Mass Effect 3 VAROVÁNÍ: Tuna spoilerů uvnitř
#41
Posted 18 February 2012 - 03:23 PM
A vlastne kdyz uz sme u tech penez, konzole stoji 7000 ale hry na ni musis kupovat, takze za tech npr 5 let co me plne slouzi pc ty utratis na hrach kolik, kdyz vemu v potaz ze ja si nekoupim kazdou hru, a vecinu z nich koupim na steamu za 30 korun
Nehlede na to ze na xboxu jsou snad i mesicni poplatky ne ? Za to ze muzes hrat
#42
Posted 18 February 2012 - 03:36 PM
#43
Posted 18 February 2012 - 03:58 PM
#45
Posted 18 February 2012 - 05:59 PM
Ps3 za 5k byl v akci bez hry ale ted uz to nemaji nikde. Tak to bych chtel videt jak koupis pocal za 20 a pudje ti to na max detaily nekolik let..
#46
Posted 18 February 2012 - 07:00 PM
#49
Posted 18 February 2012 - 07:39 PM
#51
Posted 18 February 2012 - 08:43 PM
Navrcek, on 18 February 2012 - 03:00 PM, said:
Poslední CaC stojí lidově řečeno na hovno i na počítači... Iteligentní AI schopná alespoň iluze taktického ústupu když neměla šanci prorazit se naposled objevila v Red Alert 1!!!!
Dnešní strategie prostě jen vychrlí předskriptovanou skupinu jednotek a tu posílají 3-4 cestami na nepřítele. Eventuelně dostávají boost v rychlosti stavění jednotek nebo mají nižší spotřebu surovin.
Poslední CaC které za něco stálo byl Red Alert 2. (dle mě nejlepší byl Tiberian Sun: Firestorm)
Ono taky James Earl Jones a Micheal Bienh alespoň dovedli něco zahrát... v Read Alertu II snad jediná pořádně zahraná postava byl gen. Carville.
Jinak se zatím žádná smysluplná hra označitelná za dobrou strategii nenapadá... no možná starý Fleet command nebo The day after, ale to je hlavně šoupání praporků po mapě na to stačí i 386 procesor.Hry typu "vychrlete milion jednotek, a při jejich ovládání mačkejte milion tlačítek" mě opravdu neimponují (nemam extra v lásce Starcraft kdy člověk musí rozkazovat každé jednotce individuálně).
Ale sem zvědav co Bioware předvedou v Command and Conquer: Generals 2 :D na grafiku by se mohli vykašlat, snad udělají hodně skriptů pro AI jako v původních CaC.
#52
Posted 18 February 2012 - 10:09 PM
Navrcek, on 18 February 2012 - 07:39 PM, said:
To je blbost ked stojim v og na cata tak mi moj boxovany phenom ide tichucko ako nahle pustim bf-ko zmeni sa vo vysavac a co je potom narocnejsie vsak je to hra s najlepsiou grafikou snad jedina hra u ktorej aspon trochu vyuzijes vsetok ten vykon ktory je teraz dostupny :D
Inak teraz je cez weekend akcia MW3 o 30% lacnejsie a okrem ineho zadarmo ochutnavka rozmyslam ze to aj kupim lebo je to take viac zabavne ako BF-ko ale este neviem :)
#53
Posted 18 February 2012 - 11:52 PM
Paeris, on 18 February 2012 - 08:43 PM, said:
si asi nehrál StarCraft 2jky :D
... je pravda, že kdyz si das normalni hru (nemyslim kampan) proti AI, tak na "Insane" si zakonite skoncil (z replayu mi prijde, ze cheatuje, ale tezko rict :D) a jedina moznost jak vyhrat je proste prechytracit ji a najit nedostatky v AI. Ale ono i na obycejnou tezkou obtiznost je docela problemovej. Kdyz clovek neni ve hre fakt rychlej, tak zdechne a nehlede na tom, ze AI dokaze koordinovat a menit strategii, spehovat... a celkove te znervoznit, aby si proste nestihal a zapominal :D
asi co se mi nejvic libi je, tak ze opravdu vidis naznak premysleni. Dejme tomu po 6 minutach AI zautoci, ale ty ses zazdil v bazi a mas jen 4 marinaky v bunkru. Ikdyz ma AI presilu, tak se radeji stahne, protoze vidi, ze si sracka a radeji expanduje a pak te pri dalsi vlne rozdrti na plne care :D
To same plati, kdyz treba prohrava, nebo vidi, ze mas silnejsi jednotky a ikdyz prohrava, tak te dokaze nekdy poradne zaskocit...
#54
Posted 18 February 2012 - 11:55 PM
#55
Posted 18 February 2012 - 11:59 PM
Superion, on 18 February 2012 - 11:52 PM, said:
... je pravda, že kdyz si das normalni hru (nemyslim kampan) proti AI, tak na "Insane" si zakonite skoncil (z replayu mi prijde, ze cheatuje, ale tezko rict :D) a jedina moznost jak vyhrat je proste prechytracit ji a najit nedostatky v AI. Ale ono i na obycejnou tezkou obtiznost je docela problemovej. Kdyz clovek neni ve hre fakt rychlej, tak zdechne a nehlede na tom, ze AI dokaze koordinovat a menit strategii, spehovat... a celkove te znervoznit, aby si proste nestihal a zapominal :D
asi co se mi nejvic libi je, tak ze opravdu vidis naznak premysleni. Dejme tomu po 6 minutach AI zautoci, ale ty ses zazdil v bazi a mas jen 4 marinaky v bunkru. Ikdyz ma AI presilu, tak se radeji stahne, protoze vidi, ze si sracka a radeji expanduje a pak te pri dalsi vlne rozdrti na plne care :D
To same plati, kdyz treba prohrava, nebo vidi, ze mas silnejsi jednotky a ikdyz prohrava, tak te dokaze nekdy poradne zaskocit...
u SC2 sem zjistil ze je to dost o tom jaky mas procesor zda AMD nbo INTEL, na intelu jede SC2 užasně, na AMD je to spatne, koukal jsem na recenzi kde proti sobě bylo intel a AMD a v vecine hrach stejne a v SC2 měl intel o 50 fps víc !
na nake HD 6870...
#56
Posted 19 February 2012 - 12:13 AM
takze navrat k ME3
--- komenty typu "divna grafika" stranou, protoze puvodni engine je nekdy z dob davno minulych (2007)... Vsichni vime, ze ME3 lidi zboznujou, protoze tam je akce, rpg prvky a strhujici emotivni pribeh plneho napeti a spravne volby, ktery rozhodne o vasem osudu (jednoduse "kdo umre a kdo prezije" :D) nebo treba i skym se vychrapete anebo odkopnete xD
Jinak dojmy z Dema
- Muzu rict, ze zacatek je "NÁÁÁÁÁÁŘEEEEEEZ" a jeste vice se tesim na finalni hru :D
- Multak doufam nabidne vic, nez jen jeden mod, ktery se hrozne podoba klasickemu survival modu ve 4 lidech, ktery je treba v L4D...
btw: v nedeli by se mel promitnout novy CG trailer, zde je teaser, tak se nechme prekvapit (nekdy pri vysilani dalsiho dilu The Walking Dead)
#58
Posted 19 February 2012 - 10:00 AM
Superion, on 18 February 2012 - 11:52 PM, said:
... je pravda, že kdyz si das normalni hru (nemyslim kampan) proti AI, tak na "Insane" si zakonite skoncil (z replayu mi prijde, ze cheatuje, ale tezko rict :D) a jedina moznost jak vyhrat je proste prechytracit ji a najit nedostatky v AI. Ale ono i na obycejnou tezkou obtiznost je docela problemovej. Kdyz clovek neni ve hre fakt rychlej, tak zdechne a nehlede na tom, ze AI dokaze koordinovat a menit strategii, spehovat... a celkove te znervoznit, aby si proste nestihal a zapominal :D
asi co se mi nejvic libi je, tak ze opravdu vidis naznak premysleni. Dejme tomu po 6 minutach AI zautoci, ale ty ses zazdil v bazi a mas jen 4 marinaky v bunkru. Ikdyz ma AI presilu, tak se radeji stahne, protoze vidi, ze si sracka a radeji expanduje a pak te pri dalsi vlne rozdrti na plne care :D
To same plati, kdyz treba prohrava, nebo vidi, ze mas silnejsi jednotky a ikdyz prohrava, tak te dokaze nekdy poradne zaskocit...
Jasně že cheatuje- staví jednotky rychleji než ty. To má většina "strategií" na to aby vynahradila větší těžkopádnost z jejich nakládáním. To je o tom co je naskriptovaný. Problém je že těch skriptů je zoufale málo. i v tom SC 2... jo ano... skutečně tam nevyhraju- ten mikromanagement jednotek prostě nezvládam. Nestihnu naklikat 5 bourek high templaru tak dobre jako počítač. To je nemožný
#59
Posted 19 February 2012 - 10:01 AM
Zulldruid, on 18 February 2012 - 11:59 PM, said:
na nake HD 6870...
a koho zajímá taková blbost jako FPS? podstatné je nápis victory/defeat.