Všechno je jinak, připravte se na 1.8.1 aneb ať Notch dostane pásovej opar.....
#41
Posted 21 October 2011 - 04:26 PM
v pohode, v klidu, at to klidne trva dyl, hlavne kdyz to pak pofrci jak ma :) kvalita nad rychlost ;)
#43
Posted 21 October 2011 - 04:30 PM
to by chtelo, ale to by se to muselo postavit na jine platforme nez java :)
ale ty jsi sikovnej a poradis si s tim ;)
ale ty jsi sikovnej a poradis si s tim ;)
#46
Posted 21 October 2011 - 04:47 PM
je tam hozenej, viz. nejaktualnejsi klient od Asury ke stazeni
#47
Posted 21 October 2011 - 04:56 PM
Hmm to je divné, ten sem si stáhnul ale minimapu nemám. Byl na to nějaký příkaz?
#51
Posted 21 October 2011 - 05:33 PM
Pac momentalne zadny nemas, musis udelat novou registraci...
A tu minimapu teda taky nak nemuzu rozjet...
A tu minimapu teda taky nak nemuzu rozjet...
#53
Posted 21 October 2011 - 08:09 PM
Mno, je dobrý že běží server na 1.8.1 ale když tak jak je to v návodu změnim nick na Irendie a pokusim se přihlásit na server tak to hodí: Disconnected by server Nemate pristup na server! Vice info na minecraft.mystiq.org
Šlo by to spravit?
EDIT: už to jede
Šlo by to spravit?
EDIT: už to jede
This post has been edited by Irendie Imangan: 21 October 2011 - 10:09 PM
#54
Posted 30 October 2011 - 05:41 PM
Uběhlo pár dní, říkal jsem si že oživím debatu s pár poznatky:
1) Spousta lidí si stěžuje, že jim to laguje, že musí neustále kutat 1 blok 3x a podobně. Já to nepociťuju, aspoň ne víc než kdykoli jindy předtím.
Když čekuju ping tak často vidím u lidí žlutou barvu a občas jsou tam i červení creepeři, takže si říkám jestli to není na straně hráčů. Každopádně by se hodily poznatky od ostatních.
2) Každý den vidím na serveru nové tváře, rosteme a server to táhne dobře i když nás bylo online asi 40 :) Jen tak dál, to se mi líbí, dobrá práce Asuro.
3) Pokud vím, z Heroes módu prozatím sešlo z důvodu lagování. Asuro, plánuje se nějaká jiná náhrada nebo nám zapneš xp bar pro takové to domácí kutání? :)
4) Chceme Temple of Killjoy! :)
5) Zajímal by mě názor ostatních na stříhání ovcí a nechávání ostříhaných zvířat naživu. Dle mě by se měly zabít nebo ať si je daný hráč odvede pryč (pomocí Wheat - vypěstovaného obilí) někam k sobě domů když je nechce zabíjet.
1) Spousta lidí si stěžuje, že jim to laguje, že musí neustále kutat 1 blok 3x a podobně. Já to nepociťuju, aspoň ne víc než kdykoli jindy předtím.
Když čekuju ping tak často vidím u lidí žlutou barvu a občas jsou tam i červení creepeři, takže si říkám jestli to není na straně hráčů. Každopádně by se hodily poznatky od ostatních.
2) Každý den vidím na serveru nové tváře, rosteme a server to táhne dobře i když nás bylo online asi 40 :) Jen tak dál, to se mi líbí, dobrá práce Asuro.
3) Pokud vím, z Heroes módu prozatím sešlo z důvodu lagování. Asuro, plánuje se nějaká jiná náhrada nebo nám zapneš xp bar pro takové to domácí kutání? :)
4) Chceme Temple of Killjoy! :)
5) Zajímal by mě názor ostatních na stříhání ovcí a nechávání ostříhaných zvířat naživu. Dle mě by se měly zabít nebo ať si je daný hráč odvede pryč (pomocí Wheat - vypěstovaného obilí) někam k sobě domů když je nechce zabíjet.
#55
Posted 30 October 2011 - 05:52 PM
Me nejvic stvou ty trollici dia...clovek natesenej kope a najednou dia jeste kdyz je nekde blbe malem spadne do lavy a kop a je to jen stone...chapu ze je to anticheat ale je to nutny? Vetsinou narazim na ne a pak to lagne a vrati par bloku a ani neni ukladani serveru
#56
Posted 30 October 2011 - 06:16 PM
No ja mam problem s lagama pri ukladani, to je docela neprijemna vec, clovek vykope lozisko a najednou hlaska o ulozeni a lozisko tam je znova. Primo ve hre lagy nejak zvlast nepocituju akorat se stava, ze vytezim kostku a na chvili tam znovu problikne textura jako by tam byla opet kostka, ikdyz je vytezena. Ovce by se mela kazdopadne vzdy zabit po ostrihani, ja kdyz nejakou ostrihanou najdu tak ji sejmu, ale bylo by fajn kdyby si to kazdy delal po sobe sam. Ale je mozne, ze vetsina hracu o tomhle problemu ani nevi.
#57
Posted 30 October 2011 - 08:11 PM
Tož,....co se těch lagů týče,... za to může minecraft,.....nedělám si srandu, co jsem porovnal servery 1.7.3 a 1.8.1,
tak za prvé ta 1.8 (bez pluginů a když je prázdnej server), žere asi 4x víc výkonu než 1.7.....
A za druhé jsem zjistil že to spojení server-hráč dost hapruje, což pravděpodobně způsobuje ty lagy protože se k
některým hráčům špatně dostávaj informace ze serveru....
S tim je i spojená odezva a mizení diamantových ložisek,... ten anti-xray by měl fungovat tak, že všechny kameny,
rudy, zlato, dia,... který jsou zazděný někde ve zdi přemění na železný rudy a ve větších hloubkách na dia.... to
způsobí že hráči s podvodem (xray) všude vidí tísíce železa a stovky dia a většinou to ani ty xraye nezvládaj a
a zobrazí jich jen část ....
Vrácení do původné podoby,... (jestli to je jen kámen, nebo opravdu nějaká ruda) by se mělo projevit vždycky 2 bloky
od místa kde proběhla nějaká změna, neboli, když někdo bude normálně kopat, tak by si těch změn neměl ani
všimnout...(pokud neni chyba spojení se serverem)... to že se ty "falešný rudy a dia" zobrazují i navenek je nějaká
divná chyba při načítání světa,...
Já se docela bojim, že až vyjde nějaká ta jejich "plná" verze, nebo co to bude,.... nebude vůbec stavěná na multiplayer
a bude to lagovat ještě víc,... ještě když v poslední době na Notchově twitteru jsou jen hlášky o tom jak paří Battlefield 3....
Tož ale nejsem vševěd, tohle všechno je jen odhad,... holt ještě se budem muset obrnit trpělivostí, než si pořádně zahrajem,...
Co se týče náhrady za "Heroes",... nic neplánuju, páč už teď většinou server jede na 95%... což většinou dělá plugin
na záznam a opravu škod po grieferech,...
tak za prvé ta 1.8 (bez pluginů a když je prázdnej server), žere asi 4x víc výkonu než 1.7.....
A za druhé jsem zjistil že to spojení server-hráč dost hapruje, což pravděpodobně způsobuje ty lagy protože se k
některým hráčům špatně dostávaj informace ze serveru....
S tim je i spojená odezva a mizení diamantových ložisek,... ten anti-xray by měl fungovat tak, že všechny kameny,
rudy, zlato, dia,... který jsou zazděný někde ve zdi přemění na železný rudy a ve větších hloubkách na dia.... to
způsobí že hráči s podvodem (xray) všude vidí tísíce železa a stovky dia a většinou to ani ty xraye nezvládaj a
a zobrazí jich jen část ....
Vrácení do původné podoby,... (jestli to je jen kámen, nebo opravdu nějaká ruda) by se mělo projevit vždycky 2 bloky
od místa kde proběhla nějaká změna, neboli, když někdo bude normálně kopat, tak by si těch změn neměl ani
všimnout...(pokud neni chyba spojení se serverem)... to že se ty "falešný rudy a dia" zobrazují i navenek je nějaká
divná chyba při načítání světa,...
Já se docela bojim, že až vyjde nějaká ta jejich "plná" verze, nebo co to bude,.... nebude vůbec stavěná na multiplayer
a bude to lagovat ještě víc,... ještě když v poslední době na Notchově twitteru jsou jen hlášky o tom jak paří Battlefield 3....
Tož ale nejsem vševěd, tohle všechno je jen odhad,... holt ještě se budem muset obrnit trpělivostí, než si pořádně zahrajem,...
Co se týče náhrady za "Heroes",... nic neplánuju, páč už teď většinou server jede na 95%... což většinou dělá plugin
na záznam a opravu škod po grieferech,...