Mystiq.org - forum: Notebook - koupím - Mystiq.org - forum

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Notebook - koupím

#1 User is offline   Nixxis 

• Group: VIP

Posted 14 July 2011 - 10:07 PM

Zdravím, jelikož mně čeká vysoká škola a stěhuji se do nového bytu (PC nechám doma), rozhodl jsem se koupit notebook.
Na procesoru mi moc nezáleží (ATI x Intel, je to fu©k), harddisk, když to bude větší než 160GB je v pohodě, RAMky už se snad méně než 2GB nedává, ale hlavní součástí počítače by měla být grafická karta, u nVidie bych viděl jako nejslabší možnost asi N8600 GT (nejlépe 512MB), či něco na podobné úrovni u ATi (myslím, že této řadě odpovídá zhruba 34xx).
Původně jsem přemýšlel o koupi nového stroje (a stále přemýšlím), zejména mi padl do oka TENTO.
Ale vzhledem k tomu, že jsem student, rád bych na tom trochu ušetřil a proto se nejdříve zeptám Vás, jestli nevíte o nějakém notebooku splňujícím zadané specifikace na prodej. Cenově bych to viděl do 6000Kč a brašna v ceně by byla výhodou, nutností je však funkčnost stroje, ocenil bych i nainstalovaný operační systém (případně jeho instalační verzi).
Za všechny nabídky děkuji.
1

#2 User is offline   vitamin 

• Group: Registrovaný člen

Posted 14 July 2011 - 11:31 PM

Neviem ci je dobre kupovat pouzity nb s dedikovanou grafikou...
Ale ak bude mat dostatocnu zaruku tak preco nie.
1

#3 User is offline   vecernik 

• Group: WW Moderátor

Posted 14 July 2011 - 11:43 PM

obecne notebooky odchazi strasne rychle, zvlast proto ze se o ne lidi nestaraj moc dobre. Ve skole to plati o to vic - skonci hodina, zaklapnes viko, zvednes to (disk jeste rotuje, ale toho si samozrejme nevsimnes) a hned se ti muze urvat lozisko. U levnejch notebooku se navic setri na vsem co se da - levne soucastky, co nejjednodussi kryt (takze trpi chlazeni), malo vyztuh (brzo se urve displej), prohyba se klavesnice atd..