Ahoj ty ohne co dava Arcimonde nedavaji zadnou dmg, takze je strasne lehky protoze vicemene nic nedela a nic se tam nedeje.
Mozna za to muzou Vmapy kdo vi :)
Mrknete se na to :D
Report ID | 8923 | Title | Arcimonde |
Product | T6 | Status | Převzaté (Severity 0 - None Assigned) |
Page 1 of 1
Report ID #8923: Arcimonde
Page 1 of 1
Replies (1 - 7)
#2 Eldesitk
Posted 25 November 2012 - 11:50 AM
Potvrzuji, ohně nedávají dmg.
Má domněnka - vmapy u archimonda sou posunuty směrem dolů a oheň tak dmg dá jen pod texturou, takže hráči se nic nestane.
(usuzuji tak z neúplné animace ohňů, které se mi zdají menší než předtím /tohle může být jen chyba u mě/)
2 řešení, podívat se na Vmapy u arčího, nebo dát ohňům dmg radius i nahoru (jen 2yardy např).
Má domněnka - vmapy u archimonda sou posunuty směrem dolů a oheň tak dmg dá jen pod texturou, takže hráči se nic nestane.
(usuzuji tak z neúplné animace ohňů, které se mi zdají menší než předtím /tohle může být jen chyba u mě/)
2 řešení, podívat se na Vmapy u arčího, nebo dát ohňům dmg radius i nahoru (jen 2yardy např).
#5 Eldesitk
Posted 07 December 2012 - 11:07 AM
Taktéž potvrzuji to s tou animací, tam kde je animace jen poloviční nedostanete DMG. Testováno na jiném pc s čistým wow.
Směrem od archimonda nahoru je to lepší (ohně dávají občas dmg), pod ním nic a ohně dokonce běhají nad texturou.
Dnes jdeme HS s raidem, vyscreenuji a hodím to sem, když písemně to nestačí.
Edit:
Zde video : http://uloz.to/xQkYhTt/bug-avi (youtube mě ignoruje a odmítá se mnou spolupracovat)
Směrem od archimonda nahoru je to lepší (ohně dávají občas dmg), pod ním nic a ohně dokonce běhají nad texturou.
Dnes jdeme HS s raidem, vyscreenuji a hodím to sem, když písemně to nestačí.
Edit:
Zde video : http://uloz.to/xQkYhTt/bug-avi (youtube mě ignoruje a odmítá se mnou spolupracovat)
This post has been edited by Eldesitk: 08 December 2012 - 07:14 PM
#7 orifox
Posted 14 January 2013 - 12:27 PM
Updating status to: Převzaté
No, jelikož otestování tohodle je mimo moje časové možnosti, tak bych potřeboval, kdyby se na to někdo koukl.
Na testovacím serveru je dočasná oprava, která by měla zařídit zvednutí ohně asi o 5 yardů nad současnou pozici. Jestli to bude mít nějaký vliv, to si netroufnu odhadnout a naneštěstí opravdu nemám půl dne na to, abych prošel celý hyjal event a dostal se až k závěrečnému bossovi.
edit: no, při reinstalaci jádra jsem musel opravu stáhnout. Takže pokud by někdo měl chuť to na test serveru vyzkoušet, dejte vědět, nahraju vám to tam znovu.
Bez jasného zhodnocení výsledku tu opravu na insomnii nepustím, takže dokud se nikdo nenajde na test, tak to tu prostě bude rozbité
No, jelikož otestování tohodle je mimo moje časové možnosti, tak bych potřeboval, kdyby se na to někdo koukl.
Na testovacím serveru je dočasná oprava, která by měla zařídit zvednutí ohně asi o 5 yardů nad současnou pozici. Jestli to bude mít nějaký vliv, to si netroufnu odhadnout a naneštěstí opravdu nemám půl dne na to, abych prošel celý hyjal event a dostal se až k závěrečnému bossovi.
edit: no, při reinstalaci jádra jsem musel opravu stáhnout. Takže pokud by někdo měl chuť to na test serveru vyzkoušet, dejte vědět, nahraju vám to tam znovu.
Bez jasného zhodnocení výsledku tu opravu na insomnii nepustím, takže dokud se nikdo nenajde na test, tak to tu prostě bude rozbité
This post has been edited by orifox: 19 January 2013 - 08:46 PM
#8 Geeker
Posted 16 February 2013 - 09:53 PM
Pokud to budete testovat, tak opravte prosim i Fear, Pokud se Archimonde tankuje u kořenu, tak fear způsobí padaní hraců do textury. Je super, když po dobu boje padnu do textury bez lootu, badge vem čert, ale loot fakt nas*re. Mimochodem poslední ID 3x v textuře.
This post has been edited by Geeker: 16 February 2013 - 10:23 PM
Page 1 of 1
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.