Server zase běží, ale co teď s nim... debata o budoucnosti minecraft serveru
#21
Posted 02 August 2012 - 02:25 PM
#22
Posted 03 August 2012 - 05:24 PM
#23
Posted 03 August 2012 - 08:08 PM
Dál je u toho základní verze mcMap a sesmolil jsem k tomu takovej menší návod jak na to celý použít dohromady,... ENJOY:
http://www.mediafire...pb2nnxdhybpblzj
#24
Posted 03 August 2012 - 09:22 PM
#25
Posted 03 August 2012 - 10:42 PM
Ale každopádně víc pevniny, než moře,... ale určitě aby tam nějaký bylo,....
Taky by neškodilo, aby na souřadnicích 0 0 byl dobrej prostor pro spawn,... aby tam zrovna nebyly nějaký super hory,....
#26
Posted 03 August 2012 - 11:49 PM
This post has been edited by Smoukjack: 03 August 2012 - 11:49 PM
#27
Posted 04 August 2012 - 01:34 AM
#28
Posted 04 August 2012 - 07:26 PM
#29
Posted 04 August 2012 - 07:53 PM
#30
Posted 05 August 2012 - 06:24 PM
Možná jen pískovnu udělám jinde, nebo rovnou vyvořim "umělou oblast na težbu písku,.....
Portály ze spawnu pravděpodobně zase povedou do několika NPC vesnic různě po světě,.... další portály zase budu vytvářet na požádání.... Ze začátku tak budou skrz portály přístupný 4 NPC vesničky, odletovka, tržiště (pravděpodobně zůstane současné tržiště! jen bude třeba předělat zámky na truhlách), možná pískovna a Nether. U Netheru uvažuju, že ho budu nechávat jednou za čas celý obnovovat, teď když by v 1.3 měly jít netherwarty pěstovat i v normálním světě.
Dál mě napadlo, že ze začátku NEBUDU mapu před-generovávat. To znamená hlavně to, že ze začátku bude mapa světa daleko menší, což je výhodnější pro výkon serveru, vytváření záloh apod., a pak bude na mapě světa na webu mnohem lépe vidět, které oblasti jsou již prozkoumané a obydlené. Samozřejmě bokem bude vygenerovaná mapa, takže když budete hledat nějakou určitou oblast, tak si ji budete moct najít....
Kdyby měl ještě někdo nějakej další nápad co by se ještě mohlo upravit/změnit,.... tak sem s nim,.
P.S. Jinak vám chci informovat, že jsem si našel práci, která je extrémně časově náročná, takže teď budu mít na správu serveru MNOHEM méně času,... zatím to vypadá, že se mu budu moct věnovat pouze o víkendech,... ještě uvidim, jak si budu zvykat,.... Tak nějak doufám, že se mi ho podaří dát do stavu, kdy nebude dělat potíže a bude si moct vystačit sám,...
#31
Posted 08 August 2012 - 02:47 PM
- jinak co se tyka myho "mestecka", rad bych ho presunul tak, aby nikde v okoli nebyla NPC vesnice, pac to kazi celkovej dojem. V soucasne dobe se ji snazim oddelit pralesem, coz je celkem narocny, seminka padaji malo. Dale bych taky rad, aby kolem myho mesta nebyly zadny atypicky stavby jak je tomu ted.
- v novem svete uvazuju jeste o rozsireni cest. Jeste musim spocitat, jak by mely byt siroky, rad bych doprostred cest zaimplementoval 2 rady koleji + zastavky a nejaky ptakoviny, ktery mne napadnou
-- nebranim se spolecnymu projektu. Takze kdyby nekdo chtel "prispet" svou budovou (ta ale musi vypadat velmi slusne), tak muze. Da se vlastne postavit kdekoli a pak se jen prenese.
-- portal ke mne ze spawnu mne taky napadl, ale urcite ho nevyzaduju. Zas by to bylo vystaveni jistymu riziku, na druhou stranu navstevnost potesi :))
tot zatim moje vize do budoucna
#32
Posted 12 August 2012 - 08:56 PM
Udělal jsem takovou mapku, abych si mohl naplánovat, co kde bude a přehodnotil jsem umístění portů ze spawnu,... nebudou ve vesničkách, ale vždycky na určitých souřadnicích, protože jsem koukal, že těch vesniček zas neni tolik. Mapku si můžete prohlídnout pod odkazem: http://www.zoom.it/JcdL#full
Jak jsem již říkal,... Svět ze začátku NEBUDE předgenerovaný, takže aktualizovaná mapa na webu bude zobrazovat POUZE prozkoumané oblasti, takže se vám tahle mapka bude hodit.
Pískovna bude hned na západ od spawnu, který mám z větší části už připravený, ale pravděpodobně ho budu "dolaďovat" až po spuštění serveru.
Další informace co a jak,... hlavně co se týče přesunů budov,,... budou následovat pravděpodobně přístí víkend,....
#33
Posted 12 August 2012 - 09:24 PM
Btw našel jsem asi 2 dobrý seed (nebyl tam teda žádnej houbičkovej ostrov a pevnina byla tak na 70-80%), ale jelikož jsem na dovolený a ty obrázky mam na kompu doma, tak toho moc neukážu a ještě blbý je na tom, že si je nepamatuju z hlavy. No asi se dostanu domu, tak sem hodim ty mapy.
A ještě dotaz - Když si necham přesunout nějakej dobrej enchantlej krumpáč do novýho světa, tak mi tak ty enchanty zůstanou ?
This post has been edited by Bukmen: 12 August 2012 - 09:27 PM
#34
Posted 13 August 2012 - 05:40 AM
ještě jsem taky uvažoval, že kdyby někdo chtěl, tak by místo přesunu nějakýho většího domečku mohl dostat třeba krumpáč s maximální "efficiency" a "durabililty",.... tím by se mu vlastně urychlila práce, na novym výtvoru,.... nebo třeba pro někoho kdo by kopal zase nějaký metro by takovej krumpáč byl celkem fajn,....
#35
Posted 23 August 2012 - 11:36 AM
#36
Posted 24 August 2012 - 11:54 AM
přes víkend se snažim plnit ještě jiný závazky, který mám,...
Jinak co sleduju vývoj serveru, tak pořád koukám, že server pro verzi 1.3.2 ještě neni,... ale asi je možný že se dá hrát s MC 1.3.2 i na 1.3.1 serveru,....
Každopádně se na to můžu zkusit tenhle víkend podívat,.... ale poslední pokus skončil celkem brzo obrovským výpisem chyb v logu,....tak uvidíme co to udělá.,..
#37
Posted 24 August 2012 - 12:01 PM
#39
Posted 24 August 2012 - 02:30 PM
#40
Posted 24 August 2012 - 06:16 PM
EDIT: dneska jsem zkoušel poslední verzi serveru, která už by měla být pro MC 1.3.2 a nestihl jsem tam nahrát jedinou funkci, než jsem stačil narazit na chyby při generování světa,..... sice nic vyloženě závažnýho, ale myslim že si ještě na novej svět chvilku počkáme,....
EDIT2: ok,... vypadá to, že několik hodin na to, co jsem napsal o chybě generování světa ji opravili, takže jsem začal dál testovat. Zjistlil jsem že jaksi většina našich oblíbených pluginů je celkem z módy. Vždycky jsem se snažil udržovat funkce po svym, pokud něco nešlo zkoušel jsem zaúkolovat nějaký programátory, ale teď už je toho celkem hodně,... takže to vypadá že budu muset vybírat z jiných (aktuálnějších) pluginů. To znamená, že vlastně delám celej server skoro od nuly.....
This post has been edited by Asura: 27 August 2012 - 05:56 AM