Minecraft 1.0 Konec Bety a začátek jedné velké vopičárny
#21
Posted 24 November 2011 - 10:13 AM
Problém je v tom, že ty nový biomy (zasněžená oblast a houbový ostrov) jsou strašně vzácný,..... většina světů co
jsem zatim vyhrabal vypadá stejně jako na 1.8.1,....
Jde o to že vygenerovat nějakou větší oblast abych pak z ní mohl udělat mapu trvá celkem dlouho, generování
rádiusu 2500 od středu trvá kolem půl hodiny,... a pak ještě z toho udělat mapu jen pro to abych zjistil, že ten svět
je nepoužitelnej a zase to celý smazal je celkem otrava,....
Zatim se mi podařilo najít jen jeden svět, kde je trochu sněhu a houbový ostrov do 2k bloků od středu
(spawn bude zase na souřadnicích x:0 z:0), ale bohužel zbytek světa je skoro samá voda,....
== > (náhled mapy) (mapu jsem nahrál po 10h, chvíli bude trvat než se na tom webu objeví)
Takže kdyby někdo věděl o dobrym světě (seedu pro generování světa), kde by z větší části byla pevnina, někde trochu
sněhu a do určitý vzdálenosti i houbovej ostrov, tak by to bylo fajn,...
A ještě co se týče toho houbovýho ostrova,..... jelikož je opravdu vzácnej, malinkej a většinou bejvá v celym světě
JENOM jeden,... tak pravděpodobně nějakym způsobem omezim jeho zabírání, aby se tam hned nenakýbloval jeden
hráč a všichni ostatní by měli smůlu,...
Teoreticky je tady ještě možnost, že bych dodatečně vytvořil vlastní ostrovy, pak by se třeba dala využít i ta mapa, ale
nevim jestli by se na uměle vytvořeném houbovém ostrově spawnovali ty "mooshroom" (houbový krávy).....
Ještě to vyzkoušim,...
#24
Posted 24 November 2011 - 10:45 AM
tak celý to město "The Ark" bylo na vodě,....
Nebo třeba tohle: http://lh3.ggpht.com...-atlantis-9.jpg
#26
Posted 24 November 2011 - 06:17 PM
Chtěl jsem se zeptat na pár věcí:
1)zvířata se budou normálně spawnovat, nebo se vygenerujou jen s novym světem a dál půjdou množit jen přes obilí (jako to je v singlu) ?
2)někdo se mě ptal, jestli někdy zpřístupníš residence flagy "move" a "healing"
3)"The End" bude jen jeden a drak se bude respawnovat nebo se hráči po vstupu vygeneruje vlastní "ostrov" s drakem? Půjde ho zabíjet ve víc lidech?
Měl jsem toho v hlavě víc, ale nějak jsem to už pozapomněl...
Jo, ještě pár návrhů, většinou co se mi nelíbí na stávajícím serveru (1.8)
1)upozornění na ukládání, ještě než začne (jako to bylo na 1.7.3)
2)anti x-ray plugin, trošku zvýšit radius přeměny fake bloku na reálnej blok, aby se to prostě hráči neměnilo až před očima
3)zvýšit spawn rate slimů, pokud je to možný, na 1.8 jsem neviděl ani jednoho (nevim, jestli je to na 1.0 lepší nebo stejný, zas tolik jsem novou verzi ještě nehrál)
To je zatim asi všechno...
zkusim ještě pátrat po nějakym vhodnym seedu, ale šance jsou imo dost malý.
#27
Posted 24 November 2011 - 06:33 PM
#28
Posted 24 November 2011 - 09:11 PM
#30
Posted 24 November 2011 - 10:02 PM
Englor, on 24 November 2011 - 06:17 PM, said:
2)...flagy "move" a "healing"
3)"The End",...
4)upozornění na ukládání,....
5)anti x-ray plugin,,,,
6)zvýšit spawn rate slimů,...
1) co jsem četl, zvířata by se měli spawnovat i v singlu protože ovce pořád nemají tu funkci, aby jim dorůstala vlna,.. každopádně tady asi změny od 1.8 nebudou
2) "move" způsobuje konflikt s anti-cheatem, že hráč kdo vstoupí do tak nastavený rezidence je vykopnut ze serveru za speed-hack a "heal" by značně zjednodušoval hru, a já plánuju spíš opak, aby to bylo těžší/zajímavější,...
3) svět "the End" je jenom jeden a zatim vůbec netušim jak to funguje v multiplayeru,.... ale hádám, že tam půjde jít notrmálně ve více lidech a drak se bude po určité době respawnovat,... nebo jednoduše jednou za čas vždycky obnovim "the End",....
4) to upozornění na ukládání je/byla chyba u 1.8,.. nsažil jsem se to nějak dát dohromady, ale nechtělo se tomu,..
5) ještě uvidim jak to bude s tim rádiusem u přeměny,... nechal jsem to tak nízký abych ulehčil serveru. Vem si že se při každym kopnutí/stavbě kontroluje určitej rádius bloků okolo a čím je větší, tím víc práce má server,...
6) ten spawn závisí i na již spawnutejch obludkách okolo,.... tady dělaj největší problém ty drůbeží farmy, protože když každej má všude kolem 200 slepic na jednom místě, tak to pak zabraňuje ve spawnování všemu ostatnímu,... každopádně uvažuju o tom, že budu nějakym způsobem promazávat svět od mobů.,,,, neboli že se zvířátka promažou, aby se mohli spawnovat jiný,...
#31
Posted 24 November 2011 - 11:12 PM
#32
Posted 25 November 2011 - 09:56 PM
This post has been edited by Kotmage: 25 November 2011 - 10:17 PM
#33
Posted 26 November 2011 - 11:07 AM
Kotmage, on 25 November 2011 - 09:56 PM, said:
Nejde o to že se nám to nelíbí,... jde o to že to dělá problémy serveru a znemožňuje to ostatním některé funkce nebo to rovnou laguje server,...
Konkrétně velká farma zabraňuje spawnování ostatních mobů,... viz. problém s nedostatkem slimů,...
#34
Posted 26 November 2011 - 11:32 AM
Asura, on 26 November 2011 - 11:07 AM, said:
Konkrétně velká farma zabraňuje spawnování ostatních mobů,... viz. problém s nedostatkem slimů,...
NEJDE UDELAT NEJAKY SPAWNER NA SLIMY? ZE SE BUDOU SPAWNOVAT TAM KDE BUDOU A JESTE MONSTER SPAWN takhle by to bylo lehci mit slimy
#37
Posted 26 November 2011 - 04:35 PM
#38
Posted 26 November 2011 - 10:11 PM
#40
Posted 28 November 2011 - 10:07 AM
Jakej máš zrovna na mysli,..? => Mapa prvního světa Mystiq.org