Minecraft 1.1 zase něco novýho...
#1
Posted 12 January 2012 - 04:50 PM
Tohle je čistě překlad ze stránky: http://mojang.com/20...aft-1-1-update/
Trailer na Minecraft 1.1 na YouTube
Změny a novinky:
- možnost změnit si "jazyk" hry, čeština tam je i s diakritikou i když font je divnej
- možnost očarovat luk
- recept na zlatý jablko
- vylepšené barevné přechody mezi biomy
- snížený čas vaření lektvarů na 20 vteřin
- přidány speciální vejce na spawnování mobů do "creative" módu
- přidán nový typ světa, takzvaný "SuperFlat", neboli úplná rovina
- žebříky by neměli působit kolizi, neboli byste se o ně už neměli zasekávat
- ovce žerou trávu a dorůstá jim tak vlna
.... a další drobné opravy
info:
Teď jsem v nový verzi zkusil vygenerovat náš svět a jsem drobet překvapen......
tvar vypadá stejně ale celá oblast kde je spawn je zasněžená,.. takže je možný
že s přechodem na 1.1 na spawnu začne sněžit,.....
#3
Posted 13 January 2012 - 10:28 AM
#4
Posted 13 January 2012 - 02:21 PM
#5
Posted 13 January 2012 - 03:53 PM
#6
Posted 17 January 2012 - 08:56 PM
takže podle posledního příspěvku na twitteru Crafbukkit by jsme se měli brzy dočkat podporované verze serveru pro minecraft 1.1, kde si mimo jiné slibují zlepšení komunikace server->klient což je poslední dobou důvodem lagů u některých hráčů.
Dále mi jeden vývojář slíbil, že upraví svůj plugin pro portování do Netheru tak, aby se každému hráči ukládala pozice posledního použítého portálu. Současně když si hráč vytvoří doma svůj portál a vstoupí do netheru, objeví se většinou v některém již fungujícím portálu, nyní ten plugin funguje jen tak že když se hráč vrací z netheru (což se stává málokdy, většinou se lidi portujou), tak se vrátí portálem kterým do Netheru vstoupili, neboli že se různě po světě nevytváří zpáteční portály.
Úprava by měla zařídit to, že když si hráč v netheru postaví vlastní portál, a vrátí se s ním domů, tak že se příště objeví zase tam kde ho postavil. Tato úprava umožní tak hráčům si vytvářet vlastní místečka (farmičky netherwartu, blaze spawnerů) aby tam vedl přímo jejich portál z domova....
Nakonec informace ohledně přihlášek, ... konečně jsem se dokopal a začal vytvářet vlastní rozhraní,.... které mě umožní mnohem rychleji řešit registrace,.... a již registrovaným hráčům nastavovat svoje kámoše do opatrovnictví bez toho, aby museli čekat na přidání,....
Dalo by se říct, že jsem s tim tak z 60% hotov,....pořádně otestovat, zabezpečit proti opičárnám,.... a noví hráči sem budou moct zase proudit,...
#8
Posted 20 January 2012 - 02:54 PM
http://i.imgur.com/Li3Ak.jpg
...vypadá to fajnově,... bohužel mě to moc netěší,.... a asi víte proč,....
protože před nás přijde otázka, hrát MC bez nových oblastí (džungle a bůh-ví co ještě přijde)
nebo další stěhování,.....
#11
Posted 20 January 2012 - 05:21 PM
Ale jedna věc mě potěšila a to "flat-world".... neboli svět, kde je jen rovina a nic jinýho. Říkate si k čemu to? Výborná věc pro nový skladiště surovin, když bude na spawnu jen portál do toho světa, který bude mít hranice tak 50 bloků od středu a bude sloužit při stěhování a nebude se muset neustále upravovat a přesouvat mezi světy,...
A když by se udělal nějakej "officiální" postup pro přesun staveb, který by usnadnil samotnej přesun, tak teoreticky můžem štěhovat do aleluja,...
Jinak co jsem zaslech, >>> je možný že ta džungle bude už v příštím updatu a že přibude i nový zvířátko,....ale tohle jsou jen drby, takže nebrat jako důvěryhodnou informaci <<<
#12
Posted 22 January 2012 - 01:19 AM
#13
Posted 22 January 2012 - 01:09 PM
#14
Posted 22 January 2012 - 04:18 PM
#15
Posted 22 January 2012 - 05:14 PM
#16
Posted 25 January 2012 - 08:47 PM
Když jsem většinu pluginů odstranil tak se mi server podařilo zkusmo spustit a docela jsem koukal. Barvy světa a přechody mezi biomy se hódně změnily... a nejen barvy vody, ale třeba písek v bažinách je až tmavo oranžovej a voda tam je vtipně zakalená,...naproti tomu v horských oblastech je voda křišťálově čistá. Vypadá to prostě jinak a taky jak jsem již zmiňoval, na spawnu a ve všech lesích s tmavym dřevem sněží..
#17
Posted 27 January 2012 - 12:10 AM
docela mě pobavilo, když "Enter World Seed" (což je popisek u zadávání kódu pro generování světa) byl přeloženej jako "Semínko pro generování světů" a na dalším řádku "nechte prázdné pro náhodné semínko".... a ještě k tomu naprosto příšernym fontem,...
Takže jsem se rozhodl, že i češtinu drobet doladim, a tedy bohužel budu muset předělat i celej font, což je docela hnus protože je rozdělenej do dvou doborů,
prostě je to udělaný strašně blbě,.....
#19
Posted 28 January 2012 - 01:02 AM
Teď asi pár hráčů zklamu, protože jsme se rozhodli zavést opatření proti farmení předmětů z mobů,... neboli když obludka zemře jinak než že ji zabije hráč, třeba když se utopí nebo uhoří, tak z ní nic nevypadne. Někomu to může přijít příliš drastické, řekne že mechanismy a pasti k minecraftu patří,... to sice ano, ale my si myslíme že do multiplayeru se to nehodí.
A jak jsem sliboval, začátkem února začnu likvidovat/čistot mobspawnery, které nám hyzdí herní svět...
Dále se drobet pročistil svět od zvířátek, aby se mohly volně spawnovat další, takže pokud jste měli někde zasyslenou zvířecí farmu,... je pravděpodobné že bude prázdná.
A abych pořád jenom neomezoval,.... vytváří se nový Temple of Killjoy, kde jak doufám nahradím všechna omezení. Bude tam možnost pobít spoustu monster a získat mnoho surovin a pokladů z různých truhliček. Nový Templ je přizpůsobován novému stylu hry, počítá se s použitím sprintování a různých druhů lektvarů.
A kdo potřebuje nového herního klienta,... najdete ho na obvyklém místě,....
||
\/
#20
Posted 28 January 2012 - 10:32 AM