Mystiq.org - forum: World of Warcraft Cataclysm - Mystiq.org - forum

Jump to content

  • 8 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

World of Warcraft Cataclysm a je to potvrzeno !

#41 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 22 August 2009 - 10:15 AM

View PostChio Chips, on Aug 22 2009, 11:11 AM, said:

na diablo budu muset juknout az v nedeli prijedu, jinak zmeny o5 k zjednoduseni, proc enchantovat spellpower, kdyz muzu mit jen intelect...
takze viz moje predchozi plusy a minusy a k tomu velke minus za zjednoduseni...
bleee


Když sem četl developer blog tak kdysi říkali že původně měla jet hra podle pravidel DnD. tam je 7 Statů a zbytek jsou jenom featy. Oni se k tomu snad konečně dostanou.

(mého snu že Undead se nebude dát healovat holy a nature spellem a ani nebude schopen je kouzlit se ale asi nedočkám)

This post has been edited by Paeris: 22 August 2009 - 10:17 AM

0

#42 User is offline   Petr 

  • Group: VIP
  • Posts: 360
  • Joined: 01-July 08

Posted 22 August 2009 - 10:23 AM

Koncept výbornej. Teď jde o tom jak moc tu hru zjednodušováním rozkurví ,aby jim to co nejvíc sypalo.

btw: pomalu by zde nebylo špatný začít uvažovat o nahození wotlk, nemyslíte?
0

#43 User is offline   Gum_Bob 

  • Group: Moderátor
  • Posts: 1,029
  • Joined: 01-August 08

Posted 22 August 2009 - 10:29 AM

:) hh no tak jestli to s tím bonusem k útoku za prachy myslí vážně tak to mne fakt poser :D když po wowku poletujou naprosto normálně lidi se 100k goldů :D bože to jsou dementi...

#44 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 22 August 2009 - 10:33 AM

View PostGum_Bob, on Aug 22 2009, 11:29 AM, said:

:) hh no tak jestli to s tím bonusem k útoku za prachy myslí vážně tak to mne fakt poser :D když po wowku poletujou naprosto normálně lidi se 100k goldů :D bože to jsou dementi...



to si někdo dělal srandu.... v žádném panelu sem ty poslední 3 řádky neviděl.
(best deal anywhere- no mohl by to být goblinský racial)
(time is money je blbost)
(hopgoblin... no ten by mi nevadil... mam 22 slotové batohy a pořád je to málo)
0

#45 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 22 August 2009 - 10:38 AM

no Cataclysm má vyjít příští rok. (jak znám blizzard tak tipuju rok a půl od teď)

Chtělo by to se pohnout no. Raidy už jsou nudné. Hodily by se další instance.
0

#46 User is offline   Elypsa 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 386
  • Joined: 04-July 08

Posted 22 August 2009 - 10:45 AM

ty goblinske racialky bych nebral vazne hodne se zmeni hlavne to s tema penezma..Snad ne ale az to vyjde takovej prendur by s goblinem hodne ownil :X
Jinak dost zajimave jsou zmeny u Locka s Shardama -konecne je to rafinovane a povedena zmena :) doporucuju kouknout .. to same huntri tam maj taky dost prekopany system

Jinak meli by jste docela makat :D Snad nechcete byt 2 datadisky pozadu O:-)

Btw : TBC suxx nejvetsi omyl co existoval hrozny datadisk hovno lokace hovno Q a samozrejme po vydani hovno pvp :)) roguna to ownil s fekal druidem v medvedovi .. jak to bylo krasne kdyz roguna hodila blind za plny efekt resetla cd a hned po tom opet za plny efekt :D
BTW2:Clovek co rekne ze stare wow bylo dobre tak nemohl hrat na office ale na nejakem free :)) asi tak pred mesicem jsem cetl pekny clanek jak stare wowko(fungujci) bylo jen pro mastaky co u toho sedeli neustale..chtel si byt dobry vp pvp ? tak farmi dny a dny..chtel si byt dobry v pve? tak bez se 4 hodiny pripravovat pred raidem a pak hodiny progresovat trash aby si se dostal k bosovi ktery pak byl 2 lehci nez trash..to vas bavilo?vlastne tady ani malo kdo to poznal ale je to stylovy rikat ze stary svet byl cool protoze to je in a jste pak old school :X budte radi ze se to wowko alespon v tomhle zlehcuje ale nastesti koncept pve a pvp si stale drzi uroven mimo teda statu apod ale i presto k tomu byt dobry v arene skill potrebujete a byt dobry v pve..no muj nazor na pve je jasny ale tak treba tomu sedet hodiny tydne a zabijet hodiny tydne to same chcce taky skill :))

This post has been edited by Elypsa: 22 August 2009 - 10:48 AM

0

#47 User is offline   makro 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 136
  • Joined: 03-August 08

Posted 22 August 2009 - 10:49 AM

hmm tie racialky su na mmo-champion takto :

New races - Worgens

* Other races were discussed for the alliance, but the developers really felt that the alliance needed a monstrous race and horde needed something fun and tiny.
* Genn Greymane closed the Greymane Wall to block the Scourge's plague. Gilneas got nervous as the Scourge progressed to the south.
* Arugal was a patriot, he called the Worgens to battle for Gilneas but eventually was surprised by how dangerous what he called down was.
* Worgens are from somewhere else ... or even someWHEN else. They have a wolverine temperament and spent a lot of time trying to contain the beast within.
* Racial - Visciousness - +1% damage.
* Racial - Dark Flight - +70% run speed for 10 seconds.
* Racial - Abberation - Duration of Curses and Diseases reduced by 15%
* Racial - Flayer - Skinning skill increased by 15.


New Races - Goblins

* Goblins are a technological race from Kezan, their society is broken up into trade cartels run by trade princes. They are new factions and not the ones you can already see in game.
* The Cataclysm hit Kezan really hard and it's possibly destroyed. The goblins are now refugees on the Lost Isles.
* As a goblin you start as a neutral cartel and eventually join the horde as you progress through the questlines.
* Racial - Best Deals Anywhere - Always receive the best discount regardless of faction.
* Racial - Pack Hobgoblin - Calls your personal servant allowing you bank access for 1 minute. 30 mins cooldown.
* Racial - Better Living Through Chemistry - Alchemy skill increased by 15.
* Racial - Rocket Barrage - Launches your belt rockets an an enemy, dealing fire damage. 2 min cooldown.
* Racial - Rocket Jump - Activates your rocket belt to jump forward. 2 min cooldown.
* Racial - Time is Money - 1% increased attack and casting speed.
0

#48 User is offline   Zuzatornik 

  • Group: VIP
  • Posts: 266
  • Joined: 03-August 08

Posted 22 August 2009 - 11:02 AM

Mně se to líbí, těším se na to mnohem víc než na wotlk. Jenže než se to sem dostane...snad budu ještě hrát xD. Sice ty staty budou zajímavý, ale uvidíme...hmm tauren paladin, to bude něco pro mě x)).
0

#49 User is offline   Alejandro Sosa 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 637
  • Joined: 10-July 08

Posted 22 August 2009 - 11:03 AM

View PostElypsa, on Aug 22 2009, 11:45 AM, said:

chtel si byt dobry v pve? tak bez se 4 hodiny pripravovat pred raidem a pak hodiny progresovat trash aby si se dostal k bosovi ktery pak byl 2 lehci nez trash..


zas tak horky to nebylo.. Naxx, BWL mozna ale ostatni ne e
0

#50 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 22 August 2009 - 11:08 AM

View PostAlejandro Sosa, on Aug 22 2009, 12:03 PM, said:

zas tak horky to nebylo.. Naxx, BWL mozna ale ostatni ne e



AQ temple? tam to bylo místy i horší
0

#51 User is offline   Elypsa 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 386
  • Joined: 04-July 08

Posted 22 August 2009 - 11:24 AM

Dobre dal jsem si tu praci a nasle jsem ten clanek..Diky bohu ze jsem to nezazil a diky bohu pro vecinu co tu hlasa hodte stary wow server s capem po 60 ze to tkay nezazily a kdyz tak z wowema kde slo totalni hovno..

1) Totální nevybalancování postav: V oné době byl použitelný zhruba jen 1 talent tree na každou classu. Dva, pokud se rollnul ten "správný" char. Všechny 3 talent stromy neměl použitelné NIKDO. Tohle děsně moc ovlivňovalo end-game a hráč se na 60 ve velké většině případů dostal k úloze, kterou neměl rád, a to jen proto, že chtěl vidět content. Moonkin druidi a retri paladini museli healovat, dps warrioři tankovat, mágové museli být frost atd. Bavila by vás hra, když by vám jiní diktovali, jak ji hrát? Mně ne.

2) Katastrofální itemizace předmětů: Pominu to, že 95% itemů z Vanilly na sobě má tuny nepotřebného spiritu, radši se budu věnovat provázaností s tématem číslo 1. Začneme tím, že se dejme tomu feral druid dostane do raidovací guildy, která ho dokonce nechá tankovat. Milý feral druid progressuje, ale ouha! Všechny tiery jsou dělány jen pro healery a neexistuje jiná varianta! Milý feral druid tedy musí tankovat ve svém modrém equipu ze Schola a doufat, že guildě nedojde trpělivost, protože další upgrade je k dostání až v AQ40. Naprosté většině guild trpělivost došla...

3) Nutnost shánění resist gearu pro celou guildu: Fighty typu Firemaw nebo Princess Huhuran vyžadovaly od všech zúčastněných velmi solidní resist gear. To znamená epické kvality. Sehnat tento equip pro celou guildu znamenalo měsíce a měsíce času stráveného v raid instancích na farm statusu, kterými byly lidi dávno přesyceni. V praxi to vypadalo tak, že se Molten Core nechodil na bosse kvůli epicům, ale na trash kvůli Lava Core. A farmení trashe je co? Správně, nuda.

4) Potřeba maximální připravenosti na raidy: Pro ilustraci uvádím ukázku, jak vypadal takový normální progressovací raid do BWL. Dejme tomu, že má začít v neděli v sedm večer.

- Zhruba kolem jedné hodiny po poledni se začíná s farmingem všech možných buffů. Shání se kytky na flasky, zabíjí se zvířena v Blasted Lands pro buffy, farmí se Winterspring kvůli juju a firewater.
- Kolem páté se vezme cca 25-30 lidí, převážně altů, a jde se na Onyxii. Pokud se jedná o hordu tak jde zbytek lidí spáchat Rend run.
- Po zabití Onyxie každý logne maina, utvoří se 5-členné party a každá jde rychle proběhnout DM north tribute run pro 3 dvouhodinové buffy a stamina chlast.
- Následně se už zkompletovaný raid shromáždí v hlavním městě a odevzdají se hlavy Onyxie a Renda = další 2 dvouhodinové buffy.
- A nakonec ještě zbývá celý raid buffnout pomocí mind controlu v LBRS sexy fire resist buffem. Tak a až teď se jde do BWL!

U tohohle to ale nezůstává. Tehdy nebyly vynalezeny guardian/battle elixíry, a tak se od každého člena raidu očekávalo, že bude mít všechny flasky a potiony! Např. Flask of Titans byla nedílná součást raidera po celou vanilla kariéru a za jeden večer musel člověk použít třeba i 3. Patchwerk měl dokonce přezdívku Flaskwerk kvůli nepředstavitelnému množství conusmables nutného k jeho složení před enragem. U Loatheba nebylo vyjímkou, že se za jednu noc použilo několik set (!!!!!) Shadow Protection Potionů. Mohl bych jmenovat další příklady, ale tohle pro ilustraci snad stačí. Ještě si ale uvědomte, že všechno tohle se shánělo a kupovalo v době, kdy jsme si o daily questech mohli nechat jen zdát a jediný rozumný způsob farmení goldů bylo killování elitek v Hearthglenu/Tyr's Hand. Což dělala půlka serveru. Tenkrát člověk fakt miloval pvp realmy.

5) Příšerná koncepce instancí: Stručně řečeno, trash byl v mnoha případech těžší než bossové. A to je elementární chyba. Ve 5-manech bylo naprosto nemožné wipnout na bossovi, zato se pořád umíralo na těch nádherných skupinkách, co od sebe byli 2 metry, takže stačilo, aby se sheeped mob trochu zatoulal a parta se mohla jen bezmocně dívat, jak ovce napullovala půl místnosti. A takového trashe bylo hodně ne. Ne, pardon, bylo ho FAKT HODNĚ. Jeden 5-man run tudíž trval 2-4 hodiny v závislosti na dané instanci. A nedá mi to, abych zde nezmínil způsoby, jaké se tehdy používaly: např. "markování" sheepu kouzlem Detect Magic. Ke všemu byly trash packy strašně repetitivní a bez inovace. A jakmile se po tomhle martyriu došlo k bossovi, tak ho stačilo 20 vteřin mlátit, healovat tanka a lootnout. I mechaniky encounteru takového bosse jako Ragnaros dnes v porovnání s 5-man Northrend bossákama působí nanejvýš směšně. A to byl ve své době end-game boss. Přidejme k tomu ještě náhodné faktory, kvůli kterým mnoho lidí s WoWem seklo - pokud raid chytil kombinaci červených a zelených dragonkinů na Nefovi, tak to byl wipe a muselo se čekat do resetu. Pokud raid chytil určitou kombinaci hlav na Chromagusovi (už si nevybavím jakou přesně), tak to byl zase wipe a opět se muselo čekat do resetu instance. Týden čekání se šancí opakování se tohoto mega failu? Mně osobně tohle v Ulduaru nechybí.

6) Attunementy, aneb jak to tenkrát skutečně bylo: Směju se postům typu "dnes stačí dingnout 80 a člověk může jen tak vkročit do Naxxu bez jakéhokoliv attunementu". Ale bylo to v minulosti doopravdy jinak? Dal jsem si tu práci a sepsal všechny vanilla instance a jejich attunementy. Feel free to compare, ale můžete být překvapeni, jak to tenkrát bylo lehké.

UBRS - jeden člověk potřeboval klíč.
ZG - vstup volný.
AQ20 - vstup volný.
MC - vstup volný přes BRD, zkratka díky prequestu, který zabral cca 30 minut a dal se splnit od levelu 55.
Onyxia - chain quest, jediný stojí za zmínku. Ano, byl parádní, ale jako horďák musím říct, že některé části byly ryze stupidní. Hledání party na Warlord's Command nebo Test of Skulls mohlo zabrat klidně i týden. A nutnost 3x cestovat do UBRS? Bah!
BWL - vstup volný přes BWL, zkratka díky prequestu, který zabral 2 hodiny.
AQ40 - vstup volný.
Naxx - vstup za prachy. A naprostá většina lidí ho měla stejně zadarmo díky reputaci. Čili téměr vstup volný.

7) Vanilla wow aneb Time-sink: A tohle všechno a spoustu dalšího by se dalo shrnout pod tento sedmý bod. Chtěl jsi dělat vrcholové pvp? Fajn, připrav se na spoustu hodin farmení batlegroundů, ale běda jakmile vynecháš jediný den, neb tě honor upkeep dožene a bude zle! Chceš ten shiny epic trinket od Argentů? Tak se připrav na týdenní grindění reputace do exalted a následnou 14-denní farmu itemů, které mají 10% drop a potřeba jich je 2000. Chceš... atakdáleatakdále....

To by bylo asi všechno. Respekt všem, co to dočetli až sem. Pokud si i po tomhle mém monstrdílu pořád myslíte, že zlaté časy wowu jsou už za námi, tak se nestyďte a komentujte, velmi rád zde budu diskutovat se všema skeptikama WotLK.


Prevzoto z fora wow.herniweb.cz

Kdo tu vubec hral stare vanilla wowko na officu? Ja ze tu jste vsichni furt strasni old school ^^
Jinak peclive kouknete na ty vstupy do instanci .. Nez opet nejaky blbec tady bude kritizovat postoj blizzardu ze zrusil preQ..Proste jsem rad ze blizzard hru smeruje takhle..jsem rad ze proste wowku jsem venoval denne maximalne ty 3hodky vecer coz je unosne v televizi dava hovno a kdyzj sem chtel mohl jsem klidne u toho zustat cely den a furt jsem mel co delat. Nejake vechslovani u toho denne jako to bylo driv je doopravdy pro debili a velka vecina z nas by to nevydrzela..Amen

BTW: Xzone už přijímá předobjednávky na World of Warcraft: Cataclysm xD

This post has been edited by Elypsa: 22 August 2009 - 11:36 AM

0

#52 User is offline   Henri 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 345
  • Joined: 02-July 08

Posted 22 August 2009 - 11:42 AM

Mě by vanilla wowko nevadilo, protože nemám touhu být nejlepší :) Tzn. progresovat instance nebo honit pvp ranky. To že někdo všechno tohle absolvoval a pak napsal článek je jeho problém. Chci tím říct že lidi co běhali ve famóznim equipu už museli hře rozumět a mít krapec inteligence než nějaký děcko co dá dneska 80tku pár dnů farmí je celej fialovej a machruje na všechny strany.
0

#53 User is offline   Zulldruid 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,277
  • Joined: 31-December 08

Posted 22 August 2009 - 11:44 AM

EDIT 5 !!

rozdeleni class,nové oblasti ,mrknete na to :)
0

#54 User is offline   Elypsa 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 386
  • Joined: 04-July 08

Posted 22 August 2009 - 11:47 AM

Profese
Multi-gains bude přidán, což znamená, že místo jednoho bodu u trade skillu se Vám jich může přičíst mnohem více. (Například 5 za rare item, avšak za zelený bracery jen jeden)
Gathering by měl být mnohem zábavnější.
Engineering je velmi zábavná profese, ale není příliš užitečná a tak ji mnozí vyměňují za jinou, proto budou do hry přidány věci typu Jeeves nebo Wormhole Generator, aby se Engineering stal více rozšířeným.
Fishing projde opravdu velkými změnami, zatím nejsou známy větší podrobnosti, ale bude to velmi zábavné.

Tohle se mi moc libi :)

View PostHenri, on Aug 22 2009, 11:42 AM, said:

Chci tím říct že lidi co běhali ve famóznim equipu už museli hře rozumět a mít krapec inteligence než nějaký děcko co dá dneska 80tku pár dnů farmí je celej fialovej a machruje na všechny strany.

S tim souhlasim i kdyz to uz ted pomalu pada pryc preci jen s naxxem se pocitalo ze ho bude mit kazdej je to proste jako karazhan ale ted mit Eq z toho noveho dungu ani nevim jak se jmenuje podle me uz neni sranda ..
A u pvp to zustava stejny tam dobry eq ted muze mit vecinou jen ten dobrej..ne jako v dobach po vydani ze jen DK a pala :X

This post has been edited by Elypsa: 22 August 2009 - 11:53 AM

0

#55 User is offline   Petr 

  • Group: VIP
  • Posts: 360
  • Joined: 01-July 08

Posted 22 August 2009 - 11:51 AM

View PostElypsa, on Aug 22 2009, 11:24 AM, said:

Kdo tu vubec hral stare vanilla wowko na officu? Ja ze tu jste vsichni furt strasni old school ^^

Fakt? Prošel jsem topic od začátku a nikoho jsem tady tohle tvrdit neviděl. Většina lidí zde má na novinky pozitivní reakce.
Pěkný ,že si zkopiroval článek nějakého šílence jak hc to bylo (nebo mohlo být viz. Henri tady nademnou) kdysi na OFFI (a jelikož si v té době nehrál soudíš to jen podle něho, což je taky luxusní přístup) ,ale omg uvědom si ,že v té době tady lidi hráli na FREE ,kde to bylo úplně o něčem jiném.
0

#56 User is offline   Elypsa 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 386
  • Joined: 04-July 08

Posted 22 August 2009 - 12:01 PM

View PostPetr, on Aug 22 2009, 11:51 AM, said:

Fakt? Prošel jsem topic od začátku a nikoho jsem tady tohle tvrdit neviděl. Většina lidí zde má na novinky pozitivní reakce.
Pěkný ,že si zkopiroval článek nějakého šílence jak hc to bylo (nebo mohlo být viz. Henri tady nademnou) kdysi na OFFI (a jelikož si v té době nehrál soudíš to jen podle něho, což je taky luxusní přístup) ,ale omg uvědom si ,že v té době tady lidi hráli na FREE ,kde to bylo úplně o něčem jiném.

byla reakce na dobu kdy tu kazdy chtel spusti wow server pro 60 a kazdy tu hlasal ze stare wowko bylo nejlepsi. A to s tim free jsem to tka myslel, proste jen se snazim ukazat ze to nebylo tak ruzove jak si kazdy mysli a muzem byt radi za to ze blizzard ted tu hru ulehcuje. A promin ale nehral jsem jenze ted co jsem hral na officu jsem se bavil s dost lidma co ve wow toho dost nahrali a reknu ti ze vsichni se schodli v jedno a to v tom ze ta hra pokud si chtel proste hrat aspon trochu a ze to proste laka zjistit jak to v tom naxxu vypada potrebovala hodiny denne hrani.. A jako promin mozna henri nesel naxx apod kazdopadne byt 2-4 hodiny v 5men instanci je preci jen moc

This post has been edited by Elypsa: 22 August 2009 - 12:02 PM

0

#57 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 22 August 2009 - 12:02 PM

View PostPetr, on Aug 22 2009, 12:51 PM, said:

Pěkný ,že si zkopiroval článek nějakého šílence jak hc to bylo (nebo mohlo být viz. Henri tady nademnou) kdysi na OFFI (a jelikož si v té době nehrál soudíš to jen podle něho, což je taky luxusní přístup) ,ale omg uvědom si ,že v té době tady lidi hráli na FREE ,kde to bylo úplně o něčem jiném.


Tehdy tu byla jediná alespoň částečně castící instance a to BWL a nikdo tam nechodil protože v Naxxu stačilo proběhnout Patchwerka a nic jiného necastilo...
0

#58 User is offline   Elypsa 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 386
  • Joined: 04-July 08

Posted 22 August 2009 - 12:09 PM

View PostPaeris, on Aug 22 2009, 12:02 PM, said:

Tehdy tu byla jediná alespoň částečně castící instance a to BWL a nikdo tam nechodil protože v Naxxu stačilo proběhnout Patchwerka a nic jiného necastilo...

Nj ono ani pak na TBC to nebylo zrovna tezke projit takovej karazhan :D pamatuju jak vzdycky weed hlavni buger trashe pres vanish.. kazdopadne co vidim uroven dungu tu je uz velka :) jen ten Wotlk by to chtelo pomalu nahazovat
0

#59 User is offline   Petr 

  • Group: VIP
  • Posts: 360
  • Joined: 01-July 08

Posted 22 August 2009 - 12:13 PM

View PostPaeris, on Aug 22 2009, 12:02 PM, said:

Tehdy tu byla jediná alespoň částečně castící instance a to BWL a nikdo tam nechodil protože v Naxxu stačilo proběhnout Patchwerka a nic jiného necastilo...

Mě to říkat nemusíš. Já tu hrál a těnhle instancí jsem se nachodil dost....a i to bwl se občas chodilo....

Kalimero: Já vím jak to myslíš. Lidi vzpomínali na staré wow ,ale ne na to ,co jsi tu tím článkem kritizoval, takové tu nikdy nebylo. :)
0

#60 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 22 August 2009 - 12:16 PM

View PostElypsa, on Aug 22 2009, 01:09 PM, said:

Nj ono ani pak na TBC to nebylo zrovna tezke projit takovej karazhan :D pamatuju jak vzdycky weed hlavni buger trashe pres vanish.. kazdopadne co vidim uroven dungu tu je uz velka :) jen ten Wotlk by to chtelo pomalu nahazovat



Ono by se nahodit dalo... Outdoor a talenty jsou skvěle... bohužel ani 5 man dungy tam pořádně nejdou. Udgard a jen neheroic
0

  • 8 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


TOPlist