Tady je info z wowwiki:
Tower of Frost (Hodir's Fury) – Throughout the fight, White-Teal beams appear and follow players around. The beams don't do damage but after a beam stops moving on top of a vehicle, it calls down a ball of frost that deals frost damage to all nearby vehicles and entombs them in ice where they take an additional 1% damage per second. This ice can be broken by a fire attack.
Má být tedy ta kostka zničitelná když do ni dáme fire damage z demolisheru například. Myslím že tam někdo řešil že to nemá být ale podle wiki ta kostka prostě zničitelná je.
Jinak co se týče te taktiky s rotaci jednoho člověka navíc který po vystřeleni v demolisheru zaujme jeho místo tak to jsem si spletl s tím že v Siege Enginu mají být celkově 4 místa pro lidi viz wowwiki:
Salvaged Siege Engine
1,134,000 HP
1 driver + 1 turret controller + 2 passengers (unable to attack)
a já myslel že na mystiqu ste to udělali tak že v demolisheru ste přidali kvuli tomu jedno místo. Ale to už je jen drobnost , hlavně že je opravený ten pyrit.
Jinak tady je info k tomu 5. bodu v mem předchozím bug reportu , má to tedy dělat Storm věžka :
Tower of Storms (Thorim's Hammer) – Boosts Flame Leviathan's Physical Damage by 25%. Thorim's Hammer causes pillars of light to appear and shortly afterward do around 10% (150k or so) damage to any targets under the beam along with a 1% damage AOE to all vehicles. After about 20 seconds this effect ends.
Navíc jsem na wowwiki dočetl že v motorce chybí spell [Grab Pyrite] - Use your hook and chain to grab the targeted Liquid Pyrite. (http://www.wowwiki.com/Flame_Leviathan)
S pozdravem a velkým díkem Apik
Report ID | 8665 | Title | Flame Leviathan - motorka , ability bosse |
Product | WoTLK T8 | Status | Nebude se opravovat (Severity 1 - Low) |
Page 1 of 1
Report ID #8665: Flame Leviathan - motorka , ability bosse
Page 1 of 1
Replies (1 - 1)
#2 cezeta
Posted 11 September 2012 - 11:55 AM
Updating status to: Nebude se opravovat
Updating severity to: 1 - Low
1 bug = 1 topic... jinak to proste nikdo nebude resit
jinak to toho minulyho topicu jsem ti psal odpoved a mezi tim to editnuls, tak to mas tady:
Updating severity to: 1 - Low
1 bug = 1 topic... jinak to proste nikdo nebude resit
jinak to toho minulyho topicu jsem ti psal odpoved a mezi tim to editnuls, tak to mas tady:
Quote
na kazdej bug prosim zaloz extra topic, jinak se tim nikdo zabejvat nebude
ten respawn jsem nakonec nastavil na 190s, ale s tim, ze jsem pridal 20 novejch spawnu pyritu... takze by proste nemel vubec dochazet ani na 25ce
a kostka - dyt ta znicitelna je jakymkoli spellem, kterej triggeruje Flames... ty spelly jsou 3 - vsechny ty, ktery strilej neco do dalky... tak co je na tom spatne?
vozidla maj vsechny spatny vehicle ID a tim padem maj i blbej pocet mist a spatnou animaci zamerovacu spellu... je to naprd, ale to by musel nekdo na offiku vysniffovat blizz IDcka tech vozidel no :-/
storm vezku nechapu vubec.. jako ze ten dmg nedava? no rozepis to do zvlastniho reportu
motorka to mit nema, mela to jen chvili, ale pak ji ten spell odebrali -> u nas ho mit nebude
ten respawn jsem nakonec nastavil na 190s, ale s tim, ze jsem pridal 20 novejch spawnu pyritu... takze by proste nemel vubec dochazet ani na 25ce
a kostka - dyt ta znicitelna je jakymkoli spellem, kterej triggeruje Flames... ty spelly jsou 3 - vsechny ty, ktery strilej neco do dalky... tak co je na tom spatne?
vozidla maj vsechny spatny vehicle ID a tim padem maj i blbej pocet mist a spatnou animaci zamerovacu spellu... je to naprd, ale to by musel nekdo na offiku vysniffovat blizz IDcka tech vozidel no :-/
storm vezku nechapu vubec.. jako ze ten dmg nedava? no rozepis to do zvlastniho reportu
motorka to mit nema, mela to jen chvili, ale pak ji ten spell odebrali -> u nas ho mit nebude
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.