1.4.x nový svět?
#1
Posted 08 December 2012 - 12:37 AM
#2
Posted 08 December 2012 - 04:56 AM
a nová mapa určitě nebude,... nové "drobnosti"(chaloupky čarodějnic do bažin) budu ručně přidávat do šoučasného světa.
#3
Posted 18 December 2012 - 06:53 AM
#4
Posted 18 December 2012 - 09:42 AM
jelikož ještě nebyla ani ohlášea stabilní revize pro 1.4 tak některé pluginy ani pro tu verzi nejsou správně nastavené. Hlavní opičárnou je to, že v poslední době dělali vývojáři v jádře trošku zásadnější změny, kterým se musí přizpůsobit i pluginy, poslední tavovou změnou je způsob jakym se chová na serveru sbírání předmětů nebo změna stavu jednotlivých bloků.
Jako, už by to taky rád měl v provozu, ale ty změny mi kolikrát dávaji zabrat s tim nastvením... Každopádně do práce du až v Lednu, takže se pokusim vytvořit nějakou záplatovanou verzi do víkendu a pokud to nebude dělat při testování větší problémy tak to ještě před Vánocema rozjedu.
Každopádně asi budu muset stanovit nějaký pravidlo ohledně spawnování WitherBosse, aby vám ho někdo nepostavil v domečku. A pravděpodobně vypnu aby ty jeho lebky co střílí neničili krajinu, jen způsobovali zranění.
#5
Posted 18 December 2012 - 07:19 PM
#6
Posted 19 December 2012 - 10:32 AM
K witherovi - co kdyby se mu vyhranila nějaká aréna a šel by spawnovat jenom tam nebo líp, vlastní svět, velikosti třeba jednoho biomu, kterej by se mohl klidně ničit těma jeho výbuchama. Takovej battleground.
A ještě jedna věc, jenom návrh, The End - že by se už přestal regenerovat, vejce jsou k prdu, chodí se tam stejně akorát na expy, tak bych tam vybudoval (klidně sám) veřejnou XP farmu, jako to maj na MindCracku.
#7
Posted 19 December 2012 - 11:48 AM
Co s tim budete dělat...? Nahrabete si hromadu materiálu, zavřete je do truhly a pak vás to tady přestane bavit a zbyde po vás jen farma(což je většinou ošklivá stavba, postavená tak aby fungovala) a spousta zamčenejch truhliček s nasyslenym materiálem,....
Chápu že tady nejsou žádný extra funkce/pluginy,... jediná unikátnější zábava je Temple of Killjoy,.... ale stavět farmy mi prostě nepřijde jako něco pro co bych tenhle server dělal....
#8
Posted 19 December 2012 - 03:13 PM
#9
Posted 19 December 2012 - 03:23 PM
Bez farmy ze skeleton spawneru by mi enchování zabralo víc času jak samotný budování, takže XP farma prostě zkracuje čas přípravy a prodlužuje dobu, kdy můžu popustit uzdu kreativitě a zároveň enchanty urychlujou samotnou stavbu.
Plus na 1.4 přibyla kovadlina, pomocí který se dáj utratit další mraky levelů.
S tim hromaděním materiálu máš pravdu, ale lidi jsou prostě takový a každej má rád ten pocit "bohatství", když má v truhle několik stacků diamantů. Děláme to všichni. Naštěstí je svět MC tak velkej, že je dost pro každýho a stejně většina materiálu furt hnije v zemi. Prostě máš svoje zásoby a tak když dostaneš nápad, tak nemusíš jít nejdřív 10 hodin těžit, ale jenom hrábneš ve skladu do truhly.
S tim, že někdo přestane hrát a zůstanou po něm zamčený truhly s pokladem asi nic neuděláš, ale jak říkam, matroše je pořád dost pro všechny.
Podle mě je to prostě jasný, farmy šetří čas shánění materálu (jakýhokoliv) a tim pádem máš pak víc času na zábavnější věci. Farmy a pasti jsou součástí minecraftu snad už od narození Steava a jejich vymýšlení a realizace je jen další zábavná věc, co se v něm dá dělat, když teda pomineš z toho plynoucí profit ve formě itemů/expů.
Chtěl si vědět proč, tak proto :-) (teda aspoň tak to vidim já)
Jasně že dál přežijem na skeleton spawnerech, ale pořád z nich budou farmy (co taky s nima) a spawnery asi mazat nebudeš :-)
PS: recommended build je na světě, my o vlku a vlk za dveřma...
#10
Posted 20 December 2012 - 11:57 AM
#11
Posted 20 December 2012 - 12:18 PM
#13
Posted 27 December 2012 - 07:23 PM
Právě teď co píšu tenhle příspěvek, tady sedím po celodenním záseku u filmů s vychlazenym Mochitem v tlapě a maximálně s náladou si zahrát Natural Selection 2....
Bych potřeboval trochu kopnout do zadku, abych začal něco dělat,...
#14
Posted 27 December 2012 - 08:21 PM
#15
Posted 28 December 2012 - 01:26 AM
#17
Posted 02 January 2013 - 05:56 PM
http://forum.mystiq....-2013-je-to-tu/
Spojení projektů gamers.cz a mystiq.org.
edit: ok, týká se to teda jenom WoW serverů, minecraft pojede beze změny, jestli jsem to dobře pochopil
#18
Posted 11 January 2013 - 03:25 PM
co jsem zjistil tak rozdíl mezi 1.4.6 a 1.4.7 skoro neni.. jen oprava pár věciček který se dají překousnout...
Už se nemůžu dočkat na tu 1.4.x... řekl bych že po přestupu Mystiq znova ožije :)
EDIT: ještě jedna otázka... bude se zvětšovat mapa nebo ne?
This post has been edited by Dandas: 11 January 2013 - 04:13 PM
#19
Posted 14 January 2013 - 01:50 PM
Zrovna včera už jsem myslel, že mám stabilní revizi, tak jsem na ní chvíli hrál a vypadalo to, že všechno funguje, jen server trošku lagne při změně času (po hlasování).... ale pak jsem zpětně zkontroloval log serveru a zjistil, že všechny cedulkový funkce [lift], [bridge] a podobné vyhazůjí celkem dlouhé chybové hlášky a drobátko ten log zahlcují....
Je pravda že jsem žádný problémy přímo ve hře nezaznamenal, ale serveru se to prostě nelíbí a kdyby to začalo padat a hráči začaly ztrácet věci, tak bych jim to pravděpodobně neměl z čeho nahradit,.... už jsem sice našel nějakou beta-opravu, ale ta prozměnu změnila komplet celý nastavení těhle funkcí.... a vzhledem k tomu že na nich běží celý Temple of Killjoy, tak mi to ještě bude trvat než to poladim....
A svět asi teď zvětšovat nebudu.... nezastavěnýho místa je tam ještě dost,....
#20
Posted 14 January 2013 - 04:13 PM
Jenom ještě muj názor na ender farm.. já bych jí udělal spíš kvůli perlám a ne kvůli lvl.. ty perly využije asi každej...