Report ID | 8984 | Title | Warrior DMG |
Product | Warrior | Status | Nové (Severity 0 - None Assigned) |
Report ID #8984: Warrior DMG
#1 Rohipnol
Posted 09 December 2012 - 12:54 AM
Ak by sa ktokolvek chcel pustit do akehokolvek hlbsieho prieskumu spisem vam sem vsetko co uz som otestoval, mne uz totiz napady pomaly dochadzaju.
Prepocty dmgu vsetkych abilit su v poriadku
Prepocty vsetkych talentov ku vsetkym abilitam su v poriadku
Prepocty vsetkych talentov k zakladnemu DMG sedia
Prepocet Attack poweru na aktualy dmg swingov sedi
Prepocet Strength na attack power sedi
Prepocet Agility na Crit chance je v poraiadku
Prepocet Crit ratingu na Crit chance sedi
War dostava z itemov presne tolko statov kolko by dostavat mal (nedochadza k ziadnemu nasobeniu alebo zahadnemu pribudaniu statov)
Itemy ktore na sebe nosi vacsina warov (teda season sety, eq za honor a niektore BS itemy) maju staty nastavene spravne
Dmg z critov sedi presne podla ofi prepoctov
Zakladna hodnota strength pre wara je nastavena spravne
Prepocty +statov za level sedia
Rage generation funguje presne podla ofi vzorcov
Armor funguje presne podla ofi vzorcov
Resilka funguje presne podla ofi vzorcov (war resilku neignoruje)
Buffy nezanechavaju ziadne aury po vyprsani (aspon nie ziadne ktore by mali vpliv na warovu dmg)
Ignore Armor ignoruje presne tolko armoru kolko ma
+AP buffy (napr trinkety) pridavaju presne tolko AP kolko maju (aj podla +dmg nielen podla char infa)
Proc Macespec aj Swordspec v poriadku
Buffy ktore sa stackovat nemaju sa nestackuju (Death Wish a Enrage)
...Ak si este spomeniem na nieco co som testoval tak to sem dopisem.
Replies (1 - 19)
#2 orifox
Posted 09 December 2012 - 11:45 AM
Na přesné zkoumání by to chtělo spíš combatlog z arénky (nejlíp rovnou s videem, protože vytahovat buffy podle combatlogu je utrpení).
To však musí zajistit hráči, kteří ty arénky chodí a všimnou si, že proti nim chodí právě někdo, kdo (asi) dává víc, než by měl.
Jakmile taková zdrojová data budou, můžeme vzít kalkulačky a papíry a začít počítat a hledat příčinu.
jako jediná samostatná chyba mě napadá možnost, že Execute dává dmg podle aktuálního množství rage a ne podle množství rage, které zbyde po použití ability. (tedy podobná chyba jako byla u ferocious bite)
#3 Magdos
Posted 09 December 2012 - 12:20 PM
#5 Rohipnol
Posted 10 December 2012 - 05:15 PM
Quote
Skusil som to a mas pravdu tato chyba je aj pri Execute, skutocne to pocita aj ten rage ktory sa na abilitu spotreboval teda pri full nie 85 ragu x 21 ale 100 x 21. (Vychadza to sice len 315 dmgu ale aj tak)
#6 dan13l
Posted 23 December 2012 - 11:10 AM
#7 Magdos
Posted 23 December 2012 - 12:51 PM
Dále se obracím nato jak už jsem jednou psal drujd warr na mystiqu suveréně nejlehčí combo stačí umět opravdu klikat na dvě až tři tlačítka ten rat je 100% drujd warr zde nemají vyloženě anti combo právě z toho důvodu že warrior vše rozseká než se kdokoliv může o něco pokusit.
#8 orifox
Posted 23 December 2012 - 02:04 PM
"Your critical strikes cause the opponent to bleed." = 100% šance na proc bleed efektu když dá warrior crit.
Pokud si jsi jistý tím, jak "nehorázný" dmg je, koukej sehnat záznam combatlogu. Z nějaké arény. Z něj budeme schopní vyčíst, jaké ability warrior dal a za kolik dmg to bylo. Díky tomu půjde lehce zjistit, jestli některá z abilit dává víc dmg, než má a podobně.
#9 dan13l
Posted 23 December 2012 - 05:35 PM
Jinak k tomu healovani warriora, to je pravda. Sli jsme ShP/rog oba S4/T6 proti S3/S4 WD a restokin v pohode warriora uhealoval a to war nehral nijak defensivne, byl dokonce v berserker stanci a mel DW. To kdyz jsem udelal na ofiku tak jsem ani nestacil sledovat jak jdu k zemi...
#10 Magdos
Posted 23 December 2012 - 09:05 PM
This post has been edited by Magdos: 23 December 2012 - 09:27 PM
#11 immune
Posted 28 December 2012 - 10:34 AM
#12 orifox
Posted 28 December 2012 - 11:44 AM
Přitom máme prakticky nejvíc funkční jádro ze všech free serverů. (ani se neopovažuj argumentovat ATčkem, který je těžce fun protože si balancujou classy podle vlastního úsudku a ne podle blizzu)
Až budeš tak chytrej, abys řekl, která část dmg je přehnaná (tedy co konkrétně je rozdíl mezi ofi videama - určitě vidíš za kolik tam hitujou, kolik ran dávají, tak to můžeš porovnat s insomnií), tak počítej že další podobné příspěvky ti budu v bugreportu mazat. Tady to má být pro řešení bugů a jejich opravy. Ne pro neodůvodněné fňukání.
#14 dan13l
Posted 02 January 2013 - 07:10 PM
P.S: vaše jádro je ale špička free serveru, co se týká stability, to jo. Několik dní v kuse se u jiných serverů jen tak nevidí.
#15 Rohipnol
Posted 02 January 2013 - 08:11 PM
Napriek tomu sa musim v tejto veci zastat Mystiqu. Ak sa bavime o funkcnosti celkovej, kto ju ma lepsiu ako Mystiq? Mozno tak Pekelna Zem, neviem nehral som tam dlho ale podla toho co som snoril tak to tam vyzera dost kvalitne... nikto iny tu ako konkurencia Mystiqu vo funkcnosti nieje. Je tu Dalsia Generacia na ktorom je snad take iste mnozstvo PvP bugov ako tu, tam ale maju zaujem o vyrovnane PvP takze si ho balancuju nie len opravamy bugov ale ich vlastnym balance systemom (tie eq doplnky a niektore PvEcka si tam nevycucali z prsta (vid nedostupna guldanka)). Ano maju pathfinging a vela funkcnych veci ktore tu niesu, ale maju aj kopu neblizz featuriek ktore prosto Blizz server zabezpecit nechce(a je to spravne ze nechce). Taka je prosto politika Blizzlike freecok.
War tam a tu je otazka sama o sebe, kedysi davno este za cias prvych freecok ked mali ludia ofi TBC este cerstvo v mysliach (tak ako ty a Immune) sa stazovali takmer na vsetkych vacsich serveroch na War dmg... ked vsak porovnavali ofik-private zistili len to ze dmg by mala byt zhruba o 10-15% mensia. To je ale vsetko, nevedelo sa prist na to v com konkretne je problem, tak ako som pisal ja, vsetky ocividne napady sa nepotvrdili takze musel byt problem trocha hlbsie. Nikde sa s tym vsak (bohuzial) nic nerobilo, nevedelo sa zistit v com je problem (kazdy sa neskor stazoval akurat na macestun).
Ano opravy zalozene na Wiki zdrojoch su mozno zdlhave a nie vzdy zrealizovatelne... ale bol by si radsej keby sa tu hralo na pekne slovo? (Vid par prvych reportov na Voldemorte kde sa opravili funkcne veci na bugnute). Mame tu mozno ludi ako teba a Immuna ktory chcete len dobre a nemate v zaujme si prilepsovat zbytocne... ale zajtra sem pride nejake vypocitave hovado a bude tvrdit ze hra na ofiku od Vanilli a tam hadzal za maga pompyrom za (zvelicujem)30K. Alebo to ani nemusi byt umysel, nie kazdy rozumie tej zakladnej podstate tej a tej ability a mechanike jej prepoctov, dokonca sa moze na kopu veci zabudnut predsalen to BC je uz davno z ofiku fuc. Taketo spravanie obmedzis jedine tym ze sa nebudes spoliehat na reci hracov a ze budes vyzadovat doverihodne zdroje. Osobne si (asi bohuzial) neviem predstavit lepsi a zodpovednejsi sposob opravovania ako je tento.
Ak by sa spravilo to co spravila Dalsia Generacia, teda dev team uveri reciam tak nevyriesis problem, len vyliecis priznaky (oni konkretne nahrubo zkresali warom DMG o fixne percenta). A mozno budes mat Ofilike wara (co je v podstate hlupost lebo na Dalsej Generacii maju wara ktory ma niektore ability slabsie nez na Ofiku) ale vytvori sa tym precedens ktory ked niekto uvidi bude vediet co si moze dovolit a ze moze nieco taketo zneuzit.
Stun resist talenty a aury sa nemaju stackovat? Pozriem, ak je to tak tak zalozim report, tiez mam v plane testnut ci pridavaju talenty a racialky spravne percenta. Stunheralda je tu riesena v druhom vlakne kde je dokazane ze ma zhruba 3x taky proc rate ako by mala mat teda to je uz vyriesene. Ak je problem vo viacerich resistoch alebo stunoch po sebe, moze to byt sposobene prave nedokonalym RNG vzorcom, to sa zasa riesi v inom topicu. Hunter ako taky je pre mna spanielska dedina takze testovat ho je pre mna privelke susto.
Bugy tu samozrejme su, o vacsine z nich sa vsak vie, o tych velkych urcite ale suma sumarum je tu jednoznacne ovela menej bugov ako kdekolvek inde (ako som pisal konkurovat tu moze akurat Pekelna Zem). Ja suhlasim s tym ze sme najfunkcnejsi (mozno druhy najfunckcnejsi) BC server vobec, TBC ma obrovsku vyhodu v tom ze ked uz sa nieco opravi spravne (teda sa opravi pricina a nie nasledok) tak opravu uz ziadna dalsia revizia nedogabe a nevytvori sa dalsi bug na opravovanie. Ja skutocne verim ze pod Orifoxovym vedenim (ak zotrva pri jeho momentalnom zmyslani a teda ze sa bude opravovat podla dobre podlozenych zdrojov) mame uplne realne sance na funkcnost limitne sa bliziacu funkcnosti Blizzu. (Ak by toto dokazali odcenit aj hraci a prisli by sme hrat tak mozno casom aj uplne verna kopia Blizzu)
War v poriadku nieje, ak chceme aby bol musime zistit kde je problem, to je to co musime spravit my. Vycitat Mystiqu to ze ja neviem prist na to co je zle s warom nemozem, preto to nerobim.
Edit: Ten stun resist sa stackovat ma takze bud pridavaju viac ako 30% alebo je tu naozaj nejako dogabane RNG
Edit2: Takze pridavaju resistov spravne, testoval som s orcom warom teda by mal mat 30%, 1210 stunov, 379 resistov, vychadza to na 31,3% resistu takze to zhruba sedi.
#16 dan13l
Posted 02 January 2013 - 09:01 PM
Jinak k NG-wow, to uz ma s AT spolecny jen spectate system, zkousim tam hrat pravidelne (jestli se neco zmenilo) a jsou tam opravdu velke chyby, no proste stary dobry ATčko to není.
#17 Rohipnol
Posted 02 January 2013 - 09:11 PM
Ze sme 2 z 2 nieje tak celkom pravda, mas tu na porovnavanie stareho Feenixa a tiez mrtve projekty ktore svojou kvalitou nikdy neboli na urovni na ktorej je teraz Mystiq, ci uz stary Voldemort alebo kedysi davno ten najvacsi WoWscape a ine, hral som (a urcite aj mnoho dalsich) na mnoho BC serveroch kym som prisiel sem a funkcnostou sa tu tomu naozaj nikdy nikto okrem Pekelnej Zeme nevyrovnal.
#18 Eldesitk
Posted 03 January 2013 - 10:44 AM
Kluci ono na ty vaší p. zemí funguje autoshot u hunter? ...chci zažít aspoň jednu správnou rotaci než to všechno prodám.
#19 orifox
Posted 03 January 2013 - 02:31 PM
Jasně - vždycky se najde někdo komu procnou z whirlwindu 4 stuny. A proč taky ne? Pokud má člověk stormheraldku a talent, tak má 16% (správně podle rohypnolova průzkumu to má být 12%) na udělení stunu z jakékoliv rány... Pro dva stuny z jednoho plošňáku to tak znamená více než 2,5% šanci (správně by mělo být 1,4%)! Jde tedy o naprosto přirozenou součást souboje a pokud tvrdíte něco jiného, tak popíráte základní vlastnosti matematiky a pravděpodobnosti.
Navíc vůbec neberete v potaz to, z čeho ten stun vlastně procne. Docela dobře totiž může procnout z dalšího útoku (abilita, melee hit) který přijde krátce před nebo po whirlwindu. Tím pak šance raketově stoupá nahoru. konkrétně máme šanci:
16% na stun hráče A z whirlwindu,
16% na stun hráče B z whirlwindu,
16% na stun hráče B (který je v targetu) z dalšího útoku
To znamená:
- během whirlwindu je šance na stun 2,5% že zastunujeme oba hráče naráz.
- zároveň je tu šance 13,44% že zastunujeme jen hráče, kterého nemáme v targetu
- a v případě že zastunujeme jen toho co nemáme v targetu nás zajímá šance 16% na proc stunu z druhého útoku.
Výsledná šance na stun obou hráčů po jednom zásahu whirlwindem (ono jich může být víc, že? :D takže to poroste ještě vejš) a jednom běžném útoku je .... (chvilka napětí) .... 4,6% (!!!)
Děsivé že? :D Chápu že to nechcete slyšet, ale to je realita. Pokud tam nemá být skrytý cooldown, pokud to nemá mít diminishing společný s něčím dalším, pak si musíte uvědomit, že war se stunovací mace a talentem na stuny je jen jedna velká chodící továrna na smrt. Nejspíš není náhoda, že na wotlku byl zrovna macespec talent předělaný.
edit: a co se týče autoshotu, jak sám vidíš, ukazuje se že nikdo vlastně uplně přesně neví, jak má fungovat. Mnoho zdrojů se v některých detailech rozchází a bez správného dořešení detailů není možné dělat úpravy.
This post has been edited by orifox: 03 January 2013 - 02:33 PM
#20 Rohipnol
Posted 13 January 2013 - 12:35 AM
Takze, ide o to ze fungujeme na systeme pocitania melee dmgu pre 1.8.0 patch. Dovtedy sa celkova dmg melee a ranged pocital ako:
(zakladna dmg wepky) + Rychlost wepky * AP / 14. Presne na tomto vypocte fungujeme aj my.
S patchom 1.8.0 vsak prisla normalizacia dmgu a vsetok dmg sa uz neodvijal od rychlosti ale od koeficientu ktory pre dany druh wepky fiaxne urcil blizzard.
1.7 pre dagger
2,4 pre one handy
3,3 pre two handy
2,8 pre ranged wepky
Toto cislo by teda malo nahradit poziciu Rychlosti wepky vo vyssie uvedenom vzorci.
Finalne by to teda malo vyzerat takto
(Zakladna dmg wepky) + Koeficient * AP / 14
http://www.wowwiki.com/Normalization
Ten clanok to cele popisuje dost do podrobna aj s prikladmi abilit ktorych sa to tyka aj s prikladmi ktorych nie.
http://www.wowhead.c...strike#comments
"eez haven't you heard about the ultimate gimp in 1.8 patch? they made MS, ww, heroic strike and overpower attacks with normalized speed of 3.3 (for 2H) which means even if you have a 4.0 speed it will still count as 3.3*dps of the weapon. (and luckily they nerfed hunters and rogues in this way too)
http://thottbot.com/?faq=Normalized"
Edit: Cele zle, nema sa to vztahovat na dmg zakladnych swingov podla ktorych som predpokladal ze je to u nas zle, samotna dmg abilit sedi podla spravnych vzorcov, takze radost predcasna, stale nemame nic okrem Execute.