Mystiq.org - forum: Retribution Aura -> Paladin -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8757 Title Retribution Aura
Product Paladin Status Není bug (Severity 1 - Low)

Page 1 of 1

Report ID #8757: Retribution Aura

#1 User is offline  
Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 01 October 2012 - 01:56 PM

Nedává dmg pokud má paladin štít (absorb: sacred, od priesta atd.) a nebo blokne.


Page 1 of 1  

Replies (1 - 6)

#2 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 01 October 2012 - 02:09 PM

A to copak dávat má?
Dle mého názoru to takhle funguje správně... Retribution = odplata... Pokud tě někdo trefí, vrátíš mu to přes auru...

#3 User is offline  
Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 01 October 2012 - 03:03 PM

Parry / Dodge - tam je to jasný, uplně se vyhneš utoku...takže žádná "odplata"

Pak je klasickej HIT - dmg z něj mužeš snížit několika způsoby (block/absorb), v tědlech případech podle mě má procovat Retri Aura.
WIKI: If an enemy HITS the paladin or a party member within 40 yards of the paladin, the attacker will take Holy damage.

- Přijde mi to uplně stejny jako kdysi když neprocovaly judgementy když si je dával do Absorbu.
- Když je někde napsáno "your damaging attack has chance bla bla" taky to procuje když mlátíš do Absorbu.
- Na wikipedii pišou, že je to auram kterou využivaš na nabrani agra když je kolem tebe mrtě malejch mobů hitujících za velmi málo...pokud mám sacred shield tak mi ho nikdy neprobijou a nedostávali by tak dmg, takže by ta aura byla naprosto k ničemu

#4 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 01 October 2012 - 03:32 PM

Updating status to: Není bug
Updating severity to: 1 - Low

No já ti nevím...
Podle mě Retri Aura dmg vrátí, kdy část dmge přes Absorb/Block projde... Pokud ne, je to bug...

A abych ti to vysvětlil, rozlišuje se pouze HIT a MISS... Ty se pak následně dělí na HIT_HIT, HIT_CRIT, MISS_MISS, MISS_RESIST, MISS_DODGE, MISS_BLOCK, MISS_ABSORB a další...
Takže to je asi tak všechno...

#5 User is offline  
Flynn 

  • Daemonica Team
  • Group: WoW
  • Posts: 226
  • Joined: 19-July 12

Posted 01 October 2012 - 04:03 PM

Chooze, on 01 October 2012 - 04:03 PM, said:

Parry / Dodge - tam je to jasný, uplně se vyhneš utoku...takže žádná "odplata"

Pak je klasickej HIT - dmg z něj mužeš snížit několika způsoby (block/absorb), v tědlech případech podle mě má procovat Retri Aura.
WIKI: If an enemy HITS the paladin or a party member within 40 yards of the paladin, the attacker will take Holy damage.

- Přijde mi to uplně stejny jako kdysi když neprocovaly judgementy když si je dával do Absorbu.
- Když je někde napsáno "your damaging attack has chance bla bla" taky to procuje když mlátíš do Absorbu.
- Na wikipedii pišou, že je to auram kterou využivaš na nabrani agra když je kolem tebe mrtě malejch mobů hitujících za velmi málo...pokud mám sacred shield tak mi ho nikdy neprobijou a nedostávali by tak dmg, takže by ta aura byla naprosto k ničemu


K ničemu? Pokud si myslíš, že absorbování dmg je k ničemu, tak si sacred shield nedávej. Na wotlk jsem nikdy s retri aurou netankoval, protože se to nevyplatí. Co se týče judgementů, tak na ty si spousta hráčů taky stěžovala (hlavně retri paladini, že jim neobnovují manu).

#6 User is offline  
Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 01 October 2012 - 04:18 PM

Flynne tj argument jak něco :) zatím ste mě nepřesvědčili o svý pravdě a nejspíš proto ste to nezamknuli...

http://www.wowwiki.com/Retaliation pokud warrior nevrací dmg když má Sacred Shield tak to tu můžete zamknout :D v pospisku spellu je "enemy that strikes you" (stejně jako u Retri Aury).

#7 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 01 October 2012 - 04:58 PM

Warrior přes Retalation, pokud vím, vrací přesně ten DMG, kterej jde do něj... Tím pádem pokud má Absorb, dostává 0 DMG a odráží 0 DMG, to je logické =o)


Page 1 of 1

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist