společný projekt - ironforge
#1
Posted 11 May 2011 - 01:58 PM
Oc jde?
Jedna se o vybudovani podzemniho mesta, s domky, obchody, arboretem,knihovnou, hospodou, kutacima sachtama, hl. nadrazim, kostelikem, vodopady, lavovyma a obsidianovyma polema, aukci a podobnym. Nejedna se o presnou kopii mesta z wow hry, jen je prevzaty napad podzemniho mesta a jmeno (stim ze se budeme snazit udelat to taky kruhove). Duraz klademe na esteticnost a funkcnost, tudiz vselijake zarizeni, obrazarny, odpocivarny, pece a tezarske centrum atd.
Aktualne mame z 50% hotovou zel. trat do stanice Flora, kde je prestup do ironforge. Misto mame vyhlednute, jedna se o giganticky komplex jeskyni ktere jsou z casti prozkoumane ale z te vetsi jeste nejsou, doposud sme jiz objevili 4 m.spawny, podle F3 a poctu potvor jich tam jeste spousta je, nehlede na pomerne velke naleziste surovin (neni to preci jen uz stred mapy). V tomto komplexu se nachazi nekolik velkych hal ktere chceme zvetsit a v tomto prostoru zacit s budovanim. Vse je zatim v plenkach, kazdopadne bych tu rad nasel seznam lidi, kteri maji zajem na tomto projektu pracovat. doufam ze se vas najde spousta. V planu je samozrejme standardizovany model hl.nadrazi kam si bude moci kdokoliv privezt svoji zeleznici. Radi bychom vytvorili komplex propojenych jeskyni, kutacich sachet a cele to zdokumentovali pro lepsi orientaci cedulkama a znacenyma tratema na vsechny svetove strany az ke krajum mapy.
Zatim dokoncujeme prestupni stanici Flora a odtud budeme pokladat zeleznici smerem dolu do vyhlednute oblasti. Podivat se muzete pokud dojedete vlakem na konecnou jihozapadni stanici z centra, odkud prestoupite jiz na nasi trat ktera vas dovede do stanice flora.
Dekuji za pozornost a pripadne jmena a navrhy na stavby do odpovedi.
#2
Posted 11 May 2011 - 06:16 PM
#4
Posted 11 May 2011 - 09:58 PM
Jinač fajn nápad. Hned po nové verzi zkusím k vám dojít pěšky.
#6
Posted 12 May 2011 - 09:37 AM
Nejhorší byly začátky, něco kopu a najednou je ta kostička tam zas :) Nebo něco položím a ... kde to je? V Inventáři jsem to neměl ani nebylo to položené jak to zmizlo :D
#7
Posted 12 May 2011 - 09:50 AM
Já těma vozítkama taky jezdím normálně, byl jsem se projet na konečnou ze spawnu aniž bych zkoumal co se tam nachází dál :D
K projektu bych se rád přidal (minimálně napojením kolejí, ale na to ještě potřebuju další iron), ale teď nemám moc času a nabral jsem si tvorbu FAQ :)
edit: aha, tak o tom serverovém problému pro určité hráče jsem nevěděl, to jsem rád, že mě se netýká :)
This post has been edited by Psojed: 12 May 2011 - 12:32 PM
#8
Posted 12 May 2011 - 09:59 AM
Nikdo zatim neví co to způsobuje,... pravděpodobně samotnej server s kombinací Javy,... ale bohužel zatim nikdo nepřišel na to jak to vyřešit.
Co jsem koukal, příštští verze minecraftu,....verze 1.6,....má být zaměřená HLAVNĚ na opravu chyb.... a pak oficiální podporu netheru pro multiplayer.
Hráči kteří mají problémy s připojením, můžou zkoušet hledat na internetu jestli to někdo vyřešil, nebo jen čekat na další aktualizace a doufat.
#11
Posted 12 May 2011 - 10:32 PM
#12
Posted 13 May 2011 - 09:23 AM
[attachment=1364:minecraft_ironforge.jpg]
- co se tyce zelenych sloupu, tak to je 3x3, hrany stone, boky sklo, prostredek lava (at tam je taky nejaky svetlo :)
- cerne je oznacena hradba s branou, pro predstavu treba jako oddelene sekce stormwindu (kdo vi w wow), proste oddelena cast obchodni od spolecenske atd.
- prostredek patri velke budove, tzv. informacnim strediskem, hospoda, nastenky atd.
- co se tyce obchodni ctvrti, tam bych asi nechal volnou ruku hracum :) akorat dam par veci ktere bude nutno dodrzovat: napriklad, staviteli si domek u kraje, bude lepsi ho vytesat do skaly, velikost pozemku by mela byt spis nudle, s kratsi stranou k hlavni ceste, hlavni cesta musi byt 5x siroka a min 5x vysoka, klasicke cesty ktere budete tesat ke svym domum nebo obchodum, je nutno aby byla 3x3
- horni cast za hlavni budovou bude pravdepodobne knihovna, obrazarna, vstup do dalsich budoucich casti mesta, a taktez tam pravdepodobne bude vstup do spolecne jeskyne kde se bude respawnovat ORE (domluveno predbezne s asurou).
- park by mel obsahovat vodni vodopady, lavove vodopady, stromy a travu
- osvetleni mesta bude delane lavovymi sloupy(viz vejs) pripadne lavou na strope, stenach atd... vsude ji tam okolo je dostatek.
- pokud budete chtit privezt osobni trat do ironforge, je potreba se domluvit, privedena bude k nadrazi a nikam jinam, maximalne muzeme udelat visutou trat atd.
- mesto by melo byt v nekolika jakoby patrech, navrhum se meze nekladou, pripadne navrhy samotnych spolecnych budov atd sem. Duraz budeme klast na esteticnost
obrazek je jen informacni, kdyby tam nekdo kopal za me nepritomnosti atd. tak at vi jak a kde co asi bude, pripadne zmeny a navrhy ocenim pokud mate nekdo neco lepsiho.
v planu bude samozrejme tajny zadni vstup, primy tunel na poust, nebo taky tunel k zasnezenym planim "severu" :), pod obchodni ctvrti je obsidianove pole, tak bacha na to, jinak tedy vsude kolem mesta sou dalsi giganticke jeskyne a dost jich je neprozkoumanych... s bofdenem to prozkoumavame jiz 6 dni a stale to neni projdute.
hlavni vysadou mesta by mela byt jeskyne s respawnovanim ORE, a pak taky bezpecnost pred creepama a neprizni pocasi, kdo zna ironforge z wow, tak podobnym stylem bychom toto mesto budovali, tedy spousta lavy, mechanismů, jeskyni a gigantickych vysokych prostor, ruznych ochozu a říms.
kazda ruka je vitana pri budovani naseho mestecka, pokud se chcete pridat, jedte vlakem na jihozapadni stanici, pak prestoupite do stanice flora, odtud jiz jsou cedulky, dole najdete strucne popisy, bedny a stoly se zakladnimi surovinami pro vyrobu nastroju pro kopani a trochu toho jidla.
Zatim bych rad podekoval: Bofden, Black, Sejsel, Wasil, Rialoss, Porlock a Asura (snad si to pamatuju spravne :) ) hraci s TNT sou taktez vitani :)
zatim to vypada takto:
[attachment=1366:2011-05-13_10.31.jpg]
#13
Posted 13 May 2011 - 11:17 AM
Aby kazdy presne vedel jak "moc" kopat.
#15
Posted 13 May 2011 - 12:53 PM
#16
Posted 13 May 2011 - 02:35 PM
#18
Posted 13 May 2011 - 03:54 PM