"sux" free WOTLK proč ?
#1
Posted 16 March 2012 - 12:21 PM
abych zkusil uvést věci na zprávnou míru, wotlk je velmy povedený datadisk, ale né na FREE, každe free stím má problém a to jen z jediného důvodu, nevyvážení obsahu s patchem, každe free musí jít rovnou na poslední pactch. Ale obsah se odkrývá postupně, vzniká pak situace jako je na mystiqu i konkurenčních serverech, že se obsah zdá být lehký a nevyvážený. Mohu vám opravdu potvrdit že na offiku to tak nebylo, wotlk byl od začatku dost těžký, s tbc srovnatelný, PVP se i na offi setkavalo s odpurcemi protože nabralo na rychlosti a na to prostě lidi bez skillu neměli...
Situace na mystiqu je momentálně taková že celkový DMG je o CCA 30-40% vyšší než by měl na tehle sezoně a tieru. Cap rasilky je 1450 a ne 600 a HP jsou o 10k menší než maj na tomto patchi být, a pak je jasné že to PVP i PVE vypadá jak vypadá. Top DPSka na offiku v naxxu tahala max 5-6k DPS a to byla světová špička, tady se tahá i 10k, ne jen tady, na každem free, srovnává se to až dalšíma sezonama a tierama kdy roste resilka, HP, ale dmg už o tolik neroste.
Abych to přiblížil i TBCkařum, je to jako by ted na insomnii kdy maj všichni full T6 fungovalo jen KZ a ZA, myslim že by to nebylo moc "HARD"
Jak ted opět pohravam na TBC musím za sebe říct že wotlk je těžší v pvp i pve. Rotace na wotlk jsou složité a musí se na ně človek opravdu učit aby dobře dmgoval, na TBC je top DPS 1111111. Strategie na bosech, no tam je TBC s WOTLKEM nastejno (ulduar, ICC) ale tím jak je na free wotlku boostnutá dmg se to nezdá.Kdby jste měli na TBC v BT nebo SWP o 40% boostnutou dmg tak by vam taky nedelalo takový problém.
PVP na wotlku když je možné dosahnout capu resilky a máte spravný počet HP na spravný patch tak je WOTLK PVP třeba pro mě zabavnější a svojí rychlostí i těžší, ale to už je asi i na combu a stylu hraní, skillu a jako na každem datači o EQ.
Řešení ? No mě osobně napadlo zda by nemohlo vedení pouvažovat o nakem no-blizzlaik řešení pro wotlk aby vyrovnalo obsah s patchem. Nevím jak moc jde do hry zasahnout, ale třeba naky buff v instanci co by redukoval DMG v %. I v arene a BG ? Nebo navíšení HP bossu ? Těžko říct jak by se to dalo srovnat, ale myslím že by to stalo za to o tom popřemýšlet, WOTLK je kvalitní jen když je tak jak má, a to na free boužel není, jeho chyba je ve velkých změnách v jednotlivých patchi když opravdu hloupej patch udělá rozdíl 40% v dmg.
Proč to píši ? Rozhodně nechci někomu vnucovat wotlk, ani vnucovat vedení naká řešení, spíš by jsem rad o tomto problemu mluvil, a taky mě opravdu nebaví poslouchat ze všech stran od lidi na TBC jak je wotlk low, i když je to váš nazor, je zkreslený freečkem, a tak sem to jen chtěl nak objasnit. Pro mě osobně je wotlk PVE mnohem těžší než na TBC, hlavně kvuli zabavným a složitým rotacím, na offiku byly i strategie a fighty s bossemi dost naročné ale to na free není kvuli tomu co sem psal už výše, je to škoda.
#2
Posted 16 March 2012 - 12:26 PM
Edit: to je zas topic pri patku
Edit2: ok beru zpet, sry :)
#3
Posted 16 March 2012 - 12:29 PM
#4
Posted 16 March 2012 - 12:45 PM
řešení je jen jedno, než se srát s nějakým vyrovnáním aby byla dmg srovnatelná s patchem apod... je jen jedna možnost a to ta: co nejrychleji Daemonicu dostat na S7/K7 popř S8 K8 a to snahou všech. Neplácat se na sezónách rok apod.
čeká se, že i díky náročnosti oprav Ulduaru, se po jeho spuštění vývoj urychlí, a Rele atd tu bude co nevidět.
on buff co by v BG redukoval dmg, nedokážu si představit frosta s bufem na redukci dmg, už teď casti bolt hodně dlouho díky tomu že tu není haste, a ta dmg je směšná na to jak dlouho ho cástí, protože ta dmg u frosta je stavěná na haste, takže pokud se teď ještě víc zredukuje dmg, tak to bude fraška. tím nepopírám, že především melee tu dmg opravdu velkou mají.
#5
Posted 16 March 2012 - 12:54 PM
#6
Posted 16 March 2012 - 01:53 PM
Proto jsme se rozhodli třeba u OSka budou mít bossové větší HP. V podstatě to prodlouží fight, tím pádem je třeba delší dobu se soustředit, rozloží se víc dps raidu a alespoň částečně to v konkrétních situacích řeší ty nepoměry. Taková je ted politika. Od OSka se upravují podle různých zkoušek a propočtů konkrétní bossové. Hold v Naxxu se na to ještě nemyslelo.
Já osobně WotLK taky znám úplně jinak, než je teď, bohužel jedinné, co by to o pravdu vyřešilo je mít aktuální jádro, jako je patch.. což je utopie a nereálné.
#7
Posted 16 March 2012 - 03:59 PM
#8
Posted 16 March 2012 - 04:07 PM
#9
Posted 16 March 2012 - 04:16 PM
#10
Posted 16 March 2012 - 04:27 PM
Zulldruid, on 16 March 2012 - 12:54 PM, said:
mno však proto říkám nevymýšlet kraviny a upalovat co nejrychleji na co nejvyšší dvě sezóny
Shalladan, on 16 March 2012 - 01:53 PM, said:
odepiš mi simtě na to pmko x)
#11
Posted 16 March 2012 - 05:01 PM
Třeba se z Dae momentálně stává vyhlášený ráj warriorů a díky jejich přílivu nám populace poroste ...
#12
Posted 16 March 2012 - 06:20 PM
Colette, on 16 March 2012 - 05:01 PM, said:
Třeba se z Dae momentálně stává vyhlášený ráj warriorů a díky jejich přílivu nám populace poroste ...
Ráj? :D To až tu bude furious nebo reletnnes sezona tak to budeš brečet ještě 2x tak tolik.. možná spíš bude chyba někde jinde než ve warrovi ;)
#13
Posted 16 March 2012 - 07:19 PM
(jsou sice víc skill, ale dávaj tam míň dmg jak tady)
hh, jak hned reje, žid jeden
#14
Posted 16 March 2012 - 07:46 PM
Asi bys byl rád, kdyby tu běhali zabugovaný BM hunteři s Bestial Wrathem a makrem na /faceroll :D
- říká člověk s OP mystiq feral drujdem :D
- Resilka funguje uplně jinak než na začátečních patchích, ale na to už odpovídá moje první věta
- Už rok sme tu neměli topic o resilce, ale jak je vidět klasický spam topicy se tu musí zakládat co měsíc, aby na forku bylo živo.
- Nikdy sem neviděl Jenylu že by si stěžoval na low resilku, jeslti si někdy stěžoval tak to bylo na neopravený/zabugovaný/mystiq spelly, který jako jediný požitek ze hry kazej.
- Někteří z vás si už několik let nedokážou zvyknout na to, že je jejich klassa příliš low...frost mágové už od TBC maji děsně málo hastu a resilky, na forku to tu musíme poslouchat 5 let v kuse (místo frost mága si dosadte jakou chcete klasu).
#15
Posted 16 March 2012 - 08:04 PM
ale to už se zase zvrhává jen ve forkové PVP, takže to tím uzavřu
a ano jako všecky classi i feral je OP a myslíš že mě baví zabijet tu lamky na 3 shreedy :-) moc ne, sem raději na složitější boje kdy se musim snažit
k tem classam pravě na wotlk byly nejvíce všecky classy vyrovnané, na offiku tedy... tady kvuli těm okolnostem nejsou, spelly tu fungují +- perfektně
a jak někdo psal k těm warum, no myslím že v raji by fungoval reflect :-D
#17
Posted 16 March 2012 - 08:35 PM
Jen taková ochutnávka
Explosive Shot: "Base damage lowered by 10%. Attack power scaling reduced by 12.5%" (talenty zvyšující dps sou pořád stejný)
Aimed Shot: "Aimed Shot damage has been decreased to approximately 160% weapon damage (at level 80+), down from 200%."
- Jediná změna je +200 AP z marky (konstantní nárůst AP asi změní dps o 2000), kterou ti každej paladin dispelne :D
Takže mě zajímá kde se to DPS asi tak vzalo, pochybuju že by někdo zvyšoval bonus u autoshotu nebo rating agility vzhledem k AP :D vlastně před ulduarem měli hunteři pořád ještě toulce a tedka maji místo toulcu o 15% zrychlenej autoshot.
#18
Posted 17 March 2012 - 12:20 AM
Zulldruid, on 16 March 2012 - 08:04 PM, said:
Myslim, že to, že to nereflektne všechno naráz v jedný milisekundě, je absolutně zanedbatelnej bug. Beztak člověk musí stopnout cast a reflektnout na sebe něco malýho. Takže vo co jde. :)
This post has been edited by Colette: 17 March 2012 - 12:24 AM
#19
Posted 17 March 2012 - 01:23 AM
#20
Posted 17 March 2012 - 02:32 AM
ale ten navrh v PvE to s globalni aurou / zvednutyma hp je celkem dobrej...bral bych to tak ze tim rozhodne nic nepokazite, kdyz nebude boss datelny tak ty hp snizite, kazdopadne se nestane to ze to bude snadno farmitelny...a treba po 2-3 mesicich auru odstranite aby meli sanci i slabsi guildy... neco na styl nerfovani ktery se taky na offi deje...
a pvpckari hold vydrzte jeste tak ten rok a pul az tu bude TOGC...tam ten balanc bude uz celkem v peho