Mystiq.org - forum: Maim -> Druid -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8900 Title Maim
Product Druid Status Opravené (Severity 0 - None Assigned)

Page 1 of 1

Report ID #8900: Maim

#1 User is offline  
Eden 

  • Group: VIP
  • Posts: 45
  • Joined: 18-February 12

Posted 17 November 2012 - 04:52 PM

Zdravím,

spell "Maim" má díky bonusu z "S4 rukavic" zanechat 3 sec silence, ten však nezanechá.


Page 1 of 1  

Replies (1 - 14)

#2 User is offline  
Pussymagnet 

  • Group: VIP
  • Posts: 183
  • Joined: 24-July 10

Posted 17 November 2012 - 09:30 PM

Má zanechat silence jen pokud Maimem přerušíš cast spellu, tak dá silence jen na to odvětví magie, ze kterého spell byl. Proto když Maimem kickneš mágovi Fireball, tak nemůže 3 vteřiny vycastit žadný fire spell. Ale celkový silence to dávat nemá

#3 User is offline  
Eden 

  • Group: VIP
  • Posts: 45
  • Joined: 18-February 12

Posted 18 November 2012 - 10:34 AM

ano tak sem to myslel díky za doplnění, testoval jsem to na svém warlockovi, kicknul jsem Maimem shadow bolt, ale mohl jsem si klidne vesele dál castit shadow bolty bez silence

EDIT: ještě přikládám video, kvalita není nejlepší, ale je jasně vidět že při kicknutí spellu Maimem není žádný CD na daný spell

LINK na Youtube

#4 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 02 December 2012 - 02:51 AM

Ahoj, potvrzuju.
Chyba je v tom, že "interrupt" dává spellschool silence pouze v případě, že je nějaký spell kouzlen...
Naneštěstí ale jádro postupuje tak, že dá nejdříve stun (který samozřejmě přeruší spellcast) a teprve poté procne ten interrupt. Ten však nevidí žádný kouzlený spell a proto nedá silence.

Máte nějaký nápad co s tím?

This post has been edited by orifox: 02 December 2012 - 05:17 AM


#5 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 06 December 2012 - 11:57 AM

tož nevypadá to dobře... tenhle bug byl i na oficiálních serverech: http://web.archive.o...773464619&sid=1

Spell jako takový funguje dobře, dokonce procne, ale problém je právě ve zmíněném pořadí spellů - nejdřív dojde k efektu manglu a poté se z něj spouští interrupt.
Jelikož však maim přeruší cast, nemůže interrupt nic interruptnout a tudíž ani nezanechá silence na daný spellschool.

#6 User is offline  
Endarion 

  • Group: VIP
  • Posts: 125
  • Joined: 27-April 11

Posted 06 December 2012 - 01:31 PM

Vím, že tě to určitě už napadlo, ale prohodit pořadí efektů tedy nejde?

#7 User is offline  
Slaan 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 544
  • Joined: 28-October 08

Posted 06 December 2012 - 03:18 PM

Endarion, on 06 December 2012 - 02:31 PM, said:

Vím, že tě to určitě už napadlo, ale prohodit pořadí efektů tedy nejde?


Tam jde asi o to,aby měl vliv úspěch/neúspěch maimu.

edit: na druhou stranu to funguje (a má to tak fungovat) i na bosse,kteří jsou samozřejmě na effect maimu immuní,ale na silence ne.

This post has been edited by Slaan: 06 December 2012 - 03:19 PM


#8 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 06 December 2012 - 04:11 PM

Právě že přímo prohodit pořadí efektů nejde, jelikož se to spouští automaticky pomocí pasivní aury.
Funguje to tedy nějak takhle:
1)použití Maim
2)kontrola všech aur které z něj můžou procnout (crit = combopoint, ruce = stun ...)
3)postupná aplikace jednotlivých aur

V samotném maimu tedy není jediný záznam o tom, že by z něj měla procnout aura. V DBC jsem našel políčko "spell priority", které je však v jádře naneštěstí ignorováno. (a i kdyby ignorováno nebylo, nemám ponětí jak přesně má fungovat. teoreticky by však mohlo určovat pořadí jednotlivých proců. radost mi však trochu kazí fakt, že zrovna interrupt z maimu má prioritu 0, zatímco třeba interrupt z deadly throw má prioritu 50. I kdybych to políčko dokázal v jádře využít, bude minimálně tento efekt fungovat stále špatně a budu ho muset ručně upravit.
Zkusím celý proces aplikace spellu ještě jednou zkontrolovat, jestli by nešlo nějak vyřešit. Zrovna tady ale moc naděje nevidím.

#9 User is offline  
Eldesitk 

  • Insomnia Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 1,089
  • Joined: 03-March 10

Posted 06 December 2012 - 04:14 PM

a přidat tam zpětnou kontrolu něco jako když byl castěn spell 0,01s před maimem, potom aplikuj silence?

#10 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 06 December 2012 - 04:20 PM

no to rozhodně neee :D takový efekt by se totiž aplikoval na všechny interrupty (protože udělat to speciálně jen pro jeden by bylo zbytečně obtížné) a samotné zavedení takové funkce (zpožděný stav spellcastu) by znamenalo naprosté rozhození "fake cast" (ty by jsi skončil castem ale interrupt by měl pořád určitou malou šanci že tě trefí v době, kdy ještě platil zpožděný cast) a především velkou komplikací navíc při výpočtech všech spellcastů.
Pokud by jste však našli podobný efekt (tedy stun, ze kterého může procnout interrupt) který bude fungovat, tak šup sem s ním. zjistím jak funguje a podle něj by se snad dal opravit i maim.

#11 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 06 December 2012 - 05:19 PM

nooo... tak to přehození efektu by možná... možná... možná šlo. Avšak nejspíš pouze pro všechny spelly globálně - tedy že by všechny procy létaly před samotným udělením dmg...
To by však byla zásadní změna combatu, takže by to chtělo zjistit, co vše může různě procovat. Určitě budou efekty, které by neměly procnout před jiným efektem (například když má nějaký dmgovací spell šanci na stun efekt, který však může být zrušen dalším dmg)
no, problém by byl nejspíš taky v udělování spellů které vyhazují ze stealthu... protože vyhození ze stealthu by (pravděpodobně) proběhlo dřív než samotný útok...

This post has been edited by orifox: 06 December 2012 - 06:25 PM


#12 User is offline  
Slaan 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 544
  • Joined: 28-October 08

Posted 06 December 2012 - 06:37 PM

no jde spíś o to aby nebyl silence a na maim třeba dodge..
Nemam to pročtený,ale podle toho jak to chápu to maim musí "dopadnout" (i když s effectem immune v případě bossů) aby procl silence.

#13 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 06 December 2012 - 07:58 PM

.... juch! :)

Updating status to: Opraví nová revize

když má hráč immune (pala bubla), nemělo by procnout. (snad...)
když má hráč absorb (mage bubla), procne pres bublu stun, takže proc interruptu je zřejmě v pořádku.
když dá hráč dodge, nedojde ani k samotnému maimu, ani k odečtení combopointů ani k procu efektu.

parry jsem prozatím neměl možnost vyzkoušet. jak to budu vědět tak to doplním.
edit: aaaale víte co? vyzkoušejte si to sami na test serveru :D já už dneska fakt chuť se v tom dál vrtat...

This post has been edited by orifox: 06 December 2012 - 08:12 PM


#14 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 06 December 2012 - 11:17 PM

Takze potvrdzujem ze interupt funguje, interrupt sa nezobrazuje v Combatlogu ale 3 sekundovy silence do castu tam je.

Pri parry je to presne to iste ako pri dodge, nedojde k maimu, ani k odcitaniu CP ani k procu interuptu.

#15 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 09 December 2012 - 11:51 AM

Updating status to: Opravené

Je to na Insomnii. Pokud máte pocit, že to nefunguje jak má, dejte sem prosím vědět.
Pokud bude vše v pořádku, za pár týdnů to zamknu.


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist