Mystiq.org - forum: "sux" free WOTLK - Mystiq.org - forum

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

"sux" free WOTLK proč ?

#21 User is offline   cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 March 2012 - 09:23 AM

koukam, ze tady nekdo ZASE objevil Ameriku :-P... vsechny tyhle veci jsme resili, o ressilce byla dlouha pre v teamu, to samy o milionu dalsich aspektu jako zvysenej dmg, hp bossu, anti-nerfovani instanci atd atd atd... jestli tady mame dmg o 30% vetsi, nez byl na offiku, jsme na tom o 70% lip nez na drtivy vetsine ostatnich freecek... vsechny ty nase stackovaci patche, maciho brutalni opravy pozitivnich bugu atd atd atd... najdete pricinu toho vyssiho dmge a my se muzem pokusit o dalsi anti-nerf, ale uz jsme prosli skoro vsechny mechaniky ve hre a dalsi chyby, kde se neco stackuje nebo treba nasobi misto scitani... to uz jsme neobjevili.
UD bude mit kompletne vsechny bosse (HP, timing, enrage) a jejich spelly (pocty targetu, dmg, rychlost tikani aur...) anti-nerfnuty na uroven 3.1.0 (krome preslapu blizzu, ktery byly opraveny v dalsich patchich)... tooltipy budou tak vypadat "bugnute", ale jinak v combat logu i realne vsechno bude na urovni patche 3.1.0 - az to poradne zkusite, pak se muzem dal bavit o tom, jak je mystiq neblizzlike... k necemu jako -%DMG aure se NIKDY nepriklonime (to je ofic stanovisko teamu z porady)... buguje to klienta, totalne to mate vsechny hrace, addony...
0

#22 User is offline   Sharmi 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,150
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 March 2012 - 11:11 AM

wotlk byl na začátku tak lehký jako je teď, pvp je teď MNOHEM vyrovnanější než kdybychom tu teď hráli na takovém patchi, který odpovídá stavu světa, tzn. to že tu je patch 3.3.5 je pro pvp akorát přínos...a pleteš si pojmy - cap resilky a maximum resilky je něco jiného...a na 3.3.5 šel málokterý spec na cap resilky...

k tem classam pravě na wotlk byly nejvíce všecky classy vyrovnané, na offiku tedy... tady kvuli těm okolnostem nejsou, spelly tu fungují +- perfektně

a to jsi slyšel nebo četl kde prosím tě...kdybys hrál na offi na patchi 3.0-3.1 tak bys věděl, že v té době bylo wowko snad nejnevyrovnanější co se class týče...

co tím chci říct, že i kdyby tu byly takové talenty, jaké by měly, tak v pve by téměř žádný rozdíl nebyl, akorát by se bossové dávali o trochu dýl, ale pořád by se dávali na pohodu a pvp by stálo úplně za hovno

a ano -dmg aura je blbost, protože třeba warriory by to zasáhlo dvakrát, páč by se jim omezil dmg, z toho by se omezila generace rage a z toho by pak měli zase menší dmg...
3

#23 User is offline   Zulldruid 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,277
  • Joined: 31-December 08

Posted 17 March 2012 - 11:53 AM

hral jsem na offiku pravě nazačatku když byl naxx a deadly sezona a opravdu to nebylo tak jak píšeš, naxx byla wiparna a v PVP byl nižší dmg, jen par class bylo ještě nepříjemnejch, npř retri pala byl nechutne OP? ale v cekovém měřítku to bylo snesitelnější, spíše byly nevyvážené spelly, ale ja taky nerikam žeby sem ten patch chtěl, ale treba v pve je to škoda kazit si to tim že je tu ohromná dmg

a jeste pro czetu: ano doufam že ste to řešili v temu, ale to se k nam nedonese s tim jaká je tu informovanost :-D a na porady nechodím, tak si aspon odpust aspon ten ton "myslíš že sme to jako neřešili ty palo", ja věřím že jo, kdby ne byly by ste docela amateři, ale musíte o tom i mluvit s populací, ja osobně sem tu na tohle tema ubec žadnou debatu neviděl, i když možná byla tak mě minula proto sem to sepsal :-)
0

#24 User is offline   Sharmi 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,150
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 March 2012 - 03:12 PM

View PostZulldruid, on 17 March 2012 - 11:53 AM, said:

hral jsem na offiku pravě nazačatku když byl naxx a deadly sezona a opravdu to nebylo tak jak píšeš, naxx byla wiparna a v PVP byl nižší dmg, jen par class bylo ještě nepříjemnejch, npř retri pala byl nechutne OP? ale v cekovém měřítku to bylo snesitelnější, spíše byly nevyvážené spelly, ale ja taky nerikam žeby sem ten patch chtěl, ale treba v pve je to škoda kazit si to tim že je tu ohromná dmg

hmm, to je divné, protože jsem tam hrál taky a naxx byl daleko od "wiparny", v pvp byl snad ještě vyšší dmg než teď a ano, bylo tam jenom pár class, které však nebyly nepříjemné, ale brutálně OP a mnohokrát převyšovaly ostatní...ale možná jsi hrál jednu z nich, takže jsi to tak nevnímal:)
2

#25 User is offline   dubfx 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 49
  • Joined: 23-January 12

Posted 17 March 2012 - 03:40 PM

Počkajte si na UD až bude aspoň na 75% fungovať jak má a vy ešte zvýšite HP tak to ani nikdo nedá na HM :D
0

#26 User is offline   cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 March 2012 - 07:24 PM

tak to, ze nekdo neda HM neni zadnej problem... da se to casem s lepsim (normal UD) equipem... tak je to idealni a podle me to je lepsi pristup, nez aby to byl full clear hned prvni ID :-)
0

#27 User is offline   Sharmi 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,150
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 March 2012 - 07:58 PM

tak ono by se to klidně dalo dolaďovat v průběhu...takže je lepší to dat obtížnější a pak to doladit, než to udělat lehčí a pak pozdě bycha honiti
0

#28 User is offline   cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 March 2012 - 09:05 PM

no, mame jako team stejnej nazor... UD bude anti-nerfnuty na 3.1.0 stav s tim, ze hard mody jsou (aspon u maciho bossu) vyberem toho nejtezsiho ze vsech podob, jaky kdy ten hard mode mel v prubehu patch... snad to bude vyzva
0

#29 User is offline   dubfx 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 49
  • Joined: 23-January 12

Posted 17 March 2012 - 10:06 PM

No ale ty to nechápeš tým nedá myslím že to vôbec nepôjde dať lebo ulduar HM sú snaď najťažšie boss fighty vôbec taká freya +3 s zdvihnutými hp alebo takého vezaxa hm neviem neviem ale však budete vidieť sami mne je to úplne jedno ale UD na HM je vážne ťazké už v základe není to ako naxx že stojíš na mieste dps tu dá len ten kto vie kde má stáť v čom má stáť čo má ísť atď.
0

#30 User is offline   -TemP- 

  • Group: LoL moderátor
  • Posts: 2,061
  • Joined: 10-August 08

Posted 17 March 2012 - 10:18 PM

když víš, co máš dělat, tak je každý encounter easy..
0

#31 User is offline   Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 17 March 2012 - 10:41 PM

View Postdubfx, on 17 March 2012 - 10:06 PM, said:

No ale ty to nechápeš tým nedá myslím že to vôbec nepôjde dať lebo ulduar HM sú snaď najťažšie boss fighty vôbec taká freya +3 s zdvihnutými hp alebo takého vezaxa hm neviem neviem ale však budete vidieť sami mne je to úplne jedno ale UD na HM je vážne ťazké už v základe není to ako naxx že stojíš na mieste dps tu dá len ten kto vie kde má stáť v čom má stáť čo má ísť atď.

Popravde to vazne tak tezke neni, byl jsem temer na vsech testech, kde mas nesehrane party, nekteri poradne nevi, o cem ten boss je, ale stejne jde videt, ze to lidem zase takove problemy nedela. Ze to nebudou zpocatku davat "slabsi" guildy, tak uz to holt chodi a jak bylo poznamenano vyse, nerfovat se muze i po otevreni, anti-nerfovat uz ne.
0

#32 User is offline   cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 March 2012 - 10:54 PM

HM by v nejlepsim pripade nemel davat par ID nekdo, pak by ho po dlouhym progressu mela dat TOP guilda a az mesice po nich by si to mely davat skoro vsichni...
0

#33 User is offline   Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 March 2012 - 11:25 PM

View Postcezeta, on 17 March 2012 - 10:54 PM, said:

HM by v nejlepsim pripade nemel davat par ID nekdo, pak by ho po dlouhym progressu mela dat TOP guilda a az mesice po nich by si to mely davat skoro vsichni...



We are all alone in the dark :D

http://www.wowhead.c...chievement=3164
0

#34 User is offline   cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 18 March 2012 - 12:03 AM

View PostPaeris, on 17 March 2012 - 11:25 PM, said:

We are all alone in the dark :D

http://www.wowhead.c...chievement=3164


Quote

Easy strategy for Yogg + 0

1. Bring a flashlight.

2. Turn on the god damn flashlight.


:-P
0

#35 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 18 March 2012 - 02:50 PM

Kdybyste vobčas použili nějaky srozumitelný český termíny tak tomu aspon někdo rozumí...jestli antinerf znamená pouze 200% blizzlajk obtížnosti tak to beru ale doufám že to nerozjebe addony jako je Dedlyboss mod :D
0

#36 User is offline   cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 18 March 2012 - 08:13 PM

no to urcite jo... budete si muset sehnat DBM scripty pro 3.1.0 verze bossu... na 3.3.5a jsou jiny timery, pocty targetu, rychlosti tikani aur atd atd atd
0

#37 User is offline   Jenyla 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,494
  • Joined: 01-July 08

Posted 18 March 2012 - 08:25 PM

View Postcezeta, on 18 March 2012 - 08:13 PM, said:

no to urcite jo... budete si muset sehnat DBM scripty pro 3.1.0 verze bossu... na 3.3.5a jsou jiny timery, pocty targetu, rychlosti tikani aur atd atd atd

kk dik proste budu improvizovat jako cely wowko xD
0

#38 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 18 March 2012 - 08:40 PM

Třeba v Naxxu mi tedka vsecko krasně sedí, ale ten asi na vyšších patchich neupravovali. Kromě notha Plagubringra.
0

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

4 User(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users


TOPlist