Mystiq.org - forum: Algalon - attack -> WoTLK T8 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8741 Title Algalon - attack
Product WoTLK T8 Status Opraví nová revize (Severity 2 - Fair)


Report ID #8741: Algalon - attack

#1 User is offline  
Dopix 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 16
  • Joined: 20-November 08

Posted 28 September 2012 - 09:10 AM

Algalon ma na mystiqu 20% šanci na miss stejně jako každý dual-wield npc. Na něj tato penalizace platit nemá.

viz. forum rawru:
"Dual Wielding Mob":
That box is for applying the +20% miss chance that most dual wielding mobs suffer. Unfortunately, Algalon does not suffer this penalty. However, because his MH and OH swings are synchronized.

Screen ze skada - avoidance z posledního pokusu který se od jiných nelišil http://imageshack.us...2812100526.jpg/



Replies (1 - 17)

#2 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 28 September 2012 - 09:18 AM

Stejne jako mu nefunguje dual wield poradne, resp, MH dava dmg v radu desitek tisic a OH dava v radu jednotek (nevim o mobovi, kteremu by dual wield fungoval spravne, pokud vite, muzu se podivat, jak to tam zaridili).

#3 User is offline  
Dopix 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 16
  • Joined: 20-November 08

Posted 28 September 2012 - 09:20 AM

Tak to ho asi budu chodit tankovat v dmg EQ xD

#4 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 28 September 2012 - 11:01 AM

No hele dokud se to nevyresi a je to takto usnadnene, tak se vam to stejne smaze.

#5 User is offline  
Dopix 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 16
  • Joined: 20-November 08

Posted 28 September 2012 - 11:42 AM

Proto jsem to sem právě házel, navíc to vypadá hodně trapně když healer dostane attackem od hvězd víc než tank od Bosse.

#6 User is offline  
Dopix 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 16
  • Joined: 20-November 08

Posted 28 September 2012 - 11:46 AM

Btw když mají obě zbraně davat dmg zároveň, co mu přidat nějakej mutilate nebo něco podobnyho?

#7 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 28 September 2012 - 01:51 PM

no jestli maj davat dmg zaroven, tak prinejhorsim staci jen zvetsit dmg MH, ale pokud ma jit o klasicky DW, tak zatim netusim...

#8 User is offline  
Dopix 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 16
  • Joined: 20-November 08

Posted 28 September 2012 - 02:27 PM

Dmg mají dávat zároveň, ale zase je nevyhoda že by se avo počitala jen jednou a ne dvakrát.
Jestli ale nic jinýho zatím nevymyslite tak se to může zkusit no, to by si mu rovnou zrušil dual-wield aby to nemissovalo co? :)

This post has been edited by Dopix: 28 September 2012 - 02:52 PM


#9 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 28 September 2012 - 06:44 PM

No, tak jak opravit dmg offhandy jsem uz prisel, ted teda jeste to chce dat dohromady nejaky info, kolik by mel davat.

#10 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 28 September 2012 - 06:54 PM

Updating status to: Převzaté
Updating severity to: 2 - Fair

#11 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 30 September 2012 - 11:44 AM

Aktualni situace se ma takhle, MH dmg 20k, OH dmg je polovina (do vyslecene postavy), nevim, kolik % redukce maji tanci, ale podle videa na , dostava tank cca 10-12k MH a +-5k OH. Pokud mate nekdo lepsi info, tak sem s tim.
To, ze missuje, zatim vyresene neni.

#12 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 17 October 2012 - 10:41 PM

Damage podle me odpovida tomu, co je videt na videu. Problem je tedy v missu a s tim jsem nijak nepohnul

#13 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 November 2012 - 08:54 AM

nepomuze ta oprava, co jsem ted portnul? spelly s attributem, ktery rika, ze nezavisi na vysledku hodu na miss, uz by nemely missovat

#14 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 03 November 2012 - 10:47 AM

ne

#15 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 04 December 2012 - 09:02 AM

bump

#16 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 14 January 2013 - 03:58 PM

Updating status to: Opraví nová revize

Dal jsem něco šíleně hackoidního do jádra, teoreticky by to mohlo fungovat...

#17 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 15 January 2013 - 11:36 AM

Tak presne tohle jsem nechtel udelat, protoze by me z mystiqovskeho zahrobi zakousl Maci s Vojtou :-D ...

#18 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 15 January 2013 - 12:36 PM

Ti tu nejsou... Kdyby tu byli, tak to mohli opravit sami, líp a nehackoidně...



Fast Reply

  

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist