Síla hotky je tu změněna během jejího tikání tím,že se změní BH castera (proc trinketu/smrt = shození jídla ,elixíru atd). to by se dít nemělo.
Stejné je to u dotek, pokud dám moonfire a až potom zaponu trinket,dotka se zvýší.. pokud trinket je zaplý a spadne/shodím ho , dotka se sníží.
Prozatím testováno jen u druida(moonfire,rejuvenation, lifebloom, regrowth).
edit: tak dotky warlocka stejný případ. pravděpodobně to bude globální
(je tu problém i s threatem hotek/buffů při změně combatu viz wowwiki : Whether a HoT generates aggro depends on whether the healer is in combat with the mob...)
zatím jediné co můžu uvést,že hotky mají fungovat tak jak tvrdím (konstantní síla tiku za předpokladu že jsou na cíli stejné buffy/debuffy) je oprava v patchi:
Patch 2.3.2 (2008-01-08): The healing bonus is no longer based on the first cast but will take on the strength of the incoming Lifebloom casts.
Do tohoto patche byla síla lifebloomu určována sílou prvního stacku lifebloomu (toho se dost využívalo,pokud o tom hráč věděl), od 2.3.2 to byla síla vždy posledního LB castěného na ten cíl od konkrétního druida.
edit 27.11.: Hledal jsem nějaké zmínky různě po netu a zřejmě je to tak samozřejmé,že to nikde nezmiňují (takže papírově žádné pro ani proti).
Tak na to pujdu logicky: lifebloom je hotka jako každá jiná(krom stackování),nikde se nepíše že by podléhala jiným pravidlům a přesto v patchi 2.3.2 je uvedeno že síla je podle posledního stacku a ne prvního.
Kdyby to bylo tak jak to je u nás (momentální bonusheal castera se počítá do konkrétního tiku hotky) tak je to bezpředmětné. Takže to automaticky znamená,že to tu funguje zle.
This post has been edited by Slaan: 28 November 2012 - 08:35 AM