Mystiq.org - forum: Jedy+shiv a resistance plus drujdovska Mark of the Wild -> Rogue -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8676 Title Jedy+shiv a resistance plus drujdovska Mark of the Wild
Product Rogue Status Není bug (Severity 0 - None Assigned)

Page 1 of 1

Report ID #8676: Jedy+shiv a resistance plus drujdovska Mark of the Wild

#1 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 14 September 2012 - 05:32 PM

Bugle jedy po dlouhé době testování a hledání jsme našli chybu v jedech chyba v jedech je že jsou zdezapsány jako spell ,ale spell to není pouze abillita ViZ:http://www.wowpedia.org/Wound_Poison

http://www.wowpedia.org/Ability

http://www.wowpedia....Rogue_abilities




Dále připisuji Envenom spell (zdůrazňuji spell z toho důvodu že i na wowwiki a všude je brán jako spell což znamená že působý jako kouzlo, tohle u woudu a ostatních jedů není unich je psáno abillita)




Celkově jsem testoval autoattack, aplikaci jedů z hemourhage a shivu. Na classach drujd a D priest.

(combat logy můžu popřípadě dodat).

Priest vs. Woud (autoattack)

proběhlo 3530 ran z toho se woud poisont aplikoval 1000 z tovo vyplívá že aplikace je 28%.

Dále zdůraznují že woud poisont rezistnul ikdyž rána prošla a to v číslech 48 (4,6%).

Priest vs. Woud (hemourhage)

Kde proběhlo 910 hitu z toho se woud aplikoval 249 což dává 27% a opět 6 hitu woudu ikdyž rána prošla tak woud poisont rezistnul to je 2,4%

Priest vs. Woud (shiv)

Kde proběhlo 954 úderů a z toho se woud poisont aplikoval 1216 (ano taky jsem koukal jak můžu dát 954 úderů a mít 1216 jedů je to tím že shiv někdy aplikuje z jedné rány 2x woud) ,ale opět rezisty jedu ikdyž prošla rána 63(4,9%).

http://www.wowwiki.com/Shiv




Nyní se vám zdá že ty procenta v rezistu woudu jsou malý,a proto není důležíté opravovat banaopak nejvědčí rozdíl byl vydět když se šlo testovat s drujdem s Mark of the Wild.




Drujd vs. Woud (autoattack)

Kde bylo 1975 hitu aplikace jedu 493což je 24% a zároveň k tomuhle ještě přidávám ikdyž prošlarána tak rezistnul woud a to v 110 hitech což je 18,2%.

Drujd vs. Woud (hemourhage)

Kde bylo 1453 hitu aplikace jedu 336což dává 23%. Plus k tomuhle ještě opět aplikace rezisty jedu ikdyž rána prošla 64 hitu 16%.

Drujd vs. Woud (shiv)

Kde bylo 791 hitu aplikace ejdu 847 plus 176 (17,2%) rezisty opět dal jsem shiv ale jed rezistnul.

Dále zdrurazńuji že aplikace u drujda opět není 30% jak jedy mají mít ,ale pouze 23% a 24%.


Jedy se zde chovají jako spelly což je blbě mněli by se chovat jako ability. Proti Pristovi by nemněl být žádný resist zde jsou u priesta 4,6% . 2,4% . 4.9% a u drujda 18,2% . 16% . 17,2%. Což je absolutně blbě tyto procenta u drujda by mněli být 8%.

Ale jedy se tu chovají jako spell (TOJE BLBĚ) a já nemam enchy na spell penetration atd... Proto mám plný rezisty od priesta 4% to by nemnělo být ( já mam 4,9% ve všechtestech 4,9% další bug resisty jsou tu zvíšeny o 1% ale to je teď jedno) a na drujdovi bych mněl mít 8% bohužel mám zde 18,2 16 a17,2 což znamená další bug a to že Mark of the Wild zvedá rezisty ne o 8% jak by u mně mněla dle výpočtu (38/350)*75=X 8,14 ale zhruba o 5% až 6% víc což ovlivńuje pak ne jen špatně nastavený rogunský jedy (nemají být spell ,ale abilita) ,ale imagy locky priesty atd...

Když schrnu chyby:Jedy z aplikace jedů má být 30% a nemá být ovlivněna ničím a shiv má mít 100% taky by nemnělo být ovlivnit. A resisty by měli ovlivňovat 8% ne 12% takhle nato nepůsobý spell hitt takhle je to abilita a ne spell

Dále shiv má zhruba 6% šanci natodát 2 jedy místo 1.

Dále Mark of the Wild zvišuje resistanci o 5% víc než má. Což ovlivnuje neskutečně všecky dmgery kromě warr.



Co tohle znamená pro rogue musí ohodně častějc užívat shiv u kterého nemá ani jistotu že pokuď dá shiv že neresistne jed což je strašný zásah do energie s tím souvisí to že pokuď spell resistne roguna strácí zhruba 1,2,3 energy což znamená že se dostává na hodnoty pak 23,22,21 atd.. přičítáni energy je 20 za 2 sekundy dokážete sipředstavit jak má rogun kicknout heal pokuď je na čísle s energy 3 a kick potřebuje 25 (musí čekat přesně 4 sekundy než může dát kick) za 4 sekundy v PvP se dá udělat opravdu hodně.Nepočítám zde shiv z Brutal Gladiator's Shiv takhle ze shivstojí 34 energy. U speedu 1.50 35 což je dobře samozřejmě.

Veškerý combat logy můžu doložit.

This post has been edited by Magdos: 15 September 2012 - 05:36 PM



Page 1 of 1  

Replies (1 - 14)

#2 User is offline  
Hezkejkukuc 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 145
  • Joined: 09-December 11

Posted 15 September 2012 - 05:09 PM

konecne vysvetleni, proc "mystiq" druid tak silene resistuje... (bohuzel u disc priesta projde malokdy fear i kdyz ho vydispeloval) :)

#3 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 22 September 2012 - 09:52 PM

Lidi prosím prosím koukněte se nato prohráváme areny hlavně nato v podstatě z 85% pouze nato a nebo na mace stun s bugheraldou. Jestliže potkáme drujda sl/sl drujd huntr drujd warr cokoliv tak aplikace jedu je tak těžká až mně z toho tečou vždy nervy jestliže 80% areny musim shivovat abych udržel aspoň 1 až 2 jedy fiha hard!!! PLS MOC!!! Plus ten vanish akutni to je v arenach!!!

#4 User is offline  
Hezkejkukuc 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 145
  • Joined: 09-December 11

Posted 22 September 2012 - 11:03 PM

mohl by se na to nejaky dev podivat?

#5 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 04 October 2012 - 11:08 PM

A opět po týdnu znovu píšu koukněte se na to!!!
Další týden opět napíšu nemusíte se bát!!!

#6 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 14 October 2012 - 10:16 PM

Opět utekl týden opět nic.
Bohužel admini všichni co sem vždy potkal ve hře vždy jsem jim napsal a stále tu nic není.
Divný píšu prosím na forum mystiqu? Nebo tohle je forum cizího serveru který už neexistuje?

#7 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 23 October 2012 - 01:58 PM

No, konečně jsem to celé pročetl a zásadní chyba tu podle mě je, že jsi nějak zapoměl zmínit druida bez marky, nebo priesta s markou.
Pokud chceš prokazovat chybu určitého spellu (například v tomto případě marky) tak je potřeba udělat vždy dva testy tak, aby jediný rozdíl mezi nima byl v tom jednom spellu.
Porovnání priest bez marky + druid s markou opravdu nemůže dát správné výsledky pro rozhodnutí, zda je marka buglá nebo není.
Dneska jsem marku (a celkové resisty způsobené resistancí) testoval asi 5 hodin a opravdu jsem tam nenašel nic podezřelého. Pokud tam nějaká chyba je, bude nejspíš v poisonech jako takových. To ale zjistím nejdříve zítra :)

prozatím teda počítám s testem
- aplikace a resisty jedu bez spellhitu a se spellhitem
- aplikace a resisty jedu bez spellpenetration a se spellpenetration
- aplikace jedu z autoattacku/hemo/shivu

Pokud je podezření na něco dalšího, šup sem s tím.

#8 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 23 October 2012 - 08:15 PM

  • Mno pak je tam ten shiv že dává 2x jed někdy.
  • Pak je tam chyba jestli dam shiv a dam dmg tak se má aplikovat jed a zde je 5% u priesta (to je blbě) a u drujda 17,2% u drujda by mnělo být 8% a ne 2x tolik.
  • pak ta aplikace ta by neměla být vůbec ovlivněna a u drujda je 20% a u priesta celkově 28%
  • a celkově rezisty kolem 8% a ne 12%

je to tam napsany že woud je abilita a ne spell
zhruba.

This post has been edited by Magdos: 23 October 2012 - 08:16 PM


#9 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 24 October 2012 - 11:31 AM

Takjo, postupně:
Roguna je čistě založená bez talentů. v ruce má GMkové azzinothky (kvůli rychlosti, i takhle jeden test zabere téměř hodinu času). Od trenéra se naučila jen poisony, shiv a dual-wield. Hemo jsem ji naučil ručně přes příkazy a pro zvýšení rychlosti dostala ještě nekonečnou 300 haste auru. Na závěr dostala také vytrénované swordy na 350 skill.

1) počáteční test - mainhand autoattack do panáka s wound poisonem:
http://8419.w19.wedo...2412_110416.jpg a http://8419.w19.wedo...2412_110419.jpg
Celkem autoattack hitů: 3001 , z toho 1717 hit, 717 glanc, 293 miss, 157 dodge, 117 crit. Počitatelné jsou hit + glanc + crit = 1717+717+117 = 2551
Poison byl nanesený 791-krát. Tzn šance na nanesení je 31% (má být 30%) . Tohle nemůže žádný resist ani jiná vlastnost nepřítele ovlivnit. Jde čistě o proc spellu na roguně.
Rozdíl naměřené a předpokládané hodnoty je 1 procentní bod (v relativním přepočtu tedy 3,3%). To myslím lze považovat za zanedbatelnou statistickou odchylku.

2) kontrolní test - mainhand+offhand autoattack do panáka s wound poisonem: (aby bylo jasné jestli má mainhand a offhand stejný proc)
http://8419.w19.wedo...2412_120258.jpg a http://8419.w19.wedo...2412_120300.jpg
Celkem autoattack hitů: 7273 , z toho 2516 hit, 2022 miss, 1824 glanc, 414 crit a 398 dodge. Počitatelné jsou hit + glanc + crit = 2615+1824+414 = 4853
Poison byl nanesený 1475-krát. Tzn šance na nanesení je 30,3% (má být 30%) .
Rozdíl naměřené a předpokládané hodnoty je 0,3 procentního bodu (v relativním přepočtu tedy 1,3%). To je opět naprosto zanedbatelná odchylka.
Tímhle druhým měřením jsem potvrdil, že poisony procují z mainhandu stejně jako z offhandu. (nedá se měřit jen offhand, protože pak by postava mlátila mainhandem beze zbraně. Protože nejde poznat z jaké zbraně poison procnul, nebylo by možné potvrdit ani vyvrátit teoretický předpoklad)
To by mimochodem mohl být jeden z bugů - údajně mají poisony procovat z offhandky méně, než z mainhandky.
Díky tomuhle měření však vím že u měření autoattacku na postavách můžu použít obě zbraně aby to šlo rychleji a výsledky byly přesnější.

Dále jsem založil 4 postavy - tauren druid, tauren warrior, troll priest, belf priest. Proč tolik? Jednoduché - Původním předpokladem bylo, že je bugnutý druid. Protože to testovali horďáci, jsem si téměř jistý že jako druida použili taurena a ti jak známo mají raciální Nature Resistance. Jedy dávají nature damage... vidíte spojitost? :) Porovnáním taurena druida a taurena warriora zjistíme, jestli je chyba v druidovi nebo ne. Předpokládám že to ale vyjde stejně. Priest ale jak známo nemůže být tauren, proto výsledky druid-priest mohly vyjít jinak. Zkusím tedy trolla priesta (který nemá žádné raciální resistance) a pro jistotu také bloodelfa priesta (který má 5 resistance z raciálky pro všechny typy spellů). Tím se ukáže, jestli mohlo mít vliv samotné povolání, nebo do hry opravdu vstoupily raciální resisty.

edit:
3) test - mainhand+offhand autoattack do tauren-druid s wound poisonem:
http://8419.w19.wedo...2412_130535.jpg a http://8419.w19.wedo...2412_130537.jpg
Celkem autoattack hitů: 7003 , z toho 4887 hit, 1679 miss, 437 crit. Počitatelné jsou hit + crit = 4887+437 = 5324
Poison byl nanesený 1587-krát. Tzn šance na nanesení je 29,8% (má být 30%) .
Rozdíl naměřené a předpokládané hodnoty je 0,2 procentního bodu (v relativním přepočtu tedy 0,6%). Tady je přesnost přímo ukázková.
Když se zaměřím na resisty, vidím, že z celkových 1587 poisonů prošlo 1486, zatímco 101 jich resistnulo. šance na resist je tedy 6,4%.
Předpokládané hodnoty se dají vypočítat ze vzorce na resisty:
Damage reduction percentage = (effective resistance value / (caster level * 5)) * 75
Protože obě postavy mají stejný level,roguna má nulovou penetraci a druid má 10 resistance, bude efektivní hodnota resistance rovná základní resistanci. výsledek tedy bude 10/(70*5)*75 = 2,14% ... jak si tohle vysvětlit? Jediné vysvětlení které v tuhle chvíli mám je, že se poisony počítají opravdu jako spelly a tudíž se k resistům z resistance přičítá základní 4% šance na resist spellu když bojuje 70vs70
Budu tedy muset provést ještě další test s druidem, u kterého roguna dostane pár spellhitů, čímž by se resisty měly snížit.

4) test - mainhand+offhand autoattack do tauren-warrior s wound poisonem:
http://8419.w19.wedo...2412_140133.jpg a http://8419.w19.wedo...2412_140135.jpg
Celkem autoattack hitů: 7150 , z toho 4954 hit, 1742 miss, 454 crit. Počitatelné jsou hit + crit = 4954+454 = 5408
Poison byl nanesený 1607-krát. Tzn šance na nanesení je 29,7% (má být 30%) .
Rozdíl naměřené a předpokládané hodnoty je 0,3 procentního bodu (v relativním přepočtu tedy 0,9%). Opět správné.
Když se zaměřím na resisty, vidím, že z celkových 1607 poisonů prošlo 1497, zatímco 110 jich resistnulo. šance na resist je tedy 6,8%.
Předpokládané hodnoty resistů jsou stejné jako u druida - level ani resistance se nezměnily, výsledné resisty také ne.
V tomhle měření je tedy prokázáno že není žádný rozdíl v aplikaci na druida a warriora. Rozdíly hlášené hráčem tedy byly způsobeny pravděpodobně změnou rasy

5) test - mainhand+offhand autoattack do troll-priest s wound poisonem:
http://8419.w19.wedo...2412_145904.jpg a http://8419.w19.wedo...2412_145906.jpg
Celkem autoattack hitů: 7343 , z toho 5136 hit, 1759 miss, 448 crit. Počitatelné jsou hit + crit = 5136+448 = 5584
Poison byl nanesený 1724-krát. Tzn šance na nanesení je 30,8% (má být 30%) .
Rozdíl naměřené a předpokládané hodnoty je 0,8 procentního bodu (v relativním přepočtu tedy 2,9%). téměř správné...
Když se zaměřím na resisty, vidím, že z celkových 1724 poisonů prošlo 1653, zatímco 71 jich resistnulo. šance na resist je tedy 4,1%.
Předpokládané hodnoty resistů jsou tentokrát nižší - target má nulovou resistanci, takže se započítává pouze základní resist 4% ze spellhit mechanismu.
Opět se ukazuje že není rozdíl v samotné aplikaci. Resisty jsou však o kousek nižší, protože target má o 10 resistance méně. Vše potvrzuje doměnku, že poisony se počítají jako spelly.¨

6) test - mainhand+offhand autoattack do blood elf-priest s wound poisonem:
http://8419.w19.wedo...2412_160503.jpg a http://8419.w19.wedo...2412_160505.jpg
Celkem autoattack hitů: 7501 , z toho 5223 hit, 1814 miss, 464 crit. Počitatelné jsou hit + crit = 5223+464 = 5687
Poison byl nanesený 1767-krát. Tzn šance na nanesení je 31,1% (má být 30%) .
Rozdíl naměřené a předpokládané hodnoty je 1,1 procentního bodu (v relativním přepočtu tedy 3,5%). téměř správné...
Když se zaměřím na resisty, vidím, že z celkových 1767 poisonů prošlo 1658, zatímco 109 jich resistnulo. šance na resist je tedy 6,2%.
Blood elfové mají díky raciálce 5 resistance na všechny druhy spellů. Proto podle vzorce (viz test 3) vychází šance na resist 5/(70*5)*75=1,1% . K tomu je nutné připočítat základní šanci na resist 4% , takže výsledný teoretický resist poisonů by měl být 5,1% - tady je chyba velká - 1,1 procentního bodu (tedy 21% relativně)
Přestože je v tomto testu poměrně velká chyba mezi naměřenou a předpokládanou hodnotou, pořád bych to viděl spíše na statistickou odchylku, než na špatný výpočet. Jde o "pouhých" 1700 spellů, což není zrovna velký vzorek dat.

7) test - mainhand+offhand autoattack do tauren-druid s Mark of the wild (včetně talentů) s wound poisonem:
http://8419.w19.wedo...2412_171110.jpg a http://8419.w19.wedo...2412_171113.jpg
Celkem autoattack hitů: 7174 , z toho 5036 hit, 1725 miss, 413 crit. Počitatelné jsou hit + crit = 5036+413 = 5449
Poison byl nanesený 1625-krát. Tzn šance na nanesení je 29,8% (má být 30%) .
Rozdíl naměřené a předpokládané hodnoty je 0,2 procentního bodu (v relativním přepočtu tedy 0,5%). Opět ukázková přesnost.
Když se zaměřím na resisty, vidím, že z celkových 625 poisonů prošlo 1406, zatímco 219 jich resistnulo. šance na resist je tedy 13,5%.
Druid má v základu 10 raciálních nature resistu a k tomu z vytalentované packy dostane dalších 33 ke všem resistům. Proto podle vzorce (viz test 3) vychází šance na resist 43/(70*5)*75=9,2% . K tomu je nutné připočítat základní šanci na resist 4% , takže výsledný teoretický resist poisonů by měl být 13,2% . Rozdíl oproti předpokladu je 0,3 procentního bodu (tedy 1,9% relativně)
Možná je to náhoda, možná je to skutečnost, ale opět to vyšlo správně dle předpokladu. Packa zcela evidentně neovlivní aplikaci (zůstává 30%) zato však ovlivní resisty a to pravděpodobně tak, jak má.

8) test - hemorrhage do tauren-druid s mark of the wild (včetně talentů) s wound poisonem:
http://8419.w19.wedo...2512_151846.jpg a http://8419.w19.wedo...2512_151849.jpg
Celkem hemorrhage pokusů: 5000 , z toho 4484 hit, 272 miss, 244 crit. Počitatelné jsou hit + crit = 4484+244 = 4728
Poison byl nanesený 1419-krát. Tzn šance na nanesení je 30,0% (má být 30%) .
Rozdíl naměřené a předpokládané hodnoty je 0,0 procentního bodu (v relativním přepočtu tedy 0,0%). I při malém počtu pokusů ukázková přesnost...
Když se zaměřím na resisty, vidím, že z celkových 1419 poisonů prošlo 1224, zatímco 195 jich resistnulo. šance na resist je tedy 13,7%.
Šance na resist má být stejná jako v předchozím testu (také druid s packou, způsob aplikace by neměl za žádných okolností ovlivnit šanci na resist) tedy 13,2% . Rozdíl je 0,5 procentního bodu (tedy 1,9% relativně)
Je jasné, že nanášení pomocí ability Hemorrhage má stejnou šanci na nanesení, jako autoattack a odpovídá přesně šanci, kterou by wound poison měl mít. Resisty taktéž odpovídají předpokladům, takže nebyly nějak pochybně ovlivněny.

Za chvilku doplním i shiv, kde předpokládám aplikaci 130% (100% šance ze spellu, 30% šance protože jde o útok zbraní na které je poison, který má 30% šanci na proc...) Resisty by pak měly být stejné jako v předchozích dvou případech.

9) test - shiv do tauren-druid s mark of the wild (včetně talentů) s wound poisonem:
http://8419.w19.wedo...2512_181857.jpg a http://8419.w19.wedo...2512_181859.jpg
Celkem shiv pokusů: 5000 , z toho 4501 hit, 243 miss, 256 crit. Počitatelné jsou hit + crit = 4501+256 = 4757
Poison byl nanesený 6447-krát. Tzn šance na nanesení je 135,5% (má být nejspíš 100%) .
Správně by měl být poison nanesený nejspíše přesně 100% (shiv má v případě zásahu nanést poison) U nás to ale asi funguje chybně, takže shiv má vlastní šanci 100% na nanesení poisonu a zároveň 30% šanci na nanesení z procu samotného poisonu, protože jde o útok zbraní na které poison je.
Když se zaměřím na resisty, vidím, že z celkových 6447 poisonů prošlo 5535, zatímco 912 jich resistnulo. šance na resist je tedy 14,1%.
Šance na resist má být stejná jako v předchozích testech 13,2% . Rozdíl je 0,9 procentního bodu (tedy 7,1% relativně)
Pokud se podařilo během těchto testů prokázat nějaký bug, tak jde o nadměrné nanášení poisonu pomocí ability shiv. Předpokladem (který však není potvrzen) je, že by shiv měl nanášet jeden jed při každém úspěšném úderu. Ve skutečnosti nanese při každém úspěšném útoku jed a poté se ještě připočte šance na proc samotného jedu na zbrani (šance závisí na typu jedu)

This post has been edited by orifox: 06 November 2012 - 06:58 PM


#10 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 24 October 2012 - 12:15 PM

Počítáš i do toho i rezisty woudu?
Takhle v tom jde vidět nejvjedčí rozdíl :)

This post has been edited by Magdos: 24 October 2012 - 12:19 PM


#11 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 24 October 2012 - 12:33 PM

všechno postupně. budu to doplňovat do toho postu. Sám jsi zmínil problémy s aplikací, takže nejdříve zjistíme jestli funguje aplikace nebo ne. Poté porovnáme resisty, a nakonec se vrhnu na ability.
Edit: začínám mít obavy, že rogunovské poisony se počítají jako spelly.
naznačuje to třeba http://www.wowwiki.c...ic_schools_(WoW):

Quote

The Nature school is usually used for nature based attacks, buffs, and curative spells. Nature damage can be direct damage (like lightning) or damage over time (like poison). This means that Rogues (poison), Shamans, Druids, and Hunters (stings) have access to Nature damage.

nebo dále: http://elitistjerks....a_12_01_2011_a/

Quote

The above table gives the amount of hit rating required to reach yellow (specials like SS, Rupture, Evis, etc.), spell (your poisons), and white (autoattacks) hit cap for raid bosses.

Tohle je zrovna sice Cata, ale stále tam platí že jsou poisony ovlivněny spellhitem (v cata equipuješ hit rating, který se poté přepočítává na melee-hit a spell-hit) ... huh? to už je hodně podezřelé

Odkud jsi prosím bral info, že poisony se nemají počítat jako spelly ale jako ability ( = fyzické spelly) ?

edit: http://hordedefensel...hp?topic=1644.0

Quote

Poison hit: Poisons are spells. Spells have a 17% chance to miss versus a boss. Additionally, a shadow priest/moonkin provides 3% spell hit to your raid. Precision also increases your chance to hit with spells by 5%.

http://foreveranoob....sm-at-level-85/

Quote

There are three separate miss chances – one calculation for white damage, another for special attacks, and a third for poisons (treated as a spell).

Další dva zdroje.. tentokrát wotlk a cata. Podle wowwiki se ale na poisonech v tomhle směru nic neměnilo, takže začínám mít pocit že opravdu mají být počítány jako spelly

This post has been edited by orifox: 24 October 2012 - 01:26 PM


#12 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 24 October 2012 - 02:27 PM

Musim sa priznat ze na myslienku ze by sa jed nemal spravat ako spell (len by nan mala byt aplikovana resistance) som ho priviedol ja, prislo mi to vskutku nezmyselne hlavne ked zoberieme v uvahu abilitu shiv, ktoru treba capnut hitom aby som sa vobec trafil a zjavne nasledne aj spell hitom aby som potvrdil 100% sancu na aplikaciu jedu... to mi prosto prislo uplne mimo.

Zjavne to ale takto mimo naozaj byt ma

http://www.wowpedia.org/Spell_hit
"Rogues can also increase the hit chance of their poisons (which are considered to be spells) through the talent [Precision]."

http://www.wowpedia....n_(rogue_talent)
Tu patch notes naznacuju ze sa na tuto "chybu" doslo az na wotlku a blizz ju "fixol" tym ze do talentu Precision pridal aj spell hit ktory bol potrebny na capnutie hitu poisonov.

http://foreveranoob.wordpress.com/ Clanok z Cata ktory naznacuje ze do Pnada datacu boli poisony stale brane ako spelly a teda sa na ne vztahoval spell hit. Clanok sa vola "rogue hit and expertise caps in mists of pandaria"
"Poisons have been moved to the melee hit chance, and rogue attacks do not use the spell hit at all. Traing Dummy testing by Elitist Jerks and other places has confirmed this. Poisons are no longer considered to be a spell."


Zatial som ale bohuzial nenasiel jedinu zmienku v nejakej rogue BC guide/ hocakom BC zdroji.

#13 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 25 October 2012 - 09:05 PM

uff, hotovo... jednou mě zabijete s tímhle.
Takže co se týče podezřelých bugů:
a ) aplikace je ovlivněna povoláním - není pravda. Aplikace byla ve všech případech téměř 30%
b ) resisty jsou ovlivněny povoláním - není pravda. Resisty jsou ovlivněny viditelně pouze Resistancí. (porovnání testu 3-7) Dále mohou účinkovat různé talenty, které mohou šanci na úspěšnou aplikaci zvýšit či snížit.
c ) resisty se počítají jako spelly - Ano, to je pravda. Tohle podezření je jasně prokázané. (testy 3-9). Zůstává možná nepotvrzenou otázkou, jestli to je nebo není správně. Viz předchozí posty - na wotlku i cataclysmu byly spelly považované za spell. Na Wotlku se měnil talent Precision tak, aby dával nejen melee hit, ale i spellhit pro zlepšení aplikace poisonů. Nenašel jsem jediný zdroj který by potvrdil nebo vyvrátil situaci na TBC. Stejně tak ale neexistuje žádná informace, která by naznačovala, že se to s příchodem wotlk změnilo. Pokud se taková informace nenajde, považoval bych to za blizzlike chování.
d ) Shiv aplikuje více než by měl - pravděpodobně pravda. za předpokladu že má mít shiv šanci na aplikaci 100%, tak je rozbitý a aplikuje více než by měl. Podklady k tomu jsem nenašel, a moc smyslu to nedává. Prozatím bych to tedy chápal jako bug Shivu.

Pokud s naměřenými testy nesouhlasíte, chápu to - sám mám pocit, že některé věci ve hře vychází jinak než mají, ale je jasně dokázané že ve zmíněných spellech není (nebo v případě shivu je) problém. Pokud dochází na živém serveru k odchylce, musí být způsobena nějakým dalším vlivem - talent, spell, neviditelná aura, buff, item, set itemů .... možností je opravdu spousta.
Takže - pokud chcete - naměřte pečlivě vlastní test. rozhodně ale nezapomeňte přiložit screeny z recountu tak jak jsem to udělal já. (tedy samostatný screen každé označené ability která do targetu šla), snažte se, aby se v průběhu testu neměnily podmínky (změna buffů a podobně). Taky rovnou přiložte combatlog prosím.
správný záznam combatlogu provedete tak, že před začátkem měření do chatu napíšte /combatlog (tím záznam začne) , po skončení to napíšete opět (tím záznam skončí) a pro jistotu hru vypnete. (tím se záznam uloží do souboru) Bez vypnutí hry může být záznam neúplný. Hra data ukládá až po nasbírání určitého množství, takže bez vypnuté hry posledních několik desítek či stovek úderů může chybět.
Nezapomeňte však na to, aby byl dostatek dat. Pokud chcete určit šanci z 100-1000 úderů, ta odchylka opravdu může být moc velká na to, aby se dalo spolehlivě říct, jestli je to v pořádku nebo není. Osobně doporučuju aspoň 2000 úderů, ze kterých může něco procnout.

Updating status to: Není bug

This post has been edited by orifox: 25 October 2012 - 09:21 PM


#14 User is offline  
Magdos 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 13
  • Joined: 16-June 10

Posted 25 October 2012 - 10:53 PM

Doufám že to ještě neuzavřeš hledám informace ptám se lidí z offi zpracovávám ti zde ještě nějaký věci až to dodělám a vyjádříš se k tomu pak to klidně uzavři prosím.
Díky.

#15 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 26 October 2012 - 07:21 PM

Jistě, budu rád když dodáš nové informace. Nejvíc by mi pomohl při hledání chyby nějaký kvalitní combatlog přímo ze živého serveru. Pokud někde je chyba, rád bych ji odhalil a to bez postupného porovnávání testovacích postav a skutečných postav nepůjde.


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist