S velkou pravděpodobností bude nový svět a přechod bude probíhat jako obvykle. Máme mini-svět nazvaný skladiště, kde si hráči můžou uložit své předměty do bedniček a tento svět bude přístupný z nového světa, takže si ty věci budou moct hned po spuštění používat. V tomto novém světě nastavíme jiný způsob zamknutí truhly, aby se databáze starých zámků mohla pročistit. Postavy (Inventáře a obsah EnderChestek) se přesouvat NEBUDOU! Takže by bylo dobré si před přesunem tyto předměty také naházet do truhel a zamknout.
Přesuny budov BUDOU, ale zase bych raději přesouval stavby, které takzvaně "vypadají k švětu".... raději bych hráčům doporučil pouze přesun skladu surovin, aby si mohli snáze postavit novou a lepší stavbu. Na přesun staveb se pokusím vytvořit formulářík na webu, kde hráči zadají potřebné informace pro přesun, i když možná že tak jak jsme to dávali do teď na fórum ,tak to bude stačit,....uvidíme.
Každopádně NIC se nebude trvale mazat, zálohy všeho budou, takže když si hráč něco předem neuloží do truhel k přesunu, tak stejně bude možnost jak předměty získat, jen to prostě bude déle trvat než mu to vytáhneme ze zálohy.
Dál bych chtěl trošku předělat základní koncepty serveru. Na souřadnicích x:0 z:0 bych nechal nějakou věžičku/vesničku kde by byly jednoduché shopy a obvyklé funkce ALE samotný /spawn by byl v Netheru, kde by se vytvořila (někde v podzemí,v bezpečí od ghastů) zabezpečená aréna/jeskyně kde by byly portály do úvodní věžičky/vesničky, různě po světě a pak i do jiných světů.
Tento koncept by měl tu výhodu, že kdokoli si udělá ve svém domečku NetherPortál tak skrz něj se okamžitě dostane na spawn a zpátky (pokud nebude mít nastavený portál do netheru někam jinam).
Možná bych uvažoval i o té funkce, že když hráč zemře, tak ho to portně na /spawn (současně ho to portuje na /home), takže vlastně po smrti hráč skončí v pekle :)
Pak bych chtěl pouvažovat o světu "tržiště",.... mám pocit že se totiž moc nevyužívá a tak bych tuto "živnost" přesunul také do netheru,.... prostě kolem spawnu v Netheru by byly prostory, kde by si hráči mohli udělat 'shopy'.
Určitě bude nějaká verze pískovny,.... možná bych to přejmenoval jen na "důl" a dal bych do něj více druhů surovin, minimálně clay, ale vršek by převážně zůstal z písku a sandstonu. Stejně jako předtím, by se oblast jednou za čas celá obnovila.
Možná bych ještě víc prodiskutoval pohyb hráčů po světě. Jestli zase udělat 4 portály, nebo vymyslet něco jiného. Pravděpodobně by někdo chtěl zase udělat metro,.... ale já si nejsem jistej jestli to stojí za to. Přiznám se, že to co máme pod zemí teď, se mi moc nelíbí.
Jestli si někdo pamatuje jak to bylo ve starším světě, kdy bylo metro postavené přímo ze spawnu a bylo z úplně základních surovin, takže se tolik neřešilo, když ho někdo rozebral (většinou se kradly vozejky), ale jde o to aby opravdu bylo k něčemu.
Takže teď nápady a názory sem!
This post has been edited by Asura: 23 April 2013 - 08:32 PM