boss se pri kazdem vycastenem teleportu graficky neportne -> je videt na prvni plosine, na kterou po priletu hracu na druhou plosinu a "virtualnim naagrovani" bosse, najednou dobehne... je to problem ve vsech fazich
navic se casto stane, ze vyvola moby z 2-3 fazi najednou a pak se bugne kompletne
neportuje se ani doprostred mapy, odkud ma castit ten plosnak -> casti ho z mista na ochozu, kde zrovna je a neda se tomu tak schovat
Report ID | 8529 | Title | Mage-Lord Urom |
Product | WoTLK 5-man | Status | Opraví nová revize (Severity 2 - Fair) |
Page 1 of 1
Report ID #8529: Mage-Lord Urom
Page 1 of 1
Replies (1 - 3)
#3 Jamik
Posted 30 November 2012 - 11:49 AM
Jde o problem metody NearTeleportTo(), tusim, ze na prvni pokus vznikaji graficky problemy, kdyz se udela double-port, nejak se to fixne, ale jistej si tim uz nejsem.
edit: tak asi ne https://github.com/T...ore/issues/4935
edit: tak asi ne https://github.com/T...ore/issues/4935
Page 1 of 1
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.