Mystiq.org - forum: Thorim - Chain Lightning -> WoTLK T8 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8678 Title Thorim - Chain Lightning
Product WoTLK T8 Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #8678: Thorim - Chain Lightning

#1 User is offline  
Arexus 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 233
  • Joined: 11-July 08

Posted 15 September 2012 - 11:40 AM

Thorim má dávat Chain Lightning (id: 10man - 62131; 25man - 64390) primárně na ranged cíle. Má to fungovat podobně jako u Vezaxe - pokud je dostatečný množství na ranged vzdálenost, tak to dá na ně, jinak to hodí pod sebe.

Co se týče důkazů místo slibů, přišel jsem na to náhodou, když jsem koukal na jiný taktiky.
Resp. je to zde

Quote

Start the fight by keeping Jaraxxus in the middle of the arena. Positioning is important in this fight - about as important as it is in Thorim. Melee DPS and Tanks should be hugging him. As for casters... Jaraxxus will use Fel Lightning frequently, and if you are not at least 10 yards away from each other, it might devastate the raid. Especially if he is buffed with full 10 stacks of (Spell #67108). /range when using Deadly Boss Mods is a must. Fel Lightning won't hit the melee unless there aren't enough people at range, or there is somebody close to the melee, getting them chained. Think Thorim.

(pozn. Fel Lightning funguje stejně jako Chain Lightning).

Následně jsem se díval na toto video (Thorim se tam dostane do arény až nějak 4:25) a tam jde vidět, že opravdu to čaruje pouze do ranged, když jsou od něj na těch cca 10 yardů.

Má to svou logiku taky
- Buď všichni půjdou pod něj a bude se jim snáze vyhýbat jeho kouzlu Lightning Charge, ale riskují Chain Lightning pod sebe a tím pádem i IK mnoha hráčů, nebo budou na ranged vzdálenost, běhat více, ale zase lidi nebudou umírat.
- Stejně jako u bodu výše tohle platí i pro HM kde Sif čaruje Blizzard - buď lidi půjdou do "Safe zone" ve středu, ale riskují IK z Chainu, nebo to budou obíhat dokola/skrz.
- Momentálně melee dmg postupně umírají, protože se stacky jeho Enrage efektu (Lightning Charge) se mu i na těch pár melee damagerů zvedne damage z Chainu natolik, že pár přeskoků dá i melee IK... ale kdyby to takhle bylo i na offi, tak se o tom někdo zmíní a vytvoří taktiky, ne?

Co je ale proti tomu:
- Nenašel jsem o tom další zmíňku - jen tu jednu v guide z jiného bosse
- Nikde není ani napsané kolik vyžaduje ranged hráčů


Page 1 of 1  

Replies (1 - 7)

#2 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 15 September 2012 - 01:24 PM

rek bych, ze tady je to jako u nekterejch bossu v heracich atd... jak je nekdo (aspon 1 clovek) dal nez 10yd, tak ho uprednostni... takze to an neni tak slozity jako u vezaxe.. a dava to smysl no, s 10melee vzdycky aspon 3-4 behem boje umrou a neda se tomu zbranit... mozna by jeste stalo za to kouknout na info k UD immortalu - jestli tam neni treba napsany, ze na nej mas mit 4 grupy rangedek, aby nikdo neumrel - to by tenhle bugreport vyvratilo

#3 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 16 September 2012 - 07:06 AM

No, muze se to teda nejak udelat, ale rozhodne bych tam dal aspon potreba vic jak jednoho cloveka na ranged, jinak uz vas zas vidim, jak vseci stojite pod bossem a jeden clovek si dava sprinty dokola

#4 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 September 2012 - 08:46 AM

nj vlastne, tyjo jak tohle poresit... 12 lidi 10+ yd?

#5 User is offline  
Arexus 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 233
  • Joined: 11-July 08

Posted 16 September 2012 - 09:48 AM

Já bych řekl že by to mohlo stačit jako u Vezaxe: 10man - 4 ranged, 25man - 10 ranged :-)
Kdyby byly nějaké šílené požadavky na množství rangedek, tak by se o tom už někdo v commentech zmínil.

#6 User is offline  
Realeg 

  • Group: VIP
  • Posts: 21
  • Joined: 19-December 09

Posted 16 September 2012 - 12:58 PM

myslim, že to má svoji logiku.... jinak je to meleečková ruská ruleta:)

#7 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 17 September 2012 - 09:38 AM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 2 - Fair

#8 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 21 September 2012 - 10:38 AM

Updating status to: Opravené


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist