Mystiq.org - forum: Star Wars: The Old Republic Beta - Mystiq.org - forum

Jump to content

  • 5 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Star Wars: The Old Republic Beta

#21 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 13 November 2011 - 03:27 PM

View PostChooze, on 13 November 2011 - 03:10 PM, said:

Trooper tj jak warrior z wowka akorát používá ranged zbraně...platovy brnění a specializace na miniguny a nebo na tankovaní. Moc se v tom neorientuju, tedka maji jen nějaky informace na strankach, až vyjde hra tak budou určitě nějaky trial accounty a pak to vyzkoušim protože posle tve recenze to vypada fakt dobře :)



mno tankování... mě obvykle tankuje companion (má buff na agro a redukci dmge co dostává) akorát by mě zajímalo jestli se naučí používat štíty.

Ono hlavně polovina nepřítel jsou ranged. Meelee tankovat vůbec nepotřebují. Spíš se hodí když to tankuje ranged z poza krytu (ale on tam ten systém na threat neni uplne blbej - zpoza krytu musí člověk na range agrovat jako blázen, a naopak to k němu táhne meele moby ikdyž jim přímo dmg nedá)

Trash ve flashpointech se netankuje... ten se zabíjí tak rychle aby nestihl udělat moc škod... (tedy alespoň na Black Talonu a Hammer Station.) Jak budou vypadat ty 20 man flashpointy to nevím. ale to je až max level.
(Ale vždycky když se něco shánělo na general chatu tak to bylo "sort of tank" "sort of heal"... většinou všichni alespoň trochu dmgujou... healovat a tankovat je nuda. Obecně mi přijde že ta hra má mnohem víc crowd controlu.
0

#22 User is offline   -TemP- 

  • Group: LoL moderátor
  • Posts: 2,061
  • Joined: 10-August 08

Posted 13 November 2011 - 04:43 PM

View PostPaeris, on 13 November 2011 - 03:27 PM, said:

Obecně mi přijde že ta hra má mnohem víc crowd controlu.

to je ten novej model mmorpg, i kdyz zatim teda jenom takovej hybrid, protoze porad tady neco jako tank a neco jako healer je.. ale v budoucnu to uplne odpadne a mmorpg bude vylozene o cc, uhejbani, skillshotech a ne o stackovani nejakyho statu a spamovani jednoho cudliku
0

#23 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 13 November 2011 - 04:53 PM

View Post-TemP-, on 13 November 2011 - 04:43 PM, said:

to je ten novej model mmorpg, i kdyz zatim teda jenom takovej hybrid, protoze porad tady neco jako tank a neco jako healer je.. ale v budoucnu to uplne odpadne a mmorpg bude vylozene o cc, uhejbani, skillshotech a ne o stackovani nejakyho statu a spamovani jednoho cudliku



Jako kdybych měl úplně jenom běhat... tak to víš co... to stačí dát do Elder Scrolls multiplayer a bude to uhýbací RPG jak hadr.
0

#24 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 13 November 2011 - 07:48 PM

View PostPaeris, on 13 November 2011 - 04:53 PM, said:

Jako kdybych měl úplně jenom běhat... tak to víš co... to stačí dát do Elder Scrolls multiplayer a bude to uhýbací RPG jak hadr.

Mám low detaily a už tkahle mi dělá problém zasáhnout NPC lukem. Hráči by nebyli tak blbí a neběželi by rovnou k tobě, samozřejmě by dělali ukroky a tj pak nerealny trefit. Lučištník pak ma ruzný skilly na zpomalení času a to by v PVP proti jinejm hráčům nešlo realizovat. Fallout Online na stjenym enginu jako Skyrim...to by se možná i dalo
0

#25 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 13 November 2011 - 10:15 PM

Asi stejně nereálný jako s normálním lukem... by se k tomu dal připojit kinect :D :D
0

#26 User is offline   Superion 

  • Group: VIP
  • Posts: 473
  • Joined: 08-July 08

Posted 15 November 2011 - 11:50 PM

View PostChooze, on 13 November 2011 - 07:48 PM, said:

Mám low detaily a už tkahle mi dělá problém zasáhnout NPC lukem. Hráči by nebyli tak blbí a neběželi by rovnou k tobě, samozřejmě by dělali ukroky a tj pak nerealny trefit. Lučištník pak ma ruzný skilly na zpomalení času a to by v PVP proti jinejm hráčům nešlo realizovat. Fallout Online na stjenym enginu jako Skyrim...to by se možná i dalo

Jak myslis, ze funguje BFko? :D tam musis mirit kus pred nepritele a pocitat drahu strely, aby si ho zasahl :D
0

#27 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 November 2011 - 09:04 AM

to chce praxi chooze
0

#28 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 November 2011 - 09:50 AM

V BF sou kuše? :D s lukem bych nikdy nechtěl jít proti samopalu :D
0

#29 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 November 2011 - 10:15 AM

View PostChooze, on 16 November 2011 - 09:50 AM, said:

V BF sou kuše? :D s lukem bych nikdy nechtěl jít proti samopalu :D



To ne ale třeba u granátometu musíš taky odhadovat kam zamířit a u raketometu taky předsadit...
0

#30 User is offline   Jenyla 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,494
  • Joined: 01-July 08

Posted 16 November 2011 - 02:58 PM

paerisi zacinas me vazne pripominat sheldona coopera xD
5

#31 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 November 2011 - 05:45 PM

Granatomet ma plošnej dmg, tim se netrefuje na hráče ale na zem pod hráče a tj jedodušší jak trefit lukem někoho kdo dělá úkroky. Luk ve Skyrimu není kuš z Half-lifu :D
0

#32 User is offline   Xaverius 

  • Hlavní korektor
  • Group: Mystiq Times
  • Posts: 945
  • Joined: 01-November 09

Posted 16 November 2011 - 10:55 PM

View PostChooze, on 16 November 2011 - 05:45 PM, said:

Luk ve Skyrimu...

"Sneaking is overrated, eh?"
0

#33 User is offline   Necro 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,043
  • Joined: 01-July 08

Posted 16 November 2011 - 11:44 PM

bych měl jednu hloupou otázku. Od doby, kdy jsem pochopil Newtonovy zákony mě tíží jedna věc.. ať už se jedná o Star wars, Star trek, Star gate.. všude na všech planetách, které navštívili je očividné, že se jim jde vždy stejně lehce, trochu lépe z kopce, trochu hůře do kopce, ovšem po rovině chodí furt stejným tempem a stejně svižně.

No a problém je ten, že tíhové zrychlení, které nás "táhne" do středu planety je dáno její hmotností. Takže pro případ hmotnosti Země tj cca 5,97*10^24 kg je tíhové zrychlení přibližně 9,81 m*s^-2. Na přilehlém Marsu je pak tato hodnota přibližně třetinová. To způsobuje, že na každém tělese by se vůči nám gravitace zachovala zcela jinak - viz dalekoskákající astronauti na Měsíci. A přihlédneme li k faktu, že dosud nejbližší, družicí Kepler obejvená, planeta podobná Zemi je přibližně 2,5 krát hmotnější vůči ní, tak je zřejmé, že ve filmech asi něco bylo blbě, či bylo něco zanedbáno.

No a tím se konečně dostáváme k jádru pudla - jak je to v této hře? Je opět gravitace pro všechny všude stejná, což by odkazovalo na zázračně stejné planety v celém světě? A nebo je vše jinak?
:P
0

#34 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 November 2011 - 11:59 PM

Tak víceméně jde jak o hustotu tak o velikost planety... planeta může být menší nebo větší (což může být kompenzování vyšší respektive nižší hustotou)...

Planety které budou více méně podporovat humanoidní život budou zhruba okolo kategorie Země...
Těžká planeta by vedla spíš k vývoji plazů a nebo by zůstal život ve vodě... (Mon Calamari, Kamino ve SW, Oaness v SG) a lehčí planety by měli problém s teplotou... příliš teplá atmosféra znamená že jí planeta svou gravitací neudrží.

Ve Star Warsech život na obojích typech planet je ale není příliš humanoidní... v Hvězdné bráně je jak v Pegasu tak v Mléčné dráze většina planet terraformovaných Antiky ti vytvářeli život "podle svého vzoru".
rozdíly v rozmezí 0,8-1,2 G by nebyly moc pozorovatelné (a to by už byly dost jiné prostředí které by pro lidi nebylo vůbec dobře).
Jinak vysoká obyvatelnost těch galaxií... v oubou případech je více méně uměla... v SW prvotní terraformace dělali Celestialové (Ti uměli postavit celé sluneční soustavy, dokonce postavili celou hvězdokupu černých děr "Maw cluster" jenom aby uvěznili Abeloth) a pak Rakatani, ve Stargate Antikové.

V stargate měli technologie na stavbu hvězd a planet jen Asgardi a bůhví kdo někde na druhé straně ve smíru (SGU)









0

#35 User is offline   Necro 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,043
  • Joined: 01-July 08

Posted 18 November 2011 - 03:34 PM

dělali? V těhlech světech se snad nehraje na kolaps mlhovin? Nění to nějak moc kreacionistické? :blink:
No ale stejně, myslíš, že rozdíl pozemské hmotnosti +/- 30 kg by nebyl vnímatelný? To ať už krátkodobě, anebo z dlouhodobého hlediska..?

Každopádně koukám, ty jsi takový chytrý chlapec, to určitě budeš vědět i následující věc: přeměna hvězdy na černou díru - musí při tomto procesu nutně hvězda explodovat, či se může zrhoutit sama do sebe i bez velkolepého ohňostroje?
0

#36 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 18 November 2011 - 03:40 PM

No a jak to dělaj ve vesmirnejch lodích že tam maji umělou gravitaci? :D když sem četlknižky od Clarka tak kolem lodi měli nějakej prstenec kterej udržoval gravitační pole a taky se člověk žijící ve vesmíru dožíval tak o 50 let víc ale zas neměl žádný svaly a na zemi s normální gravitací by vůbec nepřežil.
0

#37 User is offline   Necro 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,043
  • Joined: 01-July 08

Posted 18 November 2011 - 04:14 PM

já bych to udělal jednoduše, já bych celou loď (říkejme jí třeba Enterprise) roztočil kolem podélné osy tak, aby dostředivé zrychlení všechny přimáčklo na vnější zdi a problém vyřešen. Sice by pak asi ideální tvar lodě připomínal plechovku, ale to už je detail
1

#38 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 18 November 2011 - 04:38 PM

View PostNecro, on 18 November 2011 - 03:34 PM, said:

dělali? V těhlech světech se snad nehraje na kolaps mlhovin? Nění to nějak moc kreacionistické? :blink:
No ale stejně, myslíš, že rozdíl pozemské hmotnosti +/- 30 kg by nebyl vnímatelný? To ať už krátkodobě, anebo z dlouhodobého hlediska..?

Každopádně koukám, ty jsi takový chytrý chlapec, to určitě budeš vědět i následující věc: přeměna hvězdy na černou díru - musí při tomto procesu nutně hvězda explodovat, či se může zrhoutit sama do sebe i bez velkolepého ohňostroje?


Byl by sakra vnímatelný... ovšem valná většina planet s tak nízkou a tak vysokou gravitací nebude obyvatelná pro lidi a jim podobné formy života. Takže moc příběhu na nich mít nebudete.
Valná většina planet na kterých se příběh odehrává já více méně zemského tipu.

A principiálně by to bez toho velkého výbuchu šlo... ale hvězda je poměrně delikátní rovnováha mezi gravitací a tlakem záření zevnitř hvězdy vznikající z fúze... A ten tlak z principu toho jak se fúzují lehké prvky bude největší na konci života... hvězda se roztáhne a až dojde palivouplně začne se gravitací hroutit...

napřed narazí na elektromagnetické síly... pokud je hvězda malá tak to stačí... následuje výbuch...
Pokud je dost velká gravitace překoná tuhle sílu skončí na sílu tak se to zastaví na silných jaderných silách... protony se spojí s elektrony a následuje neutronová hvězda... i tak ale spousta materiálu získá dost energie aby se prostě utrhlo.
Pokud je gravitace ještě silnější pak dojde ke zhroucení do černé díry... ale spousta materiálu taky odletí bůhví kam.

Čístě teorerticky by mohl existovat ještě 1 mezistupeň mezi neutronovou hvězdou (pulsarem) a černou dírou. Jde o to že se našla neutronová hvězda která je neutronová přesto je na to příliš velká... ještě nějaká síla brání jejímu zhroucení.
0

#39 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 18 November 2011 - 04:44 PM

View PostChooze, on 18 November 2011 - 03:40 PM, said:

No a jak to dělaj ve vesmirnejch lodích že tam maji umělou gravitaci? :D když sem četlknižky od Clarka tak kolem lodi měli nějakej prstenec kterej udržoval gravitační pole a taky se člověk žijící ve vesmíru dožíval tak o 50 let víc ale zas neměl žádný svaly a na zemi s normální gravitací by vůbec nepřežil.



Tak to je z principu věc technologie. Umělá gravitace je principiálně jako inerciální tlumiče.
Obecný předpoklad je že vůči schopnosti manipulovat prostorem buď na vytvoření hyporprostorového okna do supprostoru a nebo k manipulaci prostoru kolem lodi (warp) je umělá gravitace a inerciální tlumiče brnkačka.
0

#40 User is offline   Necro 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,043
  • Joined: 01-July 08

Posted 18 November 2011 - 04:48 PM

View PostPaeris, on 18 November 2011 - 04:38 PM, said:

ještě nějaká síla brání jejímu zhroucení.

http://media.tumblr.com/tumblr_lu22ob7YIi1qhciij.jpg
:D
0

  • 5 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


TOPlist