Mystiq.org - forum: Killing Machine -> DeathKnight -> Bugreport

Jump to content

Report ID 5196 Title Killing Machine
Product DeathKnight Status Opravené (Severity 4 - High)

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

Report ID #5196: Killing Machine

#1 User is offline  
fyfasek 

  • Group: VIP
  • Posts: 195
  • Joined: 04-July 08

Posted 14 February 2011 - 06:17 PM

Možná zklamu pár věrných frost PvE DKcek, ale toto se nedá přehlížet. Frost talent Killing Machine je nehorázným způsobem buglý, tím myslím pro naše dobro. Jak tedy funguje na Mystiqu? Mezi prvním a pátým rankem není rozdíl. Proč? Každý melee white crit totiž spouští tento talent. Může se tedy i klidně stát (což se mi stává pořád), že budete mít na bossovi krit Frost Strikem 100%. Když máte ještě shaman v partě na hero, tento talent se prostě nevypne (rychlost obou zbraní 2.6 -> 0.65 [talenty + hero], takže si asi umíte představit, že každou sekundu/dvě prostě bílým útokem kritnete). Důkazy můžu klidně doložit, ale je to tak jasné, že si to každý může zkusit sám.

No a jak má tedy tento talent zprávně fungovat?
WoWWiki: The mechanics of this talent have changed in patch 3.0.8. Rather than requiring critical hits it now uses a proc-per-minute system. Killing Machine seems to proc 5-8 times per minute, or 10-15 times per minute if you're using two weapons.

Note that 5/5 Killing Machine makes spending points in Deathchill quite unnecessary due to the high proc rate.

Ghostcrawler: Killing Machine now is based on autoattack hits, not crits. Overall the random element will decrease, but it won't greatly benefit faster weapons. It will still benefit dual wield, just not as much.

Video o Frost DK rotaci (přetočte čas na 7:50) - http://www.youtube.c...h?v=vLJ3NljxdP8 . Killing Machine talent mu procl 4x (!) za celou minutu a stopocentně se nespouští z bílých melee kritů.

(Všechny tyto informace jsou pro patch 3.3.5)

Ve shrnutí: tento talent MÁ procovat z bilých melee hitů (NE Z ABILIT), NE Z KRITŮ , a spouští se 5-13(s dualem) za minutu

Myslím, že důkazy jsou jasné. (Přece mi neříkejte, že vám přislo normální tahat v 5man hero gearu 6k dps :) )


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
 

Replies (1 - 19)

#2 User is offline  
M4RtH 

  • Group: VIP
  • Posts: 659
  • Joined: 22-October 08

Posted 15 February 2011 - 12:33 PM

Ahoj

Co se týče tvého reportu , nemůžeme usodit dle jednoho videa jestli to tak fungovat má či nemá .. Určitě jsme PRO aby se tento talent upravil pokud se prokáže že je 100 % buglý , navíc dávat sem comment z 3.0.8 patche mi nepřijde zrovna důvěryhodné ..

Nevím kde jsi vzal 6k DPS , jestli plošněním či tak že pozapínáš veškeré Cooldowny včetně bloodlustu a maximálního supportu a critne ti první rána tak ano ovšem DPS se odjakživa měří od začátku po konec combatu

Dnes na to kouknu až bude trošku více času

This post has been edited by M4RtH: 15 February 2011 - 12:35 PM


#3 User is offline  
-TemP- 

  • Group: LoL moderátor
  • Posts: 2,061
  • Joined: 10-August 08

Posted 15 February 2011 - 12:54 PM

muzu potvrdit, ze to bylo bugle i na twinu, nebude u toho zapnute PPM = perma 100% crit na top dmg abilitu frost dk

rozdil je takovy, ze v naxxu nebyl pred opravou problem vytahnout 9k DPS, po oprave se to pohybovalo v radech 5-7k

#4 User is offline  
boness 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 65
  • Joined: 30-July 08

Posted 15 February 2011 - 06:58 PM

Me to funguje normalne... ten coment z wowiki 10-15x/minuta mi pride jeste prehnany.... urcite ne takhle casto

#5 User is offline  
fyfasek 

  • Group: VIP
  • Posts: 195
  • Joined: 04-July 08

Posted 15 February 2011 - 07:33 PM

M4RtH, on 15 február 2011 - 12:33, said:

Ahoj

Co se týče tvého reportu , nemůžeme usodit dle jednoho videa jestli to tak fungovat má či nemá .. Určitě jsme PRO aby se tento talent upravil pokud se prokáže že je 100 % buglý , navíc dávat sem comment z 3.0.8 patche mi nepřijde zrovna důvěryhodné ..

Nevím kde jsi vzal 6k DPS , jestli plošněním či tak že pozapínáš veškeré Cooldowny včetně bloodlustu a maximálního supportu a critne ti první rána tak ano ovšem DPS se odjakživa měří od začátku po konec combatu

Dnes na to kouknu až bude trošku více času



mozna proto, ze se to od patche 3.0.8 nezmenilo? bugly to je, at to tu potvrdi vic dk.
6k dps sem vzal na Lokenovi, kde zadni addi nejsou. -> zde maximalni suport nebyl. (6k taham i bez hera)

#6 User is offline  
boness 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 65
  • Joined: 30-July 08

Posted 16 February 2011 - 12:48 AM

tak jsem to zkousel dnes na panakovi a mas pravdu... kaydej bilej krit to zpusti... to by se dit nemelo

This post has been edited by boness: 16 February 2011 - 01:08 AM


#7 User is offline  
boness 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 65
  • Joined: 30-July 08

Posted 16 February 2011 - 05:39 AM

Pro DPS vyhoda, ale pro tank skoro osudova nevyhoda :/ melo by to procovat nahodne z bilych utoku. A pokud to procuje jen z critu, tak to na tankovi moc neprocuje... a je to na budovani agra skoro zakladni abilita... na tankovi 8% sance na crit = toto se proste nepusti... :/

#8 User is offline  
M4RtH 

  • Group: VIP
  • Posts: 659
  • Joined: 22-October 08

Posted 16 February 2011 - 01:50 PM

To je sice hezké ale pořád nevidím žádný důvěry hodný důkaz který by měl nějak popsat procentuální šanci na proc nebo nějaký screen z recountu + nějaký PROKOAZATELNÝ důkaz .. Zatím tu vidím jeden comment z wowheadu a jedno video ..

Neříkám že to je / není buglé jen opravdu pokud chcete aby něco fungovalo tak jak má tak to chce opravdu něco 100 % prokazatelného , nemůžou se opravit věci podle toho že se někomu něco zdá , že něco zkoušel a nebo že něco někdy viděl .. Snad to chápete (:


#9 User is offline  
DoDo 

  • Group: VIP
  • Posts: 953
  • Joined: 23-February 09

Posted 16 February 2011 - 05:32 PM

Updating status to: Nutná oprava od vývojářů
Updating severity to: 4 - High

Když se to spouští z každýho melee critu tak to asi v pořádku nebude...

#10 User is offline  
fyfasek 

  • Group: VIP
  • Posts: 195
  • Joined: 04-July 08

Posted 16 February 2011 - 07:11 PM

Ano, děkuji za pochopení. přídal bych jen screeny, ale prostě to tak je a tak to fungovat nemá.
A náhodou nevíš, za jak dlouho to vývojáři opraví? Je někde vypsanej list priorit oprav?

#11 User is offline  
boness 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 65
  • Joined: 30-July 08

Posted 16 February 2011 - 10:12 PM

Tak jsem vam trosku ulehcil praci a udelal si cas neco najit z oficialnich zdroju. Jednoduse jsem pouzil google a vyhledal na domene http://blue.mmo-champion.com coz je oficialni info od Blizzu informace o talentu killing machine. Zde jsou relevantni odkazy a informace o tommto skillu. + prikladam video z OFI patche 3.3.5 kde v levem dolnim rohu muzeme zretelne sledovat proc, ktery jak ja jsem pocital odpovida infu z blizzu.

http://blue.mmo-cham...50-percent-proc

Killing Machine is a "ppm" now or a proc per minute. That means it will proc 5 times a minute with 5 ranks, depending on your weapon speed. We generally use ppm when we do not want players to gravitate towards faster weapons with the sole purpose of improving proc rates.

Killing Machine now is based on autoattack hits, not crits. Overall the random element will decrease, but it won't greatly benefit faster weapons. It will still benefit dual wield, just not as much.

dale
http://blue.mmo-cham...tch-308-is-live

a dale
http://blue.mmo-cham...killing-machine

It is on a proc per minute system, 1/2/3/4/5 at 5 ranks. It procs based on autoattack hits.

It will still benefit DW, but not nearly as much. The DW build was just outperforming 2H DKs (and the rest of the world).


Dale video, ktere toto pomerne presne ukazuje.


Video z two-handem zatim nemam, ale pokusim se najit a dodat.

Preju hodne uspechu s opravou.

This post has been edited by boness: 16 February 2011 - 10:14 PM


#12 User is offline  
DoDo 

  • Group: VIP
  • Posts: 953
  • Joined: 23-February 09

Posted 17 February 2011 - 12:57 AM

No koukal sem na to, že v jádře se to nikde neřeší, takže snadno to opravit nepůjde. Zkusíme to pořešit nějak samozřejmě, ale asi to nebude hned a buhví jak to pude.

#13 User is offline  
DoDo 

  • Group: VIP
  • Posts: 953
  • Joined: 23-February 09

Posted 17 February 2011 - 02:22 AM

Updating status to: Opraví nová revize

Tak se nakonec povedlo :)

#14 User is offline  
fyfasek 

  • Group: VIP
  • Posts: 195
  • Joined: 04-July 08

Posted 17 February 2011 - 03:08 PM

neeeee :)
vazne: to sem zvedavej, jak to bude procovat. doufam, zwe to nebude nejaky mystiq :) ale i tak diky za praci

#15 User is offline  
DoDo 

  • Group: VIP
  • Posts: 953
  • Joined: 23-February 09

Posted 17 February 2011 - 10:58 PM

Dal sem tam 5 proc per minute, bral sem to z toho dlouhýho postu. Pokud eště přinesete nějaký jiný důkazy tak se to dá měnit, ale rozhodně to neni "nějaký mystiq".

#16 User is offline  
fyfasek 

  • Group: VIP
  • Posts: 195
  • Joined: 04-July 08

Posted 18 February 2011 - 06:49 PM

A ta revize bude kdy prosimte? Nebo uz byla? Protoze bylo par restartu a lidi siri mylny zpravy.

#17 User is offline  
M4RtH 

  • Group: VIP
  • Posts: 659
  • Joined: 22-October 08

Posted 19 February 2011 - 02:20 AM

Je ta revize již nahozená a aktivní ? Zkoušel jsem DMG u Argent Crusaderu v Icecrownu na panákovi a vše mi přijde v normě tak se ptám zda - li se ještě bude něco s tímto talentem dělat ( nenamlátil jsem 100k DMG a měřit DPS na Bossovi v Heroicu kde Fight trvá sotva minutu mi nepřijde moc směrodatné )


#18 User is offline  
fyfasek 

  • Group: VIP
  • Posts: 195
  • Joined: 04-July 08

Posted 19 February 2011 - 11:03 AM

ale proc merit dps? staci se divat, jestli se ten talent spousti z kazdyho bilyho kritu, to je cely.

doufam ale dodo, ze si udelal ten system ppm pro vsechny ranky. jakoze 1ppm pro 1 rank, 4 ppm pro 4 rank a tak, aby to nebylo nastaveny jen pro 5 rank

#19 User is offline  
M4RtH 

  • Group: VIP
  • Posts: 659
  • Joined: 22-October 08

Posted 20 February 2011 - 02:50 PM

Ne ten PPM na nižší ranky talentu nejsou nejspíše nastavené , stále procuje z KAŽDÉHO meele critu

This post has been edited by M4RtH: 20 February 2011 - 02:51 PM


#20 User is offline  
DoDo 

  • Group: VIP
  • Posts: 953
  • Joined: 23-February 09

Posted 21 February 2011 - 06:25 PM

Jo asi sem to udělal jen na nejvyšší rank... teď by to tam s příští revizí mělo bejt pro všechny.


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist