Minecraft server na Mystiq.org kostičky útočí
Posted 17 May 2011 - 05:22 PM
Jo, to já nevim, nejsem žádnej technik, jen vim, že když je online 25-30 lidí, tak to laguje.
Posted 17 May 2011 - 05:37 PM
Nevíte jak spustit nebo kde sehnat Single Player verzi? Protože v tý verzi z mystiqu mi to nejde a asura mě nepřijmul takže bych si chtěl aspoň zahrát single a clasic mi moc comp nebere v prohlížeči
Posted 17 May 2011 - 05:43 PM
Jak ti to nejde? Já normálně vyberu Single Player, dám Create New World a vygeneruju si single :D Potom už jenom vybíráš ten samý svět z uložení a pokračuješ ve své tvorbě. Zkoušel jsem to, singl mi normálně funguje.
Posted 17 May 2011 - 05:49 PM
Psojed, on 17 May 2011 - 05:43 PM, said:
Jak ti to nejde? Já normálně vyberu Single Player, dám Create New World a vygeneruju si single :D Potom už jenom vybíráš ten samý svět z uložení a pokračuješ ve své tvorbě. Zkoušel jsem to, singl mi normálně funguje.
No skočí mi ta obrazovka jak zadávám acc a heslo a tam prej nemam zadat nic a dát login,to udělam a tam mam Try Againg a Play Offline a na to mi nejde kliknout a pod tím v závorce (not downloaded)
Posted 17 May 2011 - 05:52 PM
Musíš tu složku s minecraftem hodit do složky C:\Users\tvuj_uzivatel\Data Aplikací\Roaming,pak si nastavit jméno přes name.exe a pak teprve to pustit.
Posted 17 May 2011 - 06:27 PM
Adrian, on 17 May 2011 - 05:52 PM, said:
Musíš tu složku s minecraftem hodit do složky C:\Users\tvuj_uzivatel\Data Aplikací\Roaming,pak si nastavit jméno přes name.exe a pak teprve to pustit.
Aha,ok,ještě problém,tu složku mam skrytou a zkoušel jsem zadat cestu a nedostanu se do ní :D,vím,jsem lama no,co musím udělat?
Posted 17 May 2011 - 06:32 PM
V průzkumníkovi zmáčkni alt,nahoře se ti objeví lišta, dej zobrazení - možnosti složky - záložka zobrazení a najdi si a zaškrtni Zobrazovat skryté soubory,složky a jednotky.
Posted 17 May 2011 - 07:30 PM