Minecraft 1.2.3 nová verze, aneb skok do neznáma...
#1
Posted 19 March 2012 - 01:37 AM
http://www.minecraft-x-game.4fan.cz/wp-content/uploads/minecraft1.png
Minecraft verze 1.2.3 konečně i u nás (že by?)
Takže jsem se přes víkend pustil do testování poslední verze serveru a musim říct, že to vypadá celkem.... "zajímavě". Všechny potřebný funkce se už tváří, že fungujou tak jak by měli a dokonce mám i vyzkoušeno, že budu moct do současnýho světa přidat džungle,... Co se současnýho světa týče, všechno by mělo zůstat tak jak je, jen jsem zjistil, že nová verze trochu jinak pracuje se světlem, a tak se bude stávat že určitá místa budou špatně osvetlená, dokud tam nepřijde nějaký hráč, pak by se osvětlení "mělo" spravit.
Bude i pár drobných změn v příkazech a použití pluginů. Zatim to co vim jistě je to, že Rezidence se už nebudou označovat dřevěnym měčem, ale obyčejnym klackem (stick) a že pro VIP už nepůjde příkaz /btb pro port na místo kde zemřeli, ten bude příkaz bude jiný. Jinak zase budou počeštěné hlášky při úmrtí, přibude pár příkazů napříkad: /seen (hráč) vám vypíše kdy byl daný hráč naposled online. Pak jsem se rozhodnul, že zapnu "The End" pro ty kteří si věří a budou mít chuť se vypravit na draka.
Dál zkoušim znovu zprovoznit plugin pro portály do Netheru, kdy si server zapamatuje kterym portálem jsem do Netheru vstoupili, tak tím stejnym se i vrátíte. A doufám že by to mělo fungovat i naopak! Neboli, když vlastním portálem vstoupíte do Netheru a tam si někde postavíte domeček a v něm další portál, kterym se vrátíte tak se také uloží a tak do Nehteru vstoupíte vždy svym vlastnim portálem. Vyjímkou je univerzální portál po spawnem, který je napevno spojený s věží v Netheru.
Pak doufám že se mi podaří zprovoznit systém "ticketů", neboli hlášení. Tak budou hráči moct nahlásit nějaký problém a když do hry přijde jakýkoli moderátor/admin tak to uvidí a bude to moct řešit. Mělo by to fungovat pomocí příkazu: /ticket new (zpráva), takže například můžete napsat /ticket new zniceny domecek na x800 y65 z-753, čímz nám usnadníte starání se o server. Po nahlášení problému dokonce můžete sledovat jestli na tom už někdo pracuje a i v průběhu k "ticketu" přidávat komentáře.
Ještě v průběhu týdně podniknu testování posledních funkcí a jestli všechno půjde bez větších problémů, tak už bych mohl před dalšim víkendem na server nahodit 1.2. Nějak doufám, že to nebude dělat potíže, protože server pojede na nedoporučený verzi,.... páč doporučená pro 1.2 ještě nevyšla a bůh-ví kdy vyjde,...
Minecraft verze 1.2.3 konečně i u nás (že by?)
Takže jsem se přes víkend pustil do testování poslední verze serveru a musim říct, že to vypadá celkem.... "zajímavě". Všechny potřebný funkce se už tváří, že fungujou tak jak by měli a dokonce mám i vyzkoušeno, že budu moct do současnýho světa přidat džungle,... Co se současnýho světa týče, všechno by mělo zůstat tak jak je, jen jsem zjistil, že nová verze trochu jinak pracuje se světlem, a tak se bude stávat že určitá místa budou špatně osvetlená, dokud tam nepřijde nějaký hráč, pak by se osvětlení "mělo" spravit.
Bude i pár drobných změn v příkazech a použití pluginů. Zatim to co vim jistě je to, že Rezidence se už nebudou označovat dřevěnym měčem, ale obyčejnym klackem (stick) a že pro VIP už nepůjde příkaz /btb pro port na místo kde zemřeli, ten bude příkaz bude jiný. Jinak zase budou počeštěné hlášky při úmrtí, přibude pár příkazů napříkad: /seen (hráč) vám vypíše kdy byl daný hráč naposled online. Pak jsem se rozhodnul, že zapnu "The End" pro ty kteří si věří a budou mít chuť se vypravit na draka.
Dál zkoušim znovu zprovoznit plugin pro portály do Netheru, kdy si server zapamatuje kterym portálem jsem do Netheru vstoupili, tak tím stejnym se i vrátíte. A doufám že by to mělo fungovat i naopak! Neboli, když vlastním portálem vstoupíte do Netheru a tam si někde postavíte domeček a v něm další portál, kterym se vrátíte tak se také uloží a tak do Nehteru vstoupíte vždy svym vlastnim portálem. Vyjímkou je univerzální portál po spawnem, který je napevno spojený s věží v Netheru.
Pak doufám že se mi podaří zprovoznit systém "ticketů", neboli hlášení. Tak budou hráči moct nahlásit nějaký problém a když do hry přijde jakýkoli moderátor/admin tak to uvidí a bude to moct řešit. Mělo by to fungovat pomocí příkazu: /ticket new (zpráva), takže například můžete napsat /ticket new zniceny domecek na x800 y65 z-753, čímz nám usnadníte starání se o server. Po nahlášení problému dokonce můžete sledovat jestli na tom už někdo pracuje a i v průběhu k "ticketu" přidávat komentáře.
Ještě v průběhu týdně podniknu testování posledních funkcí a jestli všechno půjde bez větších problémů, tak už bych mohl před dalšim víkendem na server nahodit 1.2. Nějak doufám, že to nebude dělat potíže, protože server pojede na nedoporučený verzi,.... páč doporučená pro 1.2 ještě nevyšla a bůh-ví kdy vyjde,...
#3
Posted 20 March 2012 - 02:07 PM
Takže začal převod serveru na poslední verzi,... kdo chce, může si už stáhnout nového klienta,....
||
\/
||
\/
#4
Posted 20 March 2012 - 02:13 PM
Chtěl bych se zeptat jak je to s junglema... jestli je teda dáš jen do nových krajů nebo i třeba k některému hráči když si zažádá...
#5
Posted 20 March 2012 - 02:31 PM
Džungle budu postupně přidávat až za běhu serveru,...
první džungle budu generovat na místech, kde by se objevili, pokud bych nechal znovu-vygenerovat svět a kde nikdo nestaví,....konkrétně první bude hned u spawnu za Redovym nádražim místo toho jezera/bažiny,... potom, kdyby jich bylo málo, což si myslim že hrozit nebude, tak je můžu ještě ručně vytvořit kdekoli se to bude hodit,....
první džungle budu generovat na místech, kde by se objevili, pokud bych nechal znovu-vygenerovat svět a kde nikdo nestaví,....konkrétně první bude hned u spawnu za Redovym nádražim místo toho jezera/bažiny,... potom, kdyby jich bylo málo, což si myslim že hrozit nebude, tak je můžu ještě ručně vytvořit kdekoli se to bude hodit,....
#6
Posted 20 March 2012 - 02:46 PM
Asura, on 20 March 2012 - 02:31 PM, said:
Džungle budu postupně přidávat až za běhu serveru,...
první džungle budu generovat na místech, kde by se objevili, pokud bych nechal znovu-vygenerovat svět a kde nikdo nestaví,....konkrétně první bude hned u spawnu za Redovym nádražim místo toho jezera/bažiny,... potom, kdyby jich bylo málo, což si myslim že hrozit nebude, tak je můžu ještě ručně vytvořit kdekoli se to bude hodit,....
první džungle budu generovat na místech, kde by se objevili, pokud bych nechal znovu-vygenerovat svět a kde nikdo nestaví,....konkrétně první bude hned u spawnu za Redovym nádražim místo toho jezera/bažiny,... potom, kdyby jich bylo málo, což si myslim že hrozit nebude, tak je můžu ještě ručně vytvořit kdekoli se to bude hodit,....
aha :/ mě by se ejdna hodila ke mě nechci se vzdát toho co tam teď mam.. pak se dohodnem :D
#7
Posted 20 March 2012 - 04:11 PM
Dobrá práce hlavně ten příkaz /ticket new (zpráva)...dále bych chtěl upozornit na ty džungle...jak určitě víte jsou tam dost velké stromy a když už se do nějakého "dáte" tak by bylo nejlepší ho "odkutat" celý...aby tam pak nezůstávaly levitující koruny stromů...díky
#14
Posted 20 March 2012 - 05:34 PM
Tak aspoň že nejsem jediný kdo očekává 1.2.3 http://forum.mystiq.org/public/style_emoticons/default/smile.gif
#18
Posted 20 March 2012 - 05:50 PM
http://www.minecraft-x-game.4fan.cz/wp-content/uploads/minecraft1.png
Takže je to tady, server je ONLINE na verzi 1.2.3
(doufám, že jsem na nic důležitýho nezapoměl)
Byla snaha, aby všechno zůstalo při starém, přihlašování, zámky na truhlách a dveřích, porty po světě, rezidence a tak dále. U těch rezidencí je jeden rozdíl, a to ten že se místo dřevěného meče na označení rezidence používá dřevený klacek (stick). Občas můžete narazit na problém že nějaké místo je špatně osvětleno, ale to by se "mělo" spravit když si tam stoupnete. Asi největší problém je teď po převodu světa u dvojitých dveří, ty jsou rozhozený a je třeba je znovu postavit!
Co je novýho:
- všechno co je součástí nové verze 1.2.3
- první džungle je již vygenerovaná za nádražím u spawnu
- ukládá se vámi použitý portál do Netheru i zpátky (někdy blbne při prvním použití)
- nový systém ohlašování problémů, používá se příkazem /ticket
Vždycky když uvidíte nějaký problém na serveru, něco zničenýho a podobně, tak napíšete příkaz:
/ticket new (text) - což uloží danou zprávu na server a jakmile se připojí nějaký administrátor nebo moderátor tak ji uvidí
Takže stačí kdyz napíšete například:
/ticket new zniceny domecek na x-482 y65 z1152
Toto nám velmi pomůže v údržbě serveru, používejte to!
Změny u VIP:
- změna pluginu pro návrat na místo smrti, současně hlavní příkaz je /deathtp ale nastavil jsem i původní /btb aby fungoval taky
- po smrti se věci VIP hráče uloží ma místě do truhly, která na místě vydrží 1 hodinu, takže VIP hráč o věci nepřijde ani když se utopí v lávě, protože truhly nehoří... truhly ale nejsou zamčené, takže je bude moct vybrat kdokoli, což by ale neměl být problém, vzhledem k tomu, že má VIP hráč možnost se ihned portnout na místo smrti
Další Info:
- po prvním přihlášení budete mít standartně zapnuté pvp, vypnete ho příkazem /pvp
- mapa světa bude vygenerovaná pravděpodobně až o víkendu
- stejně tak informace na webu dám dohromady až o víkendu
- nyní lze libovoně měnit biomy, takže lze nastavit aby na určitých místech nesněžilo a naopak
- klient pro hraní je jako vždy na stejném místě, nezapomeňte si u něj znovu-nastavit přezdívku!
Takže je to tady, server je ONLINE na verzi 1.2.3
(doufám, že jsem na nic důležitýho nezapoměl)
Byla snaha, aby všechno zůstalo při starém, přihlašování, zámky na truhlách a dveřích, porty po světě, rezidence a tak dále. U těch rezidencí je jeden rozdíl, a to ten že se místo dřevěného meče na označení rezidence používá dřevený klacek (stick). Občas můžete narazit na problém že nějaké místo je špatně osvětleno, ale to by se "mělo" spravit když si tam stoupnete. Asi největší problém je teď po převodu světa u dvojitých dveří, ty jsou rozhozený a je třeba je znovu postavit!
Co je novýho:
- všechno co je součástí nové verze 1.2.3
- první džungle je již vygenerovaná za nádražím u spawnu
- ukládá se vámi použitý portál do Netheru i zpátky (někdy blbne při prvním použití)
- nový systém ohlašování problémů, používá se příkazem /ticket
Vždycky když uvidíte nějaký problém na serveru, něco zničenýho a podobně, tak napíšete příkaz:
/ticket new (text) - což uloží danou zprávu na server a jakmile se připojí nějaký administrátor nebo moderátor tak ji uvidí
Takže stačí kdyz napíšete například:
/ticket new zniceny domecek na x-482 y65 z1152
Toto nám velmi pomůže v údržbě serveru, používejte to!
Změny u VIP:
- změna pluginu pro návrat na místo smrti, současně hlavní příkaz je /deathtp ale nastavil jsem i původní /btb aby fungoval taky
- po smrti se věci VIP hráče uloží ma místě do truhly, která na místě vydrží 1 hodinu, takže VIP hráč o věci nepřijde ani když se utopí v lávě, protože truhly nehoří... truhly ale nejsou zamčené, takže je bude moct vybrat kdokoli, což by ale neměl být problém, vzhledem k tomu, že má VIP hráč možnost se ihned portnout na místo smrti
Další Info:
- po prvním přihlášení budete mít standartně zapnuté pvp, vypnete ho příkazem /pvp
- mapa světa bude vygenerovaná pravděpodobně až o víkendu
- stejně tak informace na webu dám dohromady až o víkendu
- nyní lze libovoně měnit biomy, takže lze nastavit aby na určitých místech nesněžilo a naopak
- klient pro hraní je jako vždy na stejném místě, nezapomeňte si u něj znovu-nastavit přezdívku!
This post has been edited by Asura: 20 March 2012 - 06:40 PM
#19
Posted 20 March 2012 - 05:56 PM
Asu až budeš mít čas, uděláš nám potom Jungli na Jihu někde za velkou Sand kopulí ?:D Je to luxusní, všeci co jsou okolo na jihu se shodli :)
#20
Posted 20 March 2012 - 11:18 PM
Já a hráč Bukman by jsme taky chtěli džungli...nijak to nespěchá když si říkal že je to docela složité...každopádně by se nám tam kousek divočiny hodil :-)...bydlíme u chrámu..