Mystiq.org - forum: Steelbreaker - Static Disruption -> WoTLK T8 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8819 Title Steelbreaker - Static Disruption
Product WoTLK T8 Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #8819: Steelbreaker - Static Disruption

#1 User is offline  
Arexus 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 233
  • Joined: 11-July 08

Posted 25 October 2012 - 09:25 PM

Problém je u NPC Steelbreaker a jeho schopnosti Static Disruption.

První věcí je, že jsem podal špatný report - viz tady.
Chtěl bych se ale ospravedlnit, že to je špatně podaný na WoWheadu a WoWwiki (snad tu nemusím spamovat sad story o tom, proč jsem to takhle failnul).
Tento report se pravděpodobně týka jak 25tky, tak i 10tky.

Prvně teda oprava toho předchozího reportu:
Na 10man verzi má používat tuto verzi (id 61912) - 5,000 dmg + debuff na 75% nature dmg (ne 3,500 a 25% nature dmg jak jsem dříve uvedl)
Na 25man verzi má používat tuto verzi (id 63494) - 7,000 dmg + debuff na 75% nature dmg


A teď teda k tomu novému reportu:
Steelbreaker má preferovat pro tato kouzla ranged hráče.
Na 10man verzi má použít tuto verzi kouzla - tu čaruje 1 vteřinu a toto kouzlo triggruje výše vypsanou 10man verzi kouzla která dává dmg a aplikuje debuff.

Na 25man verzi používá tuto verzi kouzla - taktéž ji čaruje 1 vteřinu a také toto kouzlo triggruje výše vypsanou 25man verzi kouzla která dává dmg a aplikuje debuff.


Že má preferovat ranged hráče je napsané v samotném popisku kouzla + je o tom zmíňka na tankspotu.
Pravděpodobně má taky požadavek 4 na ranged pro 10man a 10 ranged pro 25man.


Page 1 of 1  

Replies (1 - 5)

#2 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 26 October 2012 - 10:22 AM

No, tyhle "najednou jsme zjistili, ze to ma byt uplne jinak" mam vazne rad...

#3 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 October 2012 - 10:45 AM

se nezblazni, je to prepsani jednoho cisla... je to spatne napsany i na wowheadu samotnym, proto ten spatnej report vzniknul... na 10ku to stejne nema zadnej vliv... 4k dmge a trochu vetsi plosneni te tam uz newipne

jde tu o to preferovani rangedek, protoze to umozni dat 25man HM... ted to hazi na hrace nahodne a melee zvladaj stat nejlip tak po 3 lidech a to je skoro vzdycky wipe, protoze neni v healerskejch silach se na to pripravit, uhealovat to a zaroven zvladnout uhealovat tanka, kterej si prebira bosse... kdyz to pujde, tak 15 lidi pujde pod bosse, 10 pujde na max range s rozestupama a bude to dostavat vzdycky jen jeden clovek + nebude problem s tim, ze by raid tak rozprostrenej, ze by healeri meli problem na nekoho dosahnout

#4 User is offline  
Arexus 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 233
  • Joined: 11-July 08

Posted 26 October 2012 - 01:17 PM

Jak píše čežeta.

Na WoWwiki je napsáno, že na 10tku dává 3,500 dmg a zvyšuje nature dmg o 75%; WoWhead uvádí že dává 3,500 a 25% nature dmg. Vzhledem k tomu, že na WoWheadu to na to špatné kouzlo odkazovalo a že v tom kouzle samotném bylo napsáno, že to zvedá dmg o 25% tak jsem to reportnul jako chybu no :)

Hlavně mě zmátlo, že ten spell na 3,500 a 25% má to stejnou ikonu, název a popisek jako ty spelly u Steelbreakera. Že to byla chyba jsem zjistil až při dohledávání kouzel pro tenhle report, kde jsem zjistil že to má dávat 5,000 dmg a 75% nature dmg (takže WoWwiki a WoWhead to mají oba blbě).
Pak jsem až zjistil že tu 3,500 verzi používá Akil'zon v ZA a je to AoE na 12 yardů...

#5 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 28 October 2012 - 11:43 AM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 2 - Fair

#6 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 30 October 2012 - 08:46 AM

Updating status to: Opravené


Page 1 of 1

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist