Notebook - koupím
Posted 14 July 2011 - 10:07 PM
Na procesoru mi moc nezáleží (ATI x Intel, je to fu©k), harddisk, když to bude větší než 160GB je v pohodě, RAMky už se snad méně než 2GB nedává, ale hlavní součástí počítače by měla být grafická karta, u nVidie bych viděl jako nejslabší možnost asi N8600 GT (nejlépe 512MB), či něco na podobné úrovni u ATi (myslím, že této řadě odpovídá zhruba 34xx).
Původně jsem přemýšlel o koupi nového stroje (a stále přemýšlím), zejména mi padl do oka TENTO.
Ale vzhledem k tomu, že jsem student, rád bych na tom trochu ušetřil a proto se nejdříve zeptám Vás, jestli nevíte o nějakém notebooku splňujícím zadané specifikace na prodej. Cenově bych to viděl do 6000Kč a brašna v ceně by byla výhodou, nutností je však funkčnost stroje, ocenil bych i nainstalovaný operační systém (případně jeho instalační verzi).
Za všechny nabídky děkuji.
Posted 14 July 2011 - 11:31 PM
Ale ak bude mat dostatocnu zaruku tak preco nie.
Posted 14 July 2011 - 11:43 PM
Pokud chces levnej notebook a jeste k tomu pouzitej, tak to jsou vylozene vyhozeny penize. jestli ti vydrzi rok, tak to je maximum. A neni to skoda penez? Nehlede na to ze disk mnohdy neda najevo ze odejde. proste najednou modra obrazovka a konec. Takze to samozrejme znamena zalohovat - zalohovat - zalohovat. (ano, opet neco, co ze stolniho pocitace vetsina z nas nezna). Neni prijemny, kdyz ti pred zkouskovym odejde disk, a vsecky zapisky zmizi :)
Proste pocitej radsi s tou horsi variantou - odejit to opravdu muze, a cim vic na tom budes setrit, tim vetsi pravdepodobnost tam je. Za 8 tisic se neda vyrobit zadnej zazrak, a v takovy cenovy relaci nic neznamena ani znacka HP.
Posted 15 July 2011 - 08:03 AM
Tenhle jsem si koupil já a jsem spokojen ,, ale je trošku dražší,,
Posted 15 July 2011 - 08:11 AM
Posted 15 July 2011 - 10:01 AM