Cau, chtel bych se zeptat zda je normalni ze kdyz v BM zhebne nekdo na bossovi napriklad druhem tak kdyz se dou vsichni ressnou tak cyklus portalu de znovu od 1 ale boss od minula zustava! mel by nejspis zmizet. Timto zbusobem by se dali velice dobre bugovat bojku doporucuju aby na to nekdo mrknul.
Report ID | 8663 | Title | BM boss a opakujici se cyklus portalu (bugovani bojek) |
Product | Interface | Status | Nové (Severity 0 - None Assigned) |
Page 1 of 1
Report ID #8663: BM boss a opakujici se cyklus portalu (bugovani bojek)
Page 1 of 1
Replies (1 - 3)
#2 orifox
Posted 11 September 2012 - 06:52 AM
Ahoj, to se mi moc nezdá. Pokud wipnete během sundávání bosse, nemělo by dojít k přerušení cyklu a dráčci pořád létají na Medivha.
Medvih za chvíli umře, takže - buďto zabijete bosse a dostanete ID (takže nemůžete jít znovu) nebo nezabijete bosse a resetnete dung (takže přijdete o bosse a začínáte od začátku.
Pokud se vám opravdu povedlo zabít prvního bosse tak, aniž by medivh zemřel a portály se z nepochopitelného důvodu resetnuly do počátečního stavu (což nedává moc smysl) tak mi prosím zkus popsat co nejpřesněji postup jak jste toho dosáhli. Díky
Medvih za chvíli umře, takže - buďto zabijete bosse a dostanete ID (takže nemůžete jít znovu) nebo nezabijete bosse a resetnete dung (takže přijdete o bosse a začínáte od začátku.
Pokud se vám opravdu povedlo zabít prvního bosse tak, aniž by medivh zemřel a portály se z nepochopitelného důvodu resetnuly do počátečního stavu (což nedává moc smysl) tak mi prosím zkus popsat co nejpřesněji postup jak jste toho dosáhli. Díky
#3 Poseidonn
Posted 11 September 2012 - 01:18 PM
Proste jsme klasickym zbusobem jsme dosli az ke druhemu bossovi u neho jsme wipli. Z corpse tela bylo videt jak draci utoci dal na Medivha a dale mu ubiraji % mnozstvi stitu. Jakmile se prvni clovek dostal zpatky do dungu cykly portalu sli opet od 1 ale boss u kteryho jsme wipli tam od minula stale byl. Vsem se to zdalo divne nevim ovsem zda Medivh behem te doby zemrel. Pokud by zemrel tak by ty cykly smysl davaly ovsem ten boss co tam zustal od minule uz ne.
This post has been edited by Poseidonn: 11 September 2012 - 01:19 PM
#4 Hunter008
Posted 16 January 2013 - 01:32 AM
http://www.wowwiki.c...l?oldid=1567547
If Medivh dies, the encounter will reset itself in 5 minutes and players will be able to pick up a new Chrono-beacon from Sa'at. The non-elite beasts will not respawn.
As in any other Heroic, players are saved to the instance and are given badges for the boss-kills (Deja, Temporus, and Aeonus). This instance is unique in that you can fail after defeating either of the first two bosses and be forced to begin again. In order to prevent players from farming Badges in this way, the game gives regenerated bosses new names and denies all loot from them. If Chrono Lord Deja is defeated, he will be replaced by the "Infinite Chrono Lord" on the next attempt. Temporus becomes the "Infinite Timereaver".
@Ori- ID hráči dostanú, event ale ide odznova, bez lootu. Usudzujúc z reportu, vyzerá že to funguje OK, až na to že by sa mal ten alive boss despawnúť.
If Medivh dies, the encounter will reset itself in 5 minutes and players will be able to pick up a new Chrono-beacon from Sa'at. The non-elite beasts will not respawn.
As in any other Heroic, players are saved to the instance and are given badges for the boss-kills (Deja, Temporus, and Aeonus). This instance is unique in that you can fail after defeating either of the first two bosses and be forced to begin again. In order to prevent players from farming Badges in this way, the game gives regenerated bosses new names and denies all loot from them. If Chrono Lord Deja is defeated, he will be replaced by the "Infinite Chrono Lord" on the next attempt. Temporus becomes the "Infinite Timereaver".
@Ori- ID hráči dostanú, event ale ide odznova, bez lootu. Usudzujúc z reportu, vyzerá že to funguje OK, až na to že by sa mal ten alive boss despawnúť.
This post has been edited by Hunter008: 16 January 2013 - 01:35 AM
Page 1 of 1
Fast Reply
2 User(s) are reading this issue
2 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.