Mystiq.org - forum: ToC - Northrend Beasts - Acidmaw & Dreadscale -> WoTLK T9 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8885 Title ToC - Northrend Beasts - Acidmaw & Dreadscale
Product WoTLK T9 Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #8885: ToC - Northrend Beasts - Acidmaw & Dreadscale

#1 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 November 2012 - 01:57 PM

pri encounteru casto dochazi k wipu, protoze wormove se po tom, co vlezou do zeme, presunou na nejaky misto fyzicky, ale graficky jsou videt jinde.. tudiz se po nich "nez na misto, kde jsou videt, opravdu dojdou" da spatne strilet a hlavne se je neda drzet otoceny od raidu... kdyz v ty chvili je zivej uz jen jeden cerv a ten zijici s enragem plivne na celej raid, tak je to smrt vetsiny lidi = wipe

je to dost vyznamnej bug, jelikoz takhle je nespustitelna HC verze dungeonu, kde lidi maji dost prace neumirat i bez smrti na bug

zkusim to poslat jeste nishealoj, aby ten problem popsal lip.. ja proste jen vim, ze cerv vypadal, ze je jinde, nez realne byl a nedal se tauntnout, takze ani otocit nejak rozumne...


Page 1 of 1  

Replies (1 - 9)

#2 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 16 November 2012 - 02:32 PM

No já si myslím, že to je především starost tanka a nevidím problém v tom, aby dal Taunt a couval od Raidu...

#3 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 November 2012 - 02:37 PM

az se ti to stane, tak uvidis... s timhle tank nic nevymysli... ty netusis, kde ten mob je, takze nemas jak ho otocit od raidu

#4 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 16 November 2012 - 11:22 PM

jen tak mimo
Ty cezeto když do toho nikdo neda dmg a tank to netautne, kam ten boss asi pujde teoreticky (resp prakticky)? neni to tak těžký, na to možná přijdeš :)

#5 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 November 2012 - 08:38 PM

greone moc nechapu, ten cerv se nekde vynori a jde na svyho tanka, kterej ale nevi, kde ten cerv je... proste se buguje jejich pozice... dneska nas to na 25ce malem wiplo - 10 mrtvol, just like that :-)

#6 User is offline  
Arexus 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 233
  • Joined: 11-July 08

Posted 18 November 2012 - 11:18 AM

Problém v tom, o čem Quido psal, je, že po vyhrabání je červ graficky třeba u brány (tuto grafickou část nazvu "část A"), kudy vchází bossové, ale "fyzicky" je u portálu, kudy vchází raid (tuto fyzickou část označím "část B"). Do fyzické části se dá útočit, ale nedá se targetnout, zatímco do grafické části se nedá útočit, ale jde vytargetovat.

Zatímco se teda část A vyhrabe u brány a tank tam přiběhne, nemůže bosse tauntnout ani otočit, protože boss je mimo range pro tankovy spelly (range spellů se checkuje podle části B ). Část A se pak pomalu plazí k místu, kde je část B, najednou zrychlí a jak se nám stalo, když část B dohoní tak se otočí a teprve se obě části začnou chovat jako normální creep (tjn. kde je jeho model je i jeho fyizcká část - hitbox do které může hráč útočit). V horším případě se po otočení rozhodne začít plivat před sebe, což znamená pro mnoho lidí smrt.

Docela blbě se to vysvětluje, pač neznám žádný TC názvy pro tyhle věci, které by vám mohly lépe napovědět o co jde :)

Podobné bugy, které nemají ale tak silný dopad jako v tomto případě jsou například:
- Flame Leviathan - jeho věžky na střeše - jsou graficky jinde než fyzicky (třeba caster se musí dívat stále na dveře, kterými FL vjel na bojiště, aby mu při použití spellu na věžku nevyskočila chybná zpráva, že se na věžku nedívá).
- Nexus Lordi v EoE, kde taky někde stáli/pluli graficky, ale fyzicky byli jinde.

=======================
=======================

Další bugy
- Burning Bile přestává mít efekt, jakmile Dreadscale zemře. Paralytic Toxin ale i po smrti Acidmaw stále funguje. Nastává tedy situace, kdy jsou oba debuffy ve hře, ale hráč s Burning Bile nemůže druhému hráči Paralytic Toxin shodit.

- Taky timery vypadají trochu posunutě (viz ty timery jsem vypsal v tester sekci), protože často ty debuffy ve hře nejsou (např. na 25tce jsme to shazovali za celý boj 1x).

- Paralytic / Burning Spray nenahazují na zasažené Paralytic Toxin / Burning Bile.

- Na začátku boje šlo útočit do Acidmaw ještě než se vyhrabal

- Často se stalo, že červ, který má být zahrabán v zemi (tjn. stacionární červ) se po vyhrabání ještě chvíli posouval (vypadá to, že jeho zastavení je časově nastaveno, ale ten čas, kdy se mu ta rychlost shodí na 0 je posunut o 2-3 vteřiny po jeho vyhrabání)


Estetický (ale možná závažný) bug
Když se červové zahrabou, tak se mají pod zemí prohrabat na jiné místo, kde se vynoří. Momentálně se na jiné místo teleportují a tam se vynoří.
Video - 4:58 se podívejte na Dreadscale - je označen Hunter's Mark a když se zahrabe, tak se šipka společně s ním krásně posouvá na nové místo.
Nastevení bosse, aby cestoval podzemí by mohlo vyřešit bug, který se v tomto topicu probírá.

#7 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 18 November 2012 - 02:05 PM

Graficky bug vznika teleportem, je to takove komplikovane, protoze kdyz je to nechas jit pesky, casto tam nestihnou dojit, pak cestuji nad zemi atd. No a kdyz chces, aby slo videt "hrabani", musis najit spell, samo to fungovat nebude.

#8 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 04 December 2012 - 08:44 AM

bump

#9 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 09 December 2012 - 11:27 PM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 2 - Fair

Hlavni bod topiku - graficke problemy.

#10 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 11 December 2012 - 11:20 PM

Updating status to: Opravené


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist