Možná zklamu pár věrných frost PvE DKcek, ale toto se nedá přehlížet. Frost talent Killing Machine je nehorázným způsobem buglý, tím myslím pro naše dobro. Jak tedy funguje na Mystiqu? Mezi prvním a pátým rankem není rozdíl. Proč? Každý melee white crit totiž spouští tento talent. Může se tedy i klidně stát (což se mi stává pořád), že budete mít na bossovi krit Frost Strikem 100%. Když máte ještě shaman v partě na hero, tento talent se prostě nevypne (rychlost obou zbraní 2.6 -> 0.65 [talenty + hero], takže si asi umíte představit, že každou sekundu/dvě prostě bílým útokem kritnete). Důkazy můžu klidně doložit, ale je to tak jasné, že si to každý může zkusit sám.
No a jak má tedy tento talent zprávně fungovat?
WoWWiki: The mechanics of this talent have changed in patch 3.0.8. Rather than requiring critical hits it now uses a proc-per-minute system. Killing Machine seems to proc 5-8 times per minute, or 10-15 times per minute if you're using two weapons.
Note that 5/5 Killing Machine makes spending points in Deathchill quite unnecessary due to the high proc rate.
Ghostcrawler: Killing Machine now is based on autoattack hits, not crits. Overall the random element will decrease, but it won't greatly benefit faster weapons. It will still benefit dual wield, just not as much.
Video o Frost DK rotaci (přetočte čas na 7:50) - http://www.youtube.c...h?v=vLJ3NljxdP8 . Killing Machine talent mu procl 4x (!) za celou minutu a stopocentně se nespouští z bílých melee kritů.
(Všechny tyto informace jsou pro patch 3.3.5)
Ve shrnutí: tento talent MÁ procovat z bilých melee hitů (NE Z ABILIT), NE Z KRITŮ , a spouští se 5-13(s dualem) za minutu
Myslím, že důkazy jsou jasné. (Přece mi neříkejte, že vám přislo normální tahat v 5man hero gearu 6k dps :) )
Report ID | 5196 | Title | Killing Machine |
Product | DeathKnight | Status | Opravené (Severity 4 - High) |
Report ID #5196: Killing Machine
Replies (20 - 28)
#21 fyfasek
Posted 24 February 2011 - 03:08 PM
Takze, vsiml sem si, ze uz to neprocuje z kazdyho kritu. Predpokladam tedy, ze uz se nahodila nejaka oprava. Bohuzel, talent stale procuje az moc. Za 1 minutu 15+ procu na 4 ranku Killing Machine. Samozrejmne dekuju za vasi snahu to nejakym zpusobem napravit bez cekani na developery jadra :)
#23 fyfasek
Posted 26 February 2011 - 10:39 PM
Jak sem psal, na 4. ranku to proste stale procuje az moc. Jestli to procuje na ranku 1. sem nezkousel, protoze rank 1 nikdy mit nebudu. Dodo psal, ze to opravi nova revize, ale kdo se v tech revizich ma vyznat, kdyz server shazujete skoro kazdej vecer, protoze se neco nahrava.
#25 Maci
Posted 12 March 2011 - 12:43 PM
No jak to vypada. Nechapu proc to funguje jen pro 5. rank, kdyz se to nastavovalo pro vsechny. Bude zase nejaka TC vymozenost.
Zkusil sem to nastavit na ekvivalentni ICD, takze PPM to bude mit porad stejny jen to snad bude procovat pravidelne.
To ze by procoval vice je nesmysl.
Zkusil sem to nastavit na ekvivalentni ICD, takze PPM to bude mit porad stejny jen to snad bude procovat pravidelne.
To ze by procoval vice je nesmysl.
#28 Maci
Posted 18 June 2011 - 03:47 PM
Updating status to: Opraví nová revize
Nastaven blizzlike způsob procu, tzn. rank ~ %.
Kdyžtak tam nahrajem zpět předchozí verzi, ale ta se mi nelíbila tím, že sice výsledek byl správnej, tj. simuloval správně PPM, ale procoval na bázi 100% procu s vnitřnim CD.
Nastaven blizzlike způsob procu, tzn. rank ~ %.
Kdyžtak tam nahrajem zpět předchozí verzi, ale ta se mi nelíbila tím, že sice výsledek byl správnej, tj. simuloval správně PPM, ale procoval na bázi 100% procu s vnitřnim CD.
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.