Dandas: 25 August 2013 - 11:47 AM

0

#13 User is offline   Asura 

  • Hlavní Minecraft Admin
  • Group: Minecraft
  • Posts: 513
  • Joined: 23-May 08

Posted 25 August 2013 - 12:31 PM

Přidat Creative mód by mohl být trošku problém,... netušim co všechno by se musel přenastavit a udělat, kdyby se jen přidal další svět s creative nastavením. Ochránit aby hráči nemohli přesouvat materiály a vybavení, mezi survival a craeative světy,..... a prostě zkontrolovat všechna další nastavení (mcmmo, atd.) by bylo celkem peklo.

A stejně tak by bylo spoustu práce udělat další server, protože ho nejde jen tak pustit s creative nastavením a dál ho neřešit. Určitě jste si všimli že s přívalem nových hráčů je i spousta nových banů a griefing na creative serverech je mnohem snažší, vzhledem k přístupu k neomezenému množství TNT,.... I na creative serveru by se musely nastavit ochrany a musely by tam chodit moderátoři a všechno tohle je už blíž 'práci' než 'hraní'....
0

#14 User is offline   Dandas 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 245
  • Joined: 15-May 11

Posted 26 August 2013 - 10:32 AM

Dobrá.. další z mých "povedených" nápadů
Vypnout ničení bloků creepery, zachrání to plno staveb a nebudeme tolik otravovat moderátory...
0

#15 User is offline   Janyt 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,550
  • Joined: 01-July 08

Posted 26 August 2013 - 11:53 AM

nejak mi tam chybi minimapa a coords.. navic se neda dojidat pres energii, taky na prd, takze reseni jsou jen hp potky?
0

#16 User is offline   mareonCz 

  • Group: Minecraft
  • Posts: 111
  • Joined: 08-April 13

Posted 26 August 2013 - 04:03 PM

View PostJanyt, on 26 August 2013 - 11:53 AM, said:

nejak mi tam chybi minimapa a coords.. navic se neda dojidat pres energii, taky na prd, takze reseni jsou jen hp potky?




Dojídat přes energii? Co přesně myslíš? :D
Pokud vím, tak HP se normálně doplňují přes beacon, zlatým jabkem nebo potionem a na hunger bar máš jídlo.

This post has been edited by mareonCz: 26 August 2013 - 04:03 PM

0

#17 User is offline   Izmaill 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 29
  • Joined: 09-July 13

Posted 29 August 2013 - 11:25 PM

Takže za mě:

1. Bod plně souhlasím, hardcore zatraktivnuje hru
2, Bod nesouhlasím se zavedením ekonomiky, k ničemu, příliš se nevyužívala, stejně dnes jedou obchody za dia či jiné výrobky či služby
3. Bod částečně souhlasím, 40 minut je opravdu moc, absence home taky, ale porty bych omezil na 15 min. pro normal hráče
4. Bod zásadně nesouhlasím, už kvůli cestám v netheru a hlavně společným výpravám do netheru, kde se každý ze skupiny objeví jinde - současný stav mi zde vyhovuje a nic bych na něm neměnil

Dále, pokud tak již nebylo učiněno, bych byl rád pro zavedení výtahů lift up/down tak, aby mi ty výtahy nemusel dělat moderátor. Stavím budovu, dělat lešení a ní jen kvůli tomu, že nejsou cedulky, je opravdu za trest, a toto si rozhodně sám nemyslím. Navíc zbytečně obtěžujeme moderátory, které po sérii krádeží nejen já obtěžuji docela často.

Toť vše, a teď do mě :D
0

#18 User is offline   Englor 

  • Group: Minecraft
  • Posts: 196
  • Joined: 14-November 09

Posted 08 September 2013 - 02:42 PM

Nevim, jestli je to jenom můj pocit, ale spawn rate mobů mi přijde dost malej oproti jinejm serverům. Když přijdu do nějakejch čerstvě načtenejch chunků (třeba se někam portnu), tak entity count leze nahoru hrozně pomalu a brzo se zastaví, např. v netheru většinou kolem 20 a trvá asi půl minuty, než to naskáče (v singlu 40-50 během vteřiny). Chápu, že tu nemůže bejt stejnej rate jako v single, ale i tak mi to přijde hrozně líný. Můžu se zeptat, jaká je hodnota u ticks-per: monster-spawns v bukkit.yml? Co to snížit?
0

#19 User is offline   Asura 

  • Hlavní Minecraft Admin
  • Group: Minecraft
  • Posts: 513
  • Joined: 23-May 08

Posted 08 September 2013 - 02:59 PM

Bukkit má monster-tick nastavený na 50 (20tick = 1 vteřina), takže server by měl spawnovat monstra každý 2,5 vteřiny.

Tím to ale neni, páč jedeme na Spigotu, který má další funkce ohledně spawnování monster. Spigot kontroluje ještě jestli hráč probíhá světem, nebo se drží v určité oblasti. Podle mě je to dobrý, protože na Bukkitu, když hráč hodně cestoval, tak se za nim spawnovaly (hlavně v podzemí) hordy monster, který značně snižovaly spawn-rate na serveru. Teď server spawnuje hlavně v oblastech, které jsou načtené 'delší dobu' a ještě k tomu jen v bližším okolí hráče.

Ještě zjednodušeněji, pokud hodně cestuješ, jezdíš na koni nebo ve vozejku po světě, tak se kolem tebe monstra spawnují pouze minimálně. Ale pokud se držíš v určité oblasti, tak se po chvíli monstra začnou spawnovat normálně. Serveru to celkem dost pomáhá.
0

#20 User is offline   Englor 

  • Group: Minecraft
  • Posts: 196
  • Joined: 14-November 09

Posted 08 September 2013 - 04:35 PM

Tak jo, teď jsem byl trpělivější a zašel jsem daleko od civilizace a osvětlených jeskyní (skoro ideální podmínky) se po cca 10 minutách entity count dostal ze 3 až na 60 entit (ještě ve dne), v noci už to vejš nešlo. Při normálním hraní jsem ale ještě tolik neviděl... nevim, možná se moc hejbu. Nemáš k tomu nějaký konkrétní čísla? To se vztahuje teda na chunk, jak dlouho je načtenej? 10 minut mi přijde dost, za tu dobu vozík ujede 4800 bloků. Jak dlouho teda musim čekat, než se to dostane na normální rate? A bližší okolí hráče je kolik bloků?
0

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

8 User(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users


TOPlist