Mystiq.org - forum: ferocious bite -> Druid -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8858 Title ferocious bite
Product Druid Status Opravené (Severity 0 - None Assigned)

Page 1 of 1

Report ID #8858: ferocious bite

#1 User is offline  
Arlandia 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 22
  • Joined: 02-September 12

Posted 07 November 2012 - 10:07 PM

Ahoj, chtěla bych nahlásit buglý ferocious bite http://wiki.mystiq.o...ia/?spell=24248 (dává tu trochu moc dmg ^^)

takže, podle toho co jsem našla na http://www.wowwiki.c...48#Past_changes
Deals 90 to 123 + 169×(# of Combo Points) damage to target and converts extra energy into +4.1 damage per point. Damage is increased by your Attack Power.
+ od verze 1.12 je přepočet: 0,1526 dmg / 1 AP (tudíž 0,03052dmg/ap za combo point)
dále jak je známo, tak přepočet AP se s rankama u melee spellů nemění (pouze spell power u casterů), tudíž pro rank 6 platí stejný přepočet jako pro zde uvedený rank 5
přes tento přepočet AP + základní hodnoty damage odpovídají hodnotám z Dr. Damage (lišící se jen minimálně, jelikož Dr. Damage počítá se zaokrouhlenou hodnotou přepočtu a to 0,03dmg/ap na combo point a ne 0,03052)

menší ukázka:
dmg tady je při 5cp a rovných 2000 AP s 35 energy něco málo přes 1900
přitom by se dmg měl pohybovat někde mezi
min: (90+169×5+2000×0,03052×5)×1,1×1,15 = 1568,853 (Dr. Damage ukazuje 1563)
max: (123+169×5+2000×0,03052×5)×1,1×1,15 = 1610,598 (Dr. Damage ukazuje 1605)
výpočty dělané s talentama Naturalist (10% dmg up, proto ×1,1) a Feral Aggression (15% dmg up, proto ×1,15)
testováno i bez talentů, kde čísla též neseděly, takže v talentech by neměl být problém...
zkoušela jsem i méně combo pointů kde bylo okolo 650 dmg a mělo by být okolo 400-450
nižší ranky nemám jak otestovat, takže problém může být ve fero. bite nebo nebo pouze v ranku 6

problém bude nejspíše ve špatném přepočtu AP ^^

This post has been edited by Arlandia: 19 November 2012 - 11:39 PM



Page 1 of 1  

Replies (1 - 9)

#2 User is offline  
Slaan 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 544
  • Joined: 28-October 08

Posted 19 November 2012 - 06:15 PM

Dneska jsem to testoval a něco tam špatně asi je, ale všiml jsem si že je i větší rozdíl při 100energie FB a při 35 energie FB než by měl být.
To by znamenalo že tam bude nějaký přepočet z energie špatně.
Nemohl jsem přijít na to,jak se dobrat k výsledku aby souhlasil s insomnií a tím přijít na to jak to asi server počítá,tak jsem začal testovat autoattack.

hledal jsem co kde se dalo a našel pár zdrojů.
tosks :stats.wpn + (768 + attack_power) / 14
catpoints:WeaponDamage + (768+player.AttackPower)/14

výpočet weapon dmg do dmg feralu jsem našel akorat:
elitjerks :

Quote

Our base form DPS is 55. It stays at 55. It has stayed at 55 grinding from 60 to 70. It is staying at 55 when patch 2.1 hits.

každopádně nevychází vůbec.

u 4200 AP a 4weapondmg : 4200+768 = 4968 /14 = (354,857 +4 )* 1,1 = 394 (428,5 ve hře)
to 394 je bez přičtení 55 podle elitjerks .. otázka je ,ze jestli to je konstantní tak proč není v tosku a catpoits konkrétní ćíslo.

abych se dostal k tomu proč to píšu sem.
FB je o něco větší(vypadá konstantní cca 300 u hitu),ale autoattack je o dost menší,takže to bude chtít asi otestovat komplet.

#3 User is offline  
Arlandia 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 22
  • Joined: 02-September 12

Posted 19 November 2012 - 11:38 PM

autoattack vůbec nějak nesouvisí s fero bite a nijak ho ani nemá ovlivňovat... takže nějak nechápu smysl zmínky o autoattacku u fero bite..

+ rozhodně bych neřekla, že je rozdíl konstantní o nějakých 300 dmg...
možná to i souvisí se starou revkou z 2010 http://www.mystiq.or...elka_tbc_revize

Quote

Druid
- Ferocious Bite - přepočet AP = zvýšená dmg




jinak k tomu cos psal ty - k těm 55 DPS - 768/14 = 54,86 - což je těch 55 base DPS, které si zmínil, že tam nejsou započítaný...
a tím pádem autoattack není menší než má být.. dokonce buďto větší a nebo máš attack speed na 0.92, (přibližně) což by pak vysvětlovalo i ten rozdíl a tudíž by autoattack fungoval jak má (394/0,92=428,5)

#4 User is offline  
Slaan 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 544
  • Joined: 28-October 08

Posted 20 November 2012 - 10:10 AM

Omlouvám se, to mi uniklo. Nedošlo mi,že ve výpočtu se připočítává opravdu jen weapondmg navíc(a ano,mam néjaký haste).
Moje chyba.

Ohledně FB co jsem testoval tak by dmg za nadbytečnou energii měl být konstantní

4,1*65 = 266,5 * 1,1 (naturalist) * 1,15 (feral agression)* 1,15(4xt6) = 387,69

a to se nedělo.
Při vyšších AP byl daleko větší rozdíl v hitu za 35 a za 100 energie než při nižších:

ale může to být jen nedostatečným testováním... nebo mi zas něco uniklo,ale podle rovnice z tosku se k energii navíc AP nepočítají.

This post has been edited by Slaan: 20 November 2012 - 10:41 AM


#5 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 26 November 2012 - 09:24 PM

https://bitbucket.or...pellEffects.cpp

Quote

case SPELLFAMILY_DRUID:
{
// Ferocious Bite
if((m_spellInfo->SpellFamilyFlags & 0x000800000) && m_spellInfo->SpellVisual==6587)
{
// converts each extra point of energy into ($f1+$AP/630) additional damage
float multiple = m_caster->GetTotalAttackPowerValue(BASE_ATTACK) / 630 + m_spellInfo->DmgMultiplier[effect_idx];
damage += int32(m_caster->GetPower(POWER_ENERGY) * multiple);
m_caster->SetPower(POWER_ENERGY,0);


Mozno to niecomu pomoze

#6 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 01 December 2012 - 11:05 PM

tož, prohrabal jsem se tím skrz naskrz, našel díky tomu i strukturu spell.dbc souboru a můžu zodpovědně prohlásit že to je buglé...
Momentálně výpočet probíhá stylem:
{ (RAND_DMG + CP*DMG_PER_CP + CP*AP*0,03 + E*(AP/630 + 4,1) }*TALENT
s tím že:
RAND_DMG = základní náhodný dmg. souhlasí s údaji na wowwiki pro rank 1-5 včetně. U ranku 6 je problém. Náhodný dmg má být 90-123 , ve skutečnosti u nás platí 56-123. Jde o chybu od blizzardu přímo v klientovi, ale dá se opravit.
CP = počet combopointů
DMG_PER_CP = dmg za combopoint (odpovídá blizzlike DBC souboru, tedy i tomu co je na wowwiki, pro rank 6 platí například 169)
AP = attack power
E = energie
TALENT = vylepšení z talentů (naturalist atd..)

Koukejte tedy někdo zjistit co má znamenat ten přepočet AP v pričítání DMG za combopointy....
podle současného TBC spell.dbc souboru (to je prostě soupiska spellů a jejich informací přímo od blizzardu v klientovi) se má zobrazovat třeba u rank6 vždy 4,1 dmg za energii.
v TC, OC i na insomnii je však počítáno podle popisku converts each extra point of energy into ($f1+$AP/630) additional damage ... ten pochází nejspíš z wotlk. Na wotlku se totiž na wiki objevil podobný vzorec: http://www.wowpedia....v&oldid=2416108 (evidentně někdo přidal podle DBC nové dva ranky, ale neobtěžoval se opravit ty předcházející. Pokud někdo máte spell.dbc z wotlku, mrkněte do popisku, jaký tam je přepočet (například u ranku6)

#7 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 02 December 2012 - 12:35 AM

Updating status to: Opraví nová revize

opraven rozsah náhodného dmg pro rank6
opraven přepočet bonusu dmg za energii

oprava je na testovacím serveru a je připravena k nahození na insomnii.
(už druhej nerf feralu... kocicky me fakt budou milovat)

#8 User is offline  
Slaan 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 544
  • Joined: 28-October 08

Posted 02 December 2012 - 11:59 AM

orifox said:

{ (RAND_DMG + CP*DMG_PER_CP + CP*AP*0,03 + E*(AP/630 + 4,1) }*TALENT


Pokud tomu dobře rozumím, tak CP*AP*0,03 je správně, AP samozřejmě má zvyšovat dmg v závyslosti na combopointech.

podle tosku

bite_damage = (attack_power * 0.15 + 941);


5cp * 0,03 = 0,15 a dmg za 5 cp (RAND_DMG + CP*DMG_PER_CP)je cca 941

takže to sedí

Chyba je ale nejen jak jsi uvedl v tom,že AP zvyšuje dmg za energii navíc,ale nevidím tu odečet ceny FB, takže
ne E*4,1 ale (E-35)*4,1

edit: za předpokladu že se to nepočítá něde zvlášť kvůli Omen of Clarity, v případě FB při clearcastu by clearcast měl sundat cenu FB na 0 a bonus energii do dmg by měl vzít celou z energie co má druid.

This post has been edited by Slaan: 02 December 2012 - 12:08 PM


#9 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 02 December 2012 - 12:09 PM

Přesně tak to bylo opravené :D Akorát u té energie jsem musel vzít v potaz proc talentu Omen of Clarity, takže nejde říct natvrdo "-35" ale musí se vzít skutečná cena spellu.
jo a ještě to "0,03" by mělo být správně "0,03052" ale dokud mi někdo zkušenější nepotvrdí závislost počtu desetinných míst na rychlosti výpočtu, tak to nechám tak jak je.

edit: aha, taky sis na ten omen vzpoměl :))

This post has been edited by orifox: 02 December 2012 - 12:10 PM


#10 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 04 December 2012 - 01:49 PM

Updating status to: Opravené

Tak je to na Insomnii.
Pokud máte připomínky nebo víte o chybě v rámci této opravy, dejte vědět. Za pár týdnů to zamknu.


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist