Mystiq.org - forum: Obsidian Sanctum -> WoTLK T7 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 6145 Title Obsidian Sanctum
Product WoTLK T7 Status Opravené (Severity 3 - Medium)

  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »

Report ID #6145: Obsidian Sanctum

#1 User is offline  
knedlosak 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 686
  • Joined: 02-July 08

Posted 06 June 2011 - 06:48 PM

Zdravím,

postřehl jsme pár nedostatků v této instanci, které bych rád viděl opravené.

Debuffy "Power of ..." od živých draků mají být debuffy, nyní se řadí mezi buffy.

Acolyti (všichni), by neměli mit nějakou "pull zónu" a měli by aggrovat až dmgem.

Twighlight Torment by měl mít 1s cooldown. Stalo se mě, že jsem plošnil a zapl to a najednou jsem schytal za 20k, čili má to dávat dmg jen jednou. Mělo by se přes to dá v pohodě dmgovat - tudíž by to nemuselo brát v potaz dmg z dotek.

Twighlight Shift aspon na 10manu (25man nevím) obrovský dmg, tu dává cca 3000dmg/s bez resistu a měl by dávat cca 1000dmg/s bez resistu - fail naší taktiky.

čerpal jsem z tohoto videa - http://www.youtube.c...feature=related


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
 

Replies (1 - 19)

#2 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 06 June 2011 - 06:52 PM

ty dmge mi projdou prohozeny... u ten plannejch sten a u ty aury v twilight realmu... koukni na to dystak sandy :-)

#3 User is offline  
knedlosak 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 686
  • Joined: 02-July 08

Posted 06 June 2011 - 06:58 PM

Já bych neřekl, na desítce ten dmg ze stěn byl fakt silnej s "buffem" od draků (+100% dmg taken na fire myslim) ale pak už to mělo dmg slabší. To nevím jestli to má IKčkovat stále, ale zdá se to ok. ten v tom Twighlight Realmu dával pořád za dost.

#4 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 06 June 2011 - 07:42 PM

No ani jeden z tech spellu nema normal/hero verzi. Takze jak na 10m, tak na 25m jsou stejny.

#5 User is offline  
-TemP- 

  • Group: LoL moderátor
  • Posts: 2,061
  • Joined: 10-August 08

Posted 06 June 2011 - 10:12 PM

takze tam jsou na 10 spelly z 25, protoze i flame breath dava za 25-30k na obou verzich

#6 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 07 June 2011 - 12:27 PM

jojo, ja uz jsem to taky pochopil... na 10ku jsme meli vsechny draky -> +100% fire dmge... proto se nam to zdalo divny

#7 User is offline  
ipaul 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,106
  • Joined: 03-July 08

Posted 07 June 2011 - 07:30 PM

prosím podívejte se na tu rychlost rozjetí vln...

4:15
vlny cca 2-3 sec stojí a až pak se rozjedou

u nás vlna nečaká vůbec

#8 User is offline  
knedlosak 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 686
  • Joined: 02-July 08

Posted 07 June 2011 - 08:41 PM

Je to tak, Sandy mi řikal, že je s tím moc práce, ale ví o tom. Ale nic závážnýho to není, dá se to stíhat úplně v pohodě.

#9 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 08 June 2011 - 07:08 PM

update rev 12574

nahráno spoždění těch vln

#10 User is offline  
Ganjalf 

  • Group: VIP
  • Posts: 108
  • Joined: 02-July 08

Posted 09 June 2011 - 09:19 AM

Shadow Fissure nedava DMG. Zjisteno vcera vecer.

#11 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 09 June 2011 - 10:25 AM

Neni to spojeno s takovym tim problemem - ze obcas nejde nic, pak spadne server a vse zase oka? :)

#12 User is offline  
knedlosak 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 686
  • Joined: 02-July 08

Posted 09 June 2011 - 09:26 PM

To bude tim, že toto to dělalo od začátku a taky tim, že tam ta revka ještě není. prosímtě, používej mozek, nechci tu nikoho poučovat, ale nejdřív si věci trošku ověřím než začnu něco reportovat. viz live server rev. =12573 a oprava je 12574.

#13 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 10 June 2011 - 03:52 PM

Upravuji status na: Opravené!
Upravuji vážnost na: 2 - Normální

Uz by to melo byt i na ostrym no :). Ta prodleva po vyvolani vlny teda.

#14 User is offline  
knedlosak 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 686
  • Joined: 02-July 08

Posted 10 June 2011 - 07:17 PM

Tak prosim, ještě nedavej opraveny, protože tu je ještě pár věcí, který by bylo záhodno opravit.

#15 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 10 June 2011 - 09:13 PM

Upravuji status na: Převzaté

#16 User is offline  
Lotharos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 3
  • Joined: 26-March 11

Posted 11 June 2011 - 10:16 PM

Dneska jsme byli OS 10, prvni boss vesperon. Ve zkratce - pokanhali jsme to a meli jsme asi 4 stacky debuffu (zvysuje shadow damage taken a zrani vas, kdyz zranite bosse). Zivej zbytek raidu vybeh ven z dungu, ale ten debuff nespadnul. Vratili jsme se, boss byl na svym miste. Ten debuff jsme meli stale. Zautocili a cekali na portal. Kdyz se spawnul, tak tam byli 2 elity misto jedny. Kdyz jsme jednu zabili, tak uz to slo normalne (portal se zavrel a debuff spadnul). Ta druha elita tam pak byla v kazdy portalu.
Nevim, jestli to tak ma byt nebo ne, pro jistotu to sem pisu.

#17 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 12 June 2011 - 12:59 AM

update rev 12587

- nahrána oprava na to bugování-se těch vln

#18 User is offline  
knedlosak 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 686
  • Joined: 02-July 08

Posted 18 June 2011 - 11:02 PM

Acoliti pořád aggrujou prvniho koho uviděj. Debuffy jsou už v pohodě, ale dostat vždy IK při plošnění díky Tormentu nebo hned potom na Shift je docela zly.

#19 User is offline  
Sandy 

  • Group: VIP
  • Posts: 566
  • Joined: 10-January 11

Posted 19 June 2011 - 02:41 PM

Updating status to: Opravené!
Updating severity to: 3 - Medium

Twilight Torment zustane tak jak je, aspon si clovek musi davat majzla. Kdyby se to zjednodusilo, tak by se dal Torment mozna i prehealovat. Jinak nevim co se ti nelibi na Twilight Shiftu, ten funguje jak ma.

Asi bych to tu uzavrel. Vlny maji zpozdeni, debuffy od dracku uz jsou debuffy a zbytek bych nechal jak je.

#20 User is offline  
Rippy 

  • Group: VIP
  • Posts: 462
  • Joined: 25-October 08

Posted 19 June 2011 - 03:16 PM

Twilight Torment je pro některé classy nejvíc v pohodě, ale co mám říkat já za cementa?! V podstatě, co rána to 15k damage se mi vrátí. Caster vystřelí bolt a vrátí mu to nula nula nic damage, ale melee classy na tenhle problem docela hřeší.


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist