Mystiq.org - forum: Marka u drujda -> Druid -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8794 Title Marka u drujda
Product Druid Status Není bug (Severity 0 - None Assigned)

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

Report ID #8794: Marka u drujda

#1 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 14 October 2012 - 10:40 PM

Admini podívejte se pls k rogune k jedům je tam napsáno o marce.
Bližší INFO: marka dává o 5% více rezistů než má opravit děkuji.


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
 

Replies (1 - 19)

#2 User is offline  
JerRyk 

  • Group: VIP
  • Posts: 392
  • Joined: 10-July 11

Posted 16 October 2012 - 11:11 PM

Ja jsem nazoru ze marka dava to co ma. :)

25 resistu normalne a s peti talenty do Improved Mark of the Wild da 33 resistu.

#3 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 17 October 2012 - 10:19 AM

JerRyk, on 17 October 2012 - 12:11 AM, said:

Ja jsem nazoru ze marka dava to co ma. :)

25 resistu normalne a s peti talenty do Improved Mark of the Wild da 33 resistu.


staty ti dá dobře ale ve výsledku když na tebe funguji spelly tak zjistíš ze rezisty jsou o 8% zvýšeny než mají být. PŘ: bez marky rezisty 4% s markou (offi) 12% ale mystiq marka (19%)

#4 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 17 October 2012 - 10:33 AM

Rogun tu má blbě daný jedy a jsou tu jako spelly nastavený. Proto mam u priesta rezisty 4atd...% rezistu a u drujda 19 atd...% a to bych tam být nemnělo jen u drujda 8% jináč 0%. Už si někdy vyděl rogunu ject spell penetration jen aby mu fungovaly jedy na mystiqu to asi roguny budou muset dělat (pěkná sračka). (jedy jsou abilita v topiku u jedech je to rozepsaný) .

Mno ale z toho se jednoduše zjistilo že marka je buglá takhle já na sobě nemám žádnou spell penetration že všecky rezisty by mněli projít tak jak mají ,ale trošku neprošli dle výpočtu (38/350)*75=X 8,14 by se tato hodnota mněla přičíst k základní hodnotě 4% což je 12,14% na rezisty s markou jsem měl ale 18,2% . 16% . 17,2% což znamená že rozdíl mezi 12,14 a ostatníma je zhruba 6% a o těch 6% je to tu blbě!!!

Na tenhle bug jsem přišel jen pomocí dalšího bugu a to jsou právě ty jedy špatně nastavený když by byly jedy dobře nastavený pak by tohle bylo zkreslený a špatný ale jedy jsou tu blbě a jasně ukazují na bug v marce.

Opět opakuji marka a jedy by chtěli opravit trošku problém!!!

#5 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 17 October 2012 - 12:53 PM

Marka funguje spravne, aspon u vsetkych non-binary spellov, vcera som testoval percento resistov do marky bez spell penetracky, s hodnotou penetracky 25/35(=resisty marky/resisty drooda s markou), aj s vyrazne vyssou pene, resisty marky sedia.

Problem teda moze byt: marka+binary spelly(na toto by bolo treba maga s frostboltom), marka+specialne jedy(toto sa mi velmi nezda) alebo je problem v jedoch samostatne. Kazdopadne vo vseobecnosti marka viac resistov nepridava.


Edit: Resisty do druida bez spell penetracky- Drood ma 35 nature resistov, 25 marka a 10 racialka. 35/350*75= 7,5% tie su spravne, dalej mas 4% z toho ze nemas spell hit(tak ako u priesta) toto je zle, spell hit sa nema vztahovat na aplikaciu jedov. Ale vo vysledku to mas 11,5% resistov ktore vies odkial su, je tu teda este 6% resistov do drooda ktore treba nejak vysvetlit. Bohuzial to ze ti to tolko resistuje este neznamena ze je bugnuta marka.

#6 User is offline  
Hezkejkukuc 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 145
  • Joined: 09-December 11

Posted 17 October 2012 - 03:29 PM

neni to jedno, kdyz se to neopravi? :)

This post has been edited by Hezkejkukuc: 17 October 2012 - 03:44 PM


#7 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 17 October 2012 - 06:26 PM

a k čemu to prisoudíš?
Na priestovi byl rozdíl bugu o 1% a u drujda s markou rozdíl 6% tím pádem u priesta který nemá nic to jde skoro dobře a u drujda který má marku to jde o 6% blbě pak to musí být blbě v něčem co má drujd. A měl na sobě pouze marku že to bude marka nebo nějaký talent u drujda.

#8 User is offline  
JerRyk 

  • Group: VIP
  • Posts: 392
  • Joined: 10-July 11

Posted 18 October 2012 - 12:54 PM

Az bude cas lognu druida a rogunu a schvalne to spocitam...

#9 User is offline  
JerRyk 

  • Group: VIP
  • Posts: 392
  • Joined: 10-July 11

Posted 18 October 2012 - 02:17 PM

Jeste jedna vec.

Mluvis o rogune takze hadam mas na mysli Deadly Poison.
Deadly Poison na dava Nature DMG.
Kazdy tauren ma passivni racialku +10 Nature Resistance. Kdyz si da druid packu mel by mit vsechny resisty na 33 ale Nature Resist na 43.

#10 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 19 October 2012 - 11:03 PM

woud poisont mas to v tom topiku u roguna!!! spis to řeknu takhle jediná chyba může být v tom že je to bug hledaný bugem jestli jsou ještě víc odjebaný jedy než tím že jsou blbě zařazený tak pak to může být blbě.

#11 User is offline  
JerRyk 

  • Group: VIP
  • Posts: 392
  • Joined: 10-July 11

Posted 20 October 2012 - 09:06 AM

Cetl jsi co jsem psal? Tauren (druid) ma ze zakladu 10 nature resist. Kdyz si da packu bude mit nature resist 43, vsechny ostatni resisty pak 33. Wound Posion je nature...

Pokud si stezujes na to ze taureni maji vic resistu nez ostatni na ty poisny tak je to kvuly tomu ze maji o 1 vic v zakladu.

#12 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 20 October 2012 - 12:28 PM

Tak znovu, vypocet pre konecne percento resistov zo spell resistance(kolko percent binary spellov(sem sa pocitaju aj jedy) resistne full a o kolko dmgu bude zredukovany non binary spell)

Drood bez vytalentenej packy: 35 nature resistance- 35/350*75= 7,5%
Drood s vytalentenou packou: 43 nature resistance- 43/350*75= 9,21

Ak je naozaj pravda ze jedy maju resistance do druida 17% tak nieco zle byt musi. Kedze vychadzaju tie resisty do priesta zhruba 4%, je na mieste domnievat sa ze sa na aplikaciu jedu vztahuje spell hit (bez ktoreho je defaultna resistance na spell pri dvoch 70 lvloch prave 4%), toto je ale zle, spell hit sa vztahovat na jedy nema.

Aplikacia jedu zo shivu (100% sanca ze sa aplikuje jed) ma byt ovplivnena:

-Hit ratingom (ak netrafim shiv(co moze byt sposobene nedostatkom hitu/dodgom a pod, jed sa neaplikuje. Ak shiv trafim jed sa aplikuje)
-Spell resistance targetu a spell pene roga (Tj ak shiv prejde drood ma mat sancu podla svojej marky na resist poisonu v 7,5 alebo v 9,21 percentach.


Momentalne to teda posobi tak ze sa na jedy aplikuje aj spell hit, teda kazda bezna roguna ma resisty na jedy o 4% viac ako by mala mat, u drooda su tieto percenta zo zatial neznameho dovodu este vyssie.

#13 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 23 October 2012 - 01:18 PM

Držme se prosím tématu - marka u druida. Tyhlety diskuze na několika místech jsou značně matoucní a člověk pak ani neví co se vlastně má opravovat.

Protože je tu další den, tak mám pro vás další megatest, tentokrát teda na téma resisty.
V jádře máme skvělé debugovací spelly: "QA Debug ..." Jde o soubor všech typů spellů - Arcane, Fire, Frost, Holy, Nature, Shadow . Ty mají nulový CD, nejsou ovlivněné GCD, instantní cast a dávají stabilních 1000 DMG.
V makru jsem tedy nastavil, aby byly po zmáčknutí tlačítka vykouzleny všechny tyto spelly, pustil automatický cast jednou za 300 milisekund a už se jen spokojeně díval jak naskakujou čísla v recountu.

První test byl vedený proti čistému lvl 70 taurenovi - druidovi. Ten, jak víte, má raciálních 10 resistů na nature. Bez jakýchkoliv talentů a itemů by tak měl dostávat ze všech typů full dmg až na nature, kde bude mít určitou šanci na resist. Výsledkem je toto:
http://8419.w19.wedo...2312_114921.jpg a http://8419.w19.wedo...2312_114934.jpg
Jak vidíte, vykouzlil jsem přesně 10000 spelů od každého typu. Všechny prošly, až na nature.
Nature spelly dostaly 1040-krát resist 25% , což znamená že bylo uděleno pouze 750dmg (250 resistnuto).
Jednoduchým výpočtem to potvrdíme podle screenu - 1040*250 = 260000 celkem resistnutého dmg (viz druhý screen)
Resist tedy postihl 10,4% spellů a celkově bylo resistnuto 2,6% dmg.

Druhý test byl téměř stejný, až na to že druid měl na sobě nevytalentovanou packu. Na všechny typy spellů měl tedy resistance 25 a na nature měl resistance 35.
výsledky jsou jasné:
http://8419.w19.wedo...2312_125331.jpg
http://8419.w19.wedo...2312_125333.jpg
http://8419.w19.wedo...2312_125335.jpg
http://8419.w19.wedo...2312_125340.jpg
http://8419.w19.wedo...2312_125342.jpg
http://8419.w19.wedo...2312_125345.jpg
a celkový soupis http://8419.w19.wedo...2312_125355.jpg
Protože mají všechny spelly kromě nature téměř stejné výsledky, můžeme to zprůměrovat a získat tak přesnější výsledky.
Nature spelly dostaly 3263-krát resist 25% , co znamená celkem 815750 resistnutého dmg
Resist tedy postihl 32,63% spellů a celkově bylo resistnuto 8,158% dmg.

Ostatní spelly dostaly 9973-krát resist 25% , co znamená celkem 2493250 resistnutého dmg
Resist tedy postihl 19,94% spellů a celkově bylo resistnuto 4,987% dmg.

Teoretické výpočty tentokrát nedodám, protože prostě nemůžu najít žádný odpovídající zdroj, který by pro TBC říkal, kolik % spellů má resistnout a jaký má být celkový resistnutý dmg...
Rozhodně ale nevidím žádné podivné čísla, která by naznačovala nesmysl. Pokud teda chcete tvrdit že je marka buglá, dopište vysvětlení... v opačném případě to za pár týdnů zamknu.

Updating status to: Není bug

This post has been edited by orifox: 23 October 2012 - 01:18 PM


#14 User is offline  
remox 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 76
  • Joined: 05-February 09

Posted 23 October 2012 - 01:25 PM

mrdam to tu

zbytecný sem neco davat když se to vyvrátí :)

This post has been edited by remox: 23 October 2012 - 08:26 PM


#15 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 23 October 2012 - 01:43 PM

pokud sem dáš něco jako "myslím že to a to je buglé" tak opravdu se nediv. Pokud mi řekneš co je na marce buglého, pak to můžeme zkontrolovat a případně opravit. Já teda nevidím že by marka byla jasně buglá.

To se ovšem netýká resistů poisonů. poisony bugu kontrolovat příště.

#16 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 23 October 2012 - 02:27 PM

Jedy a shiv som riesil preto lebo podla toho co som zmeral ja je mozne ze je problem prave v tejto dvojici teda jed s markou.

Btw OT, ak si chces spell pene/resisty nejak vyraznejsie nastudovat tak:

http://www.wowwiki.com/Resistance
http://www.wowpedia....ell_penetration
http://www.wowhead.c...ow-does-it-work

u wowpedie a wiki si treba uvedomit ze sa zmenila aplikacia a dmg resistuje kazdych 10%, na BC resistuje vzdy len kazdych 25%dmgu, inak su vypocty take iste. To len pre ludi ktori by sa velmi nudili a vemli by ich to zaujimalo


Ako si napisal vyssie, marka samotna bugnuta nieje, to vyslo uz z testov na Live, tie resisty budu sposobene zrejme nejakou mechanikou jedov... alebo prosto niecim uplne inym.

#17 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 23 October 2012 - 03:06 PM

Ano, to jsem si myslel, ale ty čísla co jsou na wowwiki prostě neodpovídají mým testům. Jsou tam podivné koeficienty, u kterých člověk neví odkud se vzaly a proč jsou takové jaké jsou...
Všechny tyhle vzorce mám nastudované, ale žádný nesedí. Ony se dokonce i různí. Například Averange Resistance někdo počítá podle:
AR = Resistance / (Player Level * 5 + Resistance)
a někdo jiný podle:
AR = Resistance / 350 * 0,75

... Ani jedno z toho nesedí. liší se v jednotkách procentních bodů už při hodnotě 10% resistu... Z počátku vypadají podobně ale u resistance 470 jeden vzorec vychází jako 50% a druhý jako 100% .
Mám za dnešek naměřený ještě jeden soubor dat pro resistance 0, 60, 120, 180, 240, 300 , takže to zkusím proložit křivkou a uvidím co tomu bude nejvíc odpovídat.

Osobně si opravdu myslím že marka nemá na jedy žádný speciální vliv. Marka prostě přidává resistanci. nic víc, nic míň. Resistanci přidává správně a víc toho marka ovlivnit nemůže. Další chyba může být ve špatném výpočtu resistance nebo ve špatném výpočtu u poisonů.

#18 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 23 October 2012 - 03:45 PM

Hej ak sa pozries na tem posledny link, spomina sa tam vzorec "(effective resistance value / (caster level * 5)) * 75".

Tento vzorec podla toho co som testoval ja sedi na vsetko, pre binary spelly sa dostanes k percentu ktore ti full resistnu spelly, pre non binary sa dostanes k celkovemu zredukovanemu dmgu z X pokusov.


Edit: druhy comment v poslednom linku to cele popisuje

#19 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 23 October 2012 - 04:21 PM

tak, pokud chcete zkoumat přepočet resistů u nás, tak tady máte pár výchozích hodnot:
http://8419.w19.wedo...les/resisty.png
Na vodorovné ose grafu je vyznačena rezistance (nebo spíš rozdíl mezi nepřátelskou rezistancí a vaší penetration)
Na svislé ose pak šance jakou máte, že vám nepřítel resistne určitou část vašeho dmg.
Například u resistance 60 je vidět, že přibližně polovina spellů projde bez ovlivnění a druhá polovina bude snížena o 25%
u resistance 180 projde bez ovlivnění pouze 3,6% spellů, dalších 43% spellů bude sníženo o 25%, dalších 46% spellů bude sníženo o 50% a posledních 6,5% spellů bude sníženo o 75%

Pro srovnání jsem v jednom výše uvedeném odkazu ( http://www.wowhead.c...it-work#p411646 ) našel tabulku, která byla mírně rozhozená každopádně po přerovnání vypadá rozumě:
http://8419.w19.wedo...es/resisty2.png
Pro PVP nás teda zajímá asi přepočet pro lvl 70. Tady je první trhlina ve výpočtu. Jejich přepočet neodpovídá ani jednomu ze vzorců, které jsem výše uvedl. Buďto sedí nízké hodnoty, nebo sedí vysoké hodnoty. oboje ale ne... Takže budu vše vstahovat k absolutní hodnotě resistance:
Je vidět, že máme mnohem užší rozptyl - například u resistance 70 měli na ofiku mnohem větší resisty než my - už více než 10% spellů jim resistovalo půlku své hodnoty, zatímco u nás to jsou sotva 3% spellů.
Změny jsou ale více méně kosmetické. Rozhodně to neudělá nějaký převrat a nevím nevím, jestli má cenu aby se v tom vývojáři vrtali protože pak půlka lidí nebude chápat proč to je jinak než to doteď bylo.

ad rohipnol - no, ten vzorec možná sedí u binary spellů, ale absolutně nesedí u nonbinary spellů, aspoň teda ne v té tabulce, kterou jsem spočítal a porovnal s tabulkou z wowheadu (která je původem asi z wowwiki)

This post has been edited by orifox: 23 October 2012 - 04:22 PM


#20 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 23 October 2012 - 05:09 PM

Neviem ci mi nieco unika ale mne ta prva tabulka (ktora je ako som pochopil z mystiqu) vychadza takmer presne podla vzorca ktory som uvadzal.
Za predpokladu ze kazdy spell ktory si pouzil by dal 100 dmgu.

Ak ma target 0 resistance dal by som 1 milion dmg.

Pri ressistance 60 ako tam mas aj napisane by z tohto dmgu malo podla vzorca (Efektivna Resistance/350*75)resistnut 12,9% teda 129 000
4954*100+5046*75= 873 850 ... to je 12,6% resist

Pri resistance 120 by malo resistnut 25,7%
1668*100+6437*75+1895*50= 744 325 ... 25,25% resist

Pri resistance 180 by to malo byt 38,6%
368*100+4360*75+4631*50+641*25= 611 375 ... 38,9% resist

Pri resistance 240 51,4%
0*100+2378*75+4985*50+2928*25+9*0= 500 800 ... 49,92% resist

Pri resistance 300 64,3%
0*100+0*75+4433*50+5055*25+512*0= 348 025 ... 65,2% resist


Nesedi na tychto cislach snad nieco?


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist