Report ID | 8414 | Title | Feral - MANGLE - bug !!!!! |
Product | Druid | Status | Opravené (Severity 0 - None Assigned) |
Report ID #8414: Feral - MANGLE - bug !!!!!
#1 Kvietok
Posted 08 August 2012 - 04:21 PM
Talent/spell Mangle ma zle zakladne nastavenie, Ma davat 160% zakladneho DMG + 264, u nas su cisla nastavene na 230-231% + 455. (trosku DOST FAIL toto)
Comenty wowhead: "Different multipliers: Claw is 100%, Mangle is 160% Different additives: Claw is 190, Mangle is 264 Plus, Mangle adds extra damage to most of your abilities, not much competition, eh?" http://www.wowhead.c...mangle#comments
Databasa TCG: "Mangle the target for 160% normal damage plus ${99*160/100} and causes the target to take 30% additional damage from Shred and bleed effects for 12 seconds. Awards 1 combo points." http://wow.tcgplayer...pells_druid.asp
Databasa Hellground(ja viem free, ale aj tak): "Mangle the target for 160% normal damage plus 264 and causes the target to take 30% additional damage from Shred and bleed effects for 10 sec. Awards 1 combo point." http://db.hellground.pl/?spell=33983
Comenty wowhead: "Different multipliers: Claw is 100%, Mangle is 160% Different additives: Claw is 190, Mangle is 264 Plus, Mangle adds extra damage to most of your abilities, not much competition, eh?" http://www.wowhead.c...mangle#comments
Databasa TCG: "Mangle the target for 160% normal damage plus ${99*160/100} and causes the target to take 30% additional damage from Shred and bleed effects for 12 seconds. Awards 1 combo points." http://wow.tcgplayer...pells_druid.asp
Databasa Hellground(ja viem free, ale aj tak): "Mangle the target for 160% normal damage plus 264 and causes the target to take 30% additional damage from Shred and bleed effects for 10 sec. Awards 1 combo point." http://db.hellground.pl/?spell=33983
Replies (20 - 30)
#21 Rohipnol
Posted 01 December 2012 - 04:41 PM
Naturalist ti dmg zvysi uz v tabulke v Character infu, a teda je uz zapocitana, ked si nan najdes mysou tak ti zobrazi povodnu x110% ale ta co je v tom zakladnom infe je uz po aplikovani 10%.
Edit: Akoze myslis ze sa aplikovalo 10% na zakladny Dmg a potom este 10% k samotnemu Manglu?
Edit: Akoze myslis ze sa aplikovalo 10% na zakladny Dmg a potom este 10% k samotnemu Manglu?
#22 Slaan
Posted 01 December 2012 - 04:52 PM
tak je to jediný kde by se vzalo těch 10%.. to by samozřejmě byla chyba.
edit:
jen tak pro info tosks uvádí u manglu:
edit:
jen tak pro info tosks uvádí u manglu:
var mangle_damage = (1 + talents.sf * 0.1) * (melee_damage * 1.6 + 264 + idol_wild);
This post has been edited by Slaan: 01 December 2012 - 04:54 PM
#23 orifox
Posted 01 December 2012 - 05:08 PM
nene, to jsem zkoušel bez naturalistu a hlavně jsem si do jádra přidal výpisy jednotlivých modifierů, takže při každém kousnutí manglu jsem mohl sledovat celý výpočet od začátku až do konce - jak se to zvyšuje, který efekt co přidává a podobně.
Chyba byla v tom, že jádro aplikovalo efekt3 ( viz talent http://wiki.mystiq.o...ia/?spell=16999) přímo na počáteční dmg 160% ze kterého tak již z počátku vzniklo 192%. Před aplikací spellu ale server opět projde modifiery a tam narazil na efekt1 (opět viz talent) a znovu ho připočítal k celkovému dmg spellu.
Vzhledem k tomu že efekt1 se na konci připočítává i u ostatních spellů a i u dalších kombinací (rogue - backstab+opportunity) se dmg zvyšuje až na konci výpočtu, usoudil jsem že ten efekt3 je zbytečný a vyřadil jsem ho z činnosti. Prozatím jsem si nevšiml, že by jakkoliv ovlivnil něco jiného než je mangle -> není to dokonalé, ale opraví to ohlášenou chybu.
Chyba byla v tom, že jádro aplikovalo efekt3 ( viz talent http://wiki.mystiq.o...ia/?spell=16999) přímo na počáteční dmg 160% ze kterého tak již z počátku vzniklo 192%. Před aplikací spellu ale server opět projde modifiery a tam narazil na efekt1 (opět viz talent) a znovu ho připočítal k celkovému dmg spellu.
Vzhledem k tomu že efekt1 se na konci připočítává i u ostatních spellů a i u dalších kombinací (rogue - backstab+opportunity) se dmg zvyšuje až na konci výpočtu, usoudil jsem že ten efekt3 je zbytečný a vyřadil jsem ho z činnosti. Prozatím jsem si nevšiml, že by jakkoliv ovlivnil něco jiného než je mangle -> není to dokonalé, ale opraví to ohlášenou chybu.
#30 orifox
Posted 04 December 2012 - 01:49 PM
Updating status to: Opravené
tak je to na Insomnii..
Prozatím tak vím jen o chybě v popisku, který hlásí větší dmg než by měl. Výpočet však probíhá správně.
Pokud máte info o chybě této opravy, dejte vědět. Za pár týdnů to zamknu.
tak je to na Insomnii..
Prozatím tak vím jen o chybě v popisku, který hlásí větší dmg než by měl. Výpočet však probíhá správně.
Pokud máte info o chybě této opravy, dejte vědět. Za pár týdnů to zamknu.
This post has been edited by orifox: 04 December 2012 - 11:56 PM
1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.