Mystiq.org - forum: Kologarn - Stone Grip -> WoTLK T8 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8543 Title Kologarn - Stone Grip
Product WoTLK T8 Status Opravené (Severity 3 - Medium)

Page 1 of 1

Report ID #8543: Kologarn - Stone Grip

#1 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 August 2012 - 03:48 PM

- momentálně řešeno skrze "Absorb" efekt kouzla Stone Grip Absorb (10man: 64224, 25man: 64225), to je ale špatně
!!! - navíc si ruka někdy Absorb efekt nenahodí -> to vede k situaci, kdy raid hráče nemá šanci osvobodit (protože se nezjistí, kolik ruka dostala damage a jedinou další možností je zničit ruku, což třeba není možné zdamagovat 1,5 miliónu Hp během 15 vteřin)
-> Podle videí má ruka stále dostávat damage i když drží hráče (tjn. nemá mít žádný absorb efekt)
=> absorb efect tak ma byt pouzity jen jako pomucka, jak pocitat dmg, ktery do ruky sel... lze ho tedy uplne vyhodit a vratit se k puvodni "spravne" verzi, kdy se dmg pocital "na tvrdo" ve skriptu

dalším problémem je, že pokud ruka někoho zabije, hodí hráče pod sebe a hráč se tak nedá zvednout


Page 1 of 1  

Replies (1 - 19)

#2 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 November 2012 - 08:48 AM

bump, je to nejzávažnější bug v UD (když nepočítám HM)... to je tak těžký ten absorb effect ze skriptu vyhodit a zmenit misto, kam to hazi hrace zabity v ruce?

#3 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 November 2012 - 11:23 AM

tak zajimavost... on se ten absorb buguje tak, ze ho boss obcas hodi levacce a ne pravacce... kdyz se znici absorb na levacce, tak pravacka lidi pusti :-D

#4 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 03 November 2012 - 12:29 PM

s tim uz se da pracovat...

#5 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 November 2012 - 04:35 PM

da se s tim pracovat tak, ze ten absorb vyhodis uplne do pryc tak, jak to ma bejt :-D...jo a kdyz uz v tom budes, mohl bys nastavit, aby ruka ubirala 15%HP bosse a ne 12%?

#6 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 03 November 2012 - 09:20 PM

Tak to predelej ty chytraku, jestli tomu rozumis http://wiki.mystiq.o...ca/?spell=62166

#7 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 04 November 2012 - 02:28 AM

dyt v zakladnim TC skriptu ten absorb neni, tak ja nevim co furt resite :-D

#8 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 04 November 2012 - 08:37 AM

Tak to mergni, otestuj a nahrej, tak co řešíš?

#9 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 04 November 2012 - 09:13 AM

Navic nemas pravdu, pokud myslis skript s nazvem spell_ulduar_stone_grip_absorb, tak v nem je navic pouze prenastaveni potrebne DMG. Nevim, co tu vecne resis ty,ten absorb se ocividne pouzivat ma a hlavne jak rikam, cely stone grip je jista sekvence spellu, co se ruzne vzajemne vola.

#10 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 04 November 2012 - 09:54 AM

hmm, tak to je nemilé :-(...

#11 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 04 December 2012 - 09:00 AM

bump

#12 User is offline  
Bocian 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 124
  • Joined: 05-January 09

Posted 17 December 2012 - 12:19 PM

No on si v poslednom čase nenahadzuje ten absorb vobec :D ani na pravej ani na lavej. Ešte že sme mali dobre dps lebo sme to v podstate nukovali. Ale problem bol, že on si ho raz nahodí a raz nie. A v tedy ked si ho nenahodí, tak ho nemá ani na lavej ruke ani na tele.

#13 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 December 2012 - 12:20 PM

to se nam teda jeste nikdy nestalo, ze by si ten absorb nedal vubec

#14 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 21 December 2012 - 10:30 PM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 3 - Medium

Pokus o opravu mizejiciho absorbu.

#15 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 26 December 2012 - 12:44 PM

Updating status to: Opravené

#16 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 December 2012 - 04:26 PM

a opravi to i to obcasne/casty hazeni absorbu na druhou ruku?

#17 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 27 December 2012 - 11:54 AM

Ee, melo by to jen manualne nahodit absorb na pravou, pokud tam neni.

#18 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 27 December 2012 - 02:34 PM

a nenastane ted to, ze kdyz to hodi na levou, tak to hodi absorb i na pravou a bude to nepredmgovatelny?

#19 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 27 December 2012 - 03:07 PM

Dost mozna nastane, ale kazdy se pocita zvlast, takze staci prolomit heden

#20 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 27 December 2012 - 04:11 PM

a tak co pridat pri shozeni stitu z prave ruky i shozeni stitu z leve? jinak by se zdmgoval stit na pravacce, ale levacka by stene dmgovat nesla.... teda nehlede na to, ze blizz tam ten absorb vubec nema bejt a zadny immune to davat nema


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist