Mystiq.org - forum: Black Morras vlny -> 5-man -> Bugreport

Jump to content

Report ID 9039 Title Black Morras vlny
Product 5-man Status Nové (Severity 0 - None Assigned)


Report ID #9039: Black Morras vlny

#1 User is offline  
Slaan 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 544
  • Joined: 28-October 08

Posted 05 January 2013 - 03:41 PM

Načasování vln v black morras je špatně.

první 7 vln (6. = boss) jde hodně rychle po sobě a pak jsou tam pauzy.

podle wowwiki

Quote

next portal will open immediately after you down the elite (or sooner, if you're slow)

to tu funguje jen pro prvních 7 vln přičemž

Quote

Wave 6: Chrono Lord Deja ...

..After Chrono Lord Deja is defeated, your group should have thirty seconds to a minute of rest before the seventh wave arrives, depending on how fast you killed him.


pauza (nebo spíš delší čas na zabití) má být po 6. a 12. vlny (bossové) = neplatí že další portál se spawne ihned po killu (pokud netrvá moc dlouho) - u prvního bosse se to na insomnii děje.

Quote

Waves 13 through 17
Waves spawn at an accelerated rate, sometimes with as little as one minute between portals.


stejné jako ostatní trash vlny (po zabití minibosse spawn),ale se zkrácenou minimální dobou.

na insomnii se ty vlny po 7.mé táhnou hrozně.

Je mi jasné,že tu nejsou nikde uvedená konkrétní čísla kolik má kde být pauza mezi vlnami,ale snad by to šlo nějak přizpůsobit k tomu co už na insomnii máme.

wowwiki se zmiňuje i ohledně addů

1 - 5 vlna
1 Assassin, 3 Whelps, 1 Chronomancer

8- 11 vlna
1 Executioner, 1 Chronomancer, 3 Whelps, 1 Assassin

13 - 17 vlna
1 Executioner, 1 Vanquisher, 1 Chronomancer, 1 Assassin

--- z hlavy nevím jak tu addi postupně chodí,ale myslím že jsem vidél whelpy i po druhém bossovi (12.vlna)

addi vypadaji ok

This post has been edited by Slaan: 13 January 2013 - 04:19 PM




Replies (1 - 1)

#2 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 12 January 2013 - 08:43 PM

Tohle je dané zastaralým jádrem, které není schopné správně skriptovat v závislosti na smrti mobky. Všechny skripty jsou tak vázány na čas a ne na smrt mobky. (včetně souboje s last bossem v OHF)
Podporu pro vylepšené skripty bych rád přidal, ale to je záležitost daleké budoucnosti. I tak díky za report, snad se to v budoucnu povede opravit.



Fast Reply

  

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist