Mystiq.org - forum: ToC - Anub'arak - Permafrost - sestřelení -> WoTLK T9 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8892 Title ToC - Anub'arak - Permafrost - sestřelení
Product WoTLK T9 Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #8892: ToC - Anub'arak - Permafrost - sestřelení

#1 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 November 2012 - 02:23 PM

Po zabiti litajici koule se nekdy ledova vrstva a nebo efekt (vetsi koule, ktera se spawne napul v zemi a vylepsuje grafiku tyledovy vrstvy) spawnou ve vzduchu a mate to


Page 1 of 1  

Replies (1 - 12)

#2 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 04 December 2012 - 08:39 AM

Updating status to: Opravené
Updating severity to: 2 - Fair

#3 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 14 December 2012 - 08:08 PM

Updating status to: Nové
Updating severity to: 0 - None

Občas pořád blbne...

#4 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 15 December 2012 - 08:26 AM

urcite uz ale min, nez driv... ja jsem to asi od opravy bugly jeste nevidel

#5 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 05 January 2013 - 10:55 PM

No, co jsem vypozoroval, tak se bugne a zůstane mu forma kuličky v případě, že mu dáš IK... Ale nechápu to... Třeba na DoTky mi osobně vždycky evadne (jako třeba critteři)... Tak jestli třeba kvůli tomu, že nemá combat, dostane dmg a současně evadne, ale přitom už padá...

#6 User is offline  
Feenux 

  • Group: VIP
  • Posts: 657
  • Joined: 01-July 08

Posted 06 January 2013 - 01:34 AM

Já ho viděl bugnout včera na 10manu. Dneska jsem jednomu dal IK Avenger's shieldem a normálně se spawnul. Ale je fakt, že už se to neděje tak často.

#7 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 06 January 2013 - 11:52 AM

taky se nam jeden bugnul na druhym runu ToGC... ale bylo to jen graficky - dolu spadla ta velka koule, ale chovalo se to spravne a boss se o to zarazil

#8 User is offline  
Bocian 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 124
  • Joined: 05-January 09

Posted 07 January 2013 - 05:22 PM

JJ shamanom ked to budete zhadzovať odporúčam nedavať flame shock. Vždy ked flameshock to zabil na IK tak sa tu buglo, (Nešlo spomalnie effekt ale ked do toho anub narazil tak sa zastavil)


Preto som to potom zabijal iba Menšim lvlom flameshock a potom sa to už nebugovalo. Asi to bude tym že ked to zrakviš na IK tak sa to hold nekedy bugne.

#9 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 07 January 2013 - 05:58 PM

Tak shaman uz dava IK i Flame Shockem :). Jinak je to podle me tim, ze evaduje, protoze neni tak uplne soucasti boss combatu -> je potreba tam zavolat neco jako SetInCombatWithZone()

#10 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 07 January 2013 - 07:35 PM

No... A když budou mít ten combat, nezačnou náhodou vyjíždět po hráčích? =o)

#11 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 07 January 2013 - 08:25 PM

Das je na passive a maji random movement generator zaplej.

#12 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 08 January 2013 - 08:32 PM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 2 - Fair

Viz Twitter.

#13 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 16 January 2013 - 01:22 PM

Updating status to: Opravené


Page 1 of 1

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist