Mystiq.org - forum: Fear a jeho "run away" efekt -> Warlock -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8518 Title Fear a jeho "run away" efekt
Product Warlock Status Nové (Severity 0 - None Assigned)


Report ID #8518: Fear a jeho "run away" efekt

#1 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 24 August 2012 - 12:43 AM

Ako fear ma fungovat: "Fear effects are a form of crowd control that makes a victim to run in random directions, unable to perform most actions for a period of time."

Ak sa pozriete blizzsie na target pod vplivom fearu vypozorujete ze sa ako keby "zastavuje" po kratkom casovom intervale... teda prejde par krokov, stop, dalsich par, stop, atd atd... random directions v tomto pripade znamena ze po kazdom "stop" sa vypocita NANOVO smer ktorym sa target vyberie a teda sa target skutocne random aj pohybuje. (http://www.wowwiki.com/Fear_effect)

Co sa vsak deje na insomnii: Target po rozcasteni fearu uteka 5 sekund stale jednym smerom (testovane na warlockovom Fear, Howl of Terror a Death Coil(ktory sa ma spravat tak isto aj ked je to horror efekt) a vzdy je to 5 sekund(pri DC samozrejme3)), ten pozadovany random efekt sa dostavi az po vyprsani tychto 5 sekund (odskusane aj na Mobkach aj v PvP). Po piatich sekundach uz funguje vsetko ako ma.

V praxi toto znamena ze fearnuty target miesto toho aby behal v "kruhoch" ako splasena mys tak dotycny zdrhne z rangu spellov rychlejsie ako keby sa o to pokusal sam.



Replies (1 - 2)

#2 User is offline  
Hezkejkukuc 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 145
  • Joined: 09-December 11

Posted 04 September 2012 - 03:06 PM

a jeste jak beha? priest ho fearne pod mostem, a on vybehne nahoru a utece z druhy strany, abychom mu nahodou v tom fearu nic nemohli udelat :D

#3 User is offline  
Rohipnol 

  • Group: VIP
  • Posts: 106
  • Joined: 24-July 08

Posted 04 October 2012 - 10:39 PM

Nieje bug


http://www.wowwiki.com/Mechanic

"You run uncontrollably away, out to a certain radius, then mill about randomly, also uncontrollably."

Teda jeden smer je v poriadku do isteho momentu. Tie caste uteky z rangu/za texturu mozu byt sposobene zasa nie az tak random RNG-om. (pripady kedy fearnuty target uteka celych 10 sekund 1 alebo dvoma smermi)
Clovek by si povedal "Nahoda je blbec" ten fear ale nahodny rozhodne nieje.

Mozte lock



Fast Reply

  

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist