Report ID | 8414 | Title | Feral - MANGLE - bug !!!!! |
Product | Druid | Status | Opravené (Severity 0 - None Assigned) |
Report ID #8414: Feral - MANGLE - bug !!!!!
#1 Kvietok
Posted 08 August 2012 - 04:21 PM
Comenty wowhead: "Different multipliers: Claw is 100%, Mangle is 160% Different additives: Claw is 190, Mangle is 264 Plus, Mangle adds extra damage to most of your abilities, not much competition, eh?" http://www.wowhead.c...mangle#comments
Databasa TCG: "Mangle the target for 160% normal damage plus ${99*160/100} and causes the target to take 30% additional damage from Shred and bleed effects for 12 seconds. Awards 1 combo points." http://wow.tcgplayer...pells_druid.asp
Databasa Hellground(ja viem free, ale aj tak): "Mangle the target for 160% normal damage plus 264 and causes the target to take 30% additional damage from Shred and bleed effects for 10 sec. Awards 1 combo point." http://db.hellground.pl/?spell=33983
Replies (1 - 19)
#5 Rohipnol
Posted 13 August 2012 - 02:16 PM
Dokonca aj mystiqpedia hadze cisla spravne: http://wiki.mystiq.o...ia/?spell=33983
Edit: Problem teda nieje v samotnom Mangle (ak pozriete restodruidom k trenerovy na mangle tak ma popis spravny) ale v talente Savage Fury, ten ma(ak su v nom 2 talenty) pridat dmg zakladneho mangle(cat) 20% a teda updatnut staty na 192%+264. Toto je spravny vypocet pre dmg Manglu vo feral talentoch.
Bug teda je, ze tento talent(2/2) boostne mangle na hodnoty 230-231%+455. Ak je v talente hodeny len 1 point tak sa staty zmenia na 193-194%+349, teda miesto 10% sa aplikuje zhruba 20 a k tomu sa nejakym prepoctom aj zvisi ta "+dmg" ktora ma zostat taka ista ako s talentom, tak bez neho.
Druhy rank talentu sa taktiez na insomnii pocita uz z ranku prveho, preto dochadza k este vacsiemu nasobeniu statov spellu (mal by sa pocitat ako 20% z povodnych 160, nie 20% z uz aplikovanych 10%.
Aktualne vypocty pre mystiq po aplikovani 2 talentov teda su "160x1,2x1,2"(jeden krat 1,2 za kazdy talent point) + sa dakym algoritmom zvysi dmg
Vypocet by mal vyzerat:"160x1,2" po aplikovani oboch talentov a "160x1,1" po aplikovani jedneho talentu. +Dmg ma ostat povodna.
Nieje teda vylucene ze su tymto ovplivnene aj spelly Rake a Claw na ktore sa tento talen tiez vztahuje
Wowhead: http://www.wowhead.c...mangle#comments
"Mangle starts with 160% weapon damage. With the Savage Fury talent the damage is increased by 20%. 160*1.2=192 That's where the 192% on your tooltip comes from."
#9 Hezkejkukuc
Posted 17 October 2012 - 03:46 PM
#10 Rohipnol
Posted 26 November 2012 - 09:26 PM
Quote
DELETE from `spell_affect` where entry=16999 and effectId=2;
INSERT INTO `spell_affect` VALUES (16999, 0, 0x1000001000);
INSERT INTO `spell_affect` VALUES (16999, 2, 0x1000001000);
DELETE from `spell_affect` where entry=16998 and effectId=0;
DELETE from `spell_affect` where entry=16998 and effectId=2;
INSERT INTO `spell_affect` VALUES (16998, 0, 0x1000001000);
INSERT INTO `spell_affect` VALUES (16998, 2, 0x1000001000);
Je nejaka nadej ze by sa na toto niekto v dohladnej dobe pozrel? Je mi jasne ze tu toho mate nad hlavu ale to mnozstvo spamujucich PRO feralov v BGckach je uz fakt neunosne.
#12 Rohipnol
Posted 27 November 2012 - 05:20 PM
#13 orifox
Posted 30 November 2012 - 01:19 PM
vzal jsem čistého lvl 70 druidíka, poslal ho před OG k panákům a zkoušel mangle (rank1)...
Druid měl 97-122 základní dmg ve formě.
Bez talentu "savage fury" jsem dával manglem min 313, max 352
To je velmi přesné vůči popisu spellu - mangle bez talentu má dávat 160% základního dmg + 158 dmg. přesně to tedy vychází na 313,2 a 353,2 ... krásné :D
Pak jsem ale nasadil Savage Fury rank1 (má přidat 10% k mangle a několika dalším spellům)
Z logiky věci bych předpokládal, že se tedy výsledný dmg zvedne o 10% -> bude tam 344 a 388.
Popisek ale najednou začne tvrdit že mangle dává 194% + 208dmg . To tedy znamená rozmezí 396 a 444 - huh? To moc smysl nedává. Pomocí soustavy rovnic (ax+by=c) se dá lehce vypočítat, že koeficienty jsou v tuto chvíli 192% + 209 dmg . Tam nikde zvýšení o 10% nevidím!
Problém však je, že ve skutečnosti druidík dával pouze 378 až 423 dmg ! Opět jsem vypočítal koeficienty a vyšlo mi 180% + 203dmg. Tady je však aspoň jasně viditelná změna o 20% (má být 10) oproti původnímu mangle bez talentů.
Rank 2 asi ani nemá cenu rozebírat, když je chyba už v tom prvním talentu.
Zkusil jsem také ten patch co jsi našel, ale to rozhodně nepomohlo. Výsledkem bylo jen to, že talent vůbec mangle neovlivnil. Zcela evidentně máme použité jiné spell_family_flag
edit: vyzkoušel jsem to na nejvyšších rancích spellů a vypadá to že je to celé nějaké pobóchané...
CLAW
- v popisku píše zvýšení z +190dmg na +209dmg -> to je krásných 10%... Tomu odpovídá vzorec base_dmg+(190*1,1)
- ve skutečnosti to zvyšuje víc (avšak také o 10%). Konkrétně podle vzorce (base_dmg+190)*1,1
RAKE
- hurá, konečně realita i popisek sedí:
- bez talentu ukazuje 84dmg + 147dot, s talentem ukazuje 91dmg + 153dot. To stejné dává i ve skutečnosti.
- celou radost však kazí fakt, že tam rozhodně není vidět zvednutí o 10% ... nebo jsem aspoň nepochopil kde těch 10% mám hledat
MANGLE
- v popisku píše zvýšení z 160% + 264dmg na 193% + 349dmg (to znamená zvýšení z 414-452 na 528-576) ... to však nedává smysl. Nejde o 10%, ani o 20% .. prostě si hra vycucala číslo z konektoru.
- ve skutečnosti to zvyšuje z 414-452 na 499-545 , což odpovídá 20% přibližně. Pokud budu předpokládat že ta malinká odchylka není náhodná, dojde mi že se bonus z talentu počítá dvakrát (avšak není to X*1,2 nýbrž X*1,1^2, tedy 1,21)
edit2: tak to asi vymejslel nejakej madar :-/ ted jsem zjistil ze misto aby bylo mangle (treba rank1) popsany jako dmg*1,6+158 , tak je to přesně naopak: (dmg+99)*1,6 .. achich... to bude jeste zajimave opravovani...
Tím se tedy částečně vysvětluje nesmyslný popisek ve hře 160 * 1,21 = 193% ... druhá část už ale nesedí :-/ blíží se však trochu tomu, že se ten talent započítá dokonce třikrát (jednou na +dmg koeficient, podruhé na % koeficient a nakonec ještě na celé výsledné číslo v popisku)
This post has been edited by orifox: 30 November 2012 - 03:25 PM
#14 Rohipnol
Posted 30 November 2012 - 03:20 PM
"Z logiky věci bych předpokládal, že se tedy výsledný dmg zvedne o 10% -> bude tam 344 a 388."
Tato logika je prave chybna pretoze napriek tomu co talent hovori, podla vsetkeho sa ma zvysist o 10% len to percento z weapon dmgu. Pre ten rank1 Manglu a 1 talent by to teda malo vyzeat 176%+158. Tzn ten range by mal byt 329-373. Alee hej dalej to uz mas aplikovane podla tohto.
"edit2: tak to asi vymejslel nejakej madar :-/ ted jsem zjistil ze misto aby bylo mangle (treba rank1) popsany jako dmg*1,6+158 , tak je to přesně naopak: (dmg+99)*1,6 .. achich... to bude jeste zajimave opravovani..."
Tak toto rofl, kazdopadne tato chyba je na vsetkych freeckach iducich na TC/OC takze to bol nejaky madar "zhora":D
#15 orifox
Posted 30 November 2012 - 03:30 PM
aha, už chápu jak jsi k tomu došel... z toho komentáře na wowheadu.. ale ten se vztahuje k předchozí otázce na wowheadu která se ptá právě na těch 192% ... o +dmg tam nemluví, takže proto se o tom nezmiňuje ani ta odpověď a popisuje jen zvýšení %
This post has been edited by orifox: 30 November 2012 - 03:35 PM
#16 Rohipnol
Posted 30 November 2012 - 03:41 PM
http://www.gamefaqs....rcraft/43359956
"Mangle dmgs target for 192% of normal dmg + 317."
Ma sa zvysovat aj ta +dmg.
#19 orifox
Posted 30 November 2012 - 07:11 PM
to je tím jak u toho sedím už od rána a začíná mi z toho přeskakovat... chtělo by to nějaké info k té "spell_affects" tabulce - tam jsou hromady čísel (bitové masky) ale jsou mi k ničemu když nevím, jaká bitová pozice má jaký význam...
edit: no, díky tomu že jsem se spletl teď aspoň vím kde přesně je chyba (respektive který z těch dvou výpočtů, které dávají navíc 20% u mangle, tam má zůstat a který je navíc)
edit2: akorát mám pocit že by bylo lepší to opravit přes tu tabulku, jak jsi to ukazoval (kdybych věděl co přesně ty čísla znamenají), než abych tam dával hack do jádra, který to vyřeší, avšak může dělat jiné problémy.
edit3: ... zitra je taky den
edit4: asi vyřešeno...
This post has been edited by orifox: 01 December 2012 - 02:27 PM
#20 Slaan
Posted 01 December 2012 - 04:35 PM
(což zvyšuje autoattack, který je základ výpočtu manglu)
Omlouvam se , moc sem tenhle topic nesledoval testuju ted uplne neco jinyho.
ještě to editnu když najdu ohledně manglu něco důležitýho.
This post has been edited by Slaan: 01 December 2012 - 04:39 PM