Mystiq.org - forum: Obsidian Sanctum -> WoTLK T7 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 6145 Title Obsidian Sanctum
Product WoTLK T7 Status Opravené (Severity 3 - Medium)

  • 4 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4

Report ID #6145: Obsidian Sanctum

#1 User is offline  
knedlosak 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 686
  • Joined: 02-July 08

Posted 06 June 2011 - 06:48 PM

Zdravím,

postřehl jsme pár nedostatků v této instanci, které bych rád viděl opravené.

Debuffy "Power of ..." od živých draků mají být debuffy, nyní se řadí mezi buffy.

Acolyti (všichni), by neměli mit nějakou "pull zónu" a měli by aggrovat až dmgem.

Twighlight Torment by měl mít 1s cooldown. Stalo se mě, že jsem plošnil a zapl to a najednou jsem schytal za 20k, čili má to dávat dmg jen jednou. Mělo by se přes to dá v pohodě dmgovat - tudíž by to nemuselo brát v potaz dmg z dotek.

Twighlight Shift aspon na 10manu (25man nevím) obrovský dmg, tu dává cca 3000dmg/s bez resistu a měl by dávat cca 1000dmg/s bez resistu - fail naší taktiky.

čerpal jsem z tohoto videa - http://www.youtube.c...feature=related


  • 4 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
 

Replies (60 - 69)

#61 User is offline  
Feenux 

  • Group: VIP
  • Posts: 657
  • Joined: 01-July 08

Posted 30 June 2011 - 07:46 PM

Byli jsme na +3 draky, addi byli mrtvý, už zbýval jenom Sarth. Shaman použil Thunderstorm (bez glyphu) a boss se "divně" otočil. Zjistili jsme, že se bugnul na místě a pouze se otáčel, nechtěl nikam popojít. Po chvilce fightu evadnul a ressnuli se nám addi do zad, poté následoval wipe, kde všichni umřeli. Když jsem chtěli vlézt do dungu, nešlo nám to, psalo to, že ve vnitř probíhá encounter, ikdyž jsme všichni v ghostovi stáli před portem, museli jsme rozpustit raid a jít znova.

edit: Na stejnym principu by to mohlo fungovat i u Blast Wave bez glyphu.

#62 User is offline  
hartom 

  • Vyhozen z fóra Mystiq.org
  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,527
  • Joined: 09-November 08

Posted 30 June 2011 - 08:57 PM

Sarth Safe zone? To je to že když se boss vytáhne z místa kde chodí vlny tak stackuje debuff nebo se to pletu?

#63 User is offline  
knedlosak 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 686
  • Joined: 02-July 08

Posted 02 July 2011 - 06:18 PM

Tak jsme byli v OS 10, uplna pohodka +1 (ten combat jsem nestihl). Jen Sandy ještě ví že ty acolity mají stat ruzně od sebe.

#64 User is offline  
Sandy 

  • Group: VIP
  • Posts: 566
  • Joined: 10-January 11

Posted 03 July 2011 - 12:42 PM

ano vim :)

#65 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 13 July 2011 - 02:37 PM

Moving to: T7

#66 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 13 July 2011 - 03:08 PM

Updating status to: Nový
Updating severity to: 0 - None

#67 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 13 July 2011 - 05:25 PM

tak hlasim dalsi chybicky:
- to kolecko, void zone nebo jak se to jmenuje... bud nedela vubec nic a nebo, kdyz mam shadow resist od prista, tak to da jen jednou a za cca 1200... nema to davat na 10+k?
- aura v portalu dava clothakum kazdym tikem za 3000+ ikdyz ma davat za 1200... vypada to, jako kdyby to bylo znasobeny tou +100% shadow aurou ikdyz uz je prvni miniboss dole... jo a je to mrte redukovany armorem... clothak dostava i za 3400... protadin za 700

#68 User is offline  
Mortysek 

  • Group: VIP
  • Posts: 266
  • Joined: 19-May 10

Posted 22 July 2011 - 04:07 PM

Cezeto to zas tak pravda není pže když tam vlezu já jako hunter s Mail tak dostavam taky za 700 cca ale když tam vleze shaman co má stejný armor jak já Mail tak dostava 2k +.

Nwm jak to vtom portalu má doopravdy ten dmg davat tak se nato koukněte.

#69 User is offline  
Valynisa 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 674
  • Joined: 19-January 09

Posted 09 August 2011 - 11:48 PM

cezeta, on 13 July 2011 - 06:25 PM, said:

- to kolecko, void zone nebo jak se to jmenuje... bud nedela vubec nic a nebo, kdyz mam shadow resist od prista, tak to da jen jednou a za cca 1200... nema to davat na 10+k?

Na to jsem už koukala a testovala to i na devu... Pokud nemas zadny shadowresist tak ti to dá za plnou pálku. Celej systém resistů se mi u tohohle zdá trochu prapodivnej, jakmile se nahodí shadowresist aura nebo shadowprotect od priesta tak jsou celý fissury naprosto banální věc... To asi nebude problém jen tohohle spellu, kdoví...

#70 User is offline  
Sandy 

  • Group: VIP
  • Posts: 566
  • Joined: 10-January 11

Posted 12 August 2011 - 03:41 PM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 3 - Medium

Tak opravy:

* Twilight Torment - debuff ma effekt pouze na hrace
* Twilight Shift - opraven dmg
* Shadow Fissure - opraven dmg

Opravi revize c. 12847

Tema uz zamknu, protoze je neprehledne, pro dalsi bug v OSku kdyztak novy topic.


  • 4 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist