Mystiq.org - forum: Globálne miznutie mŕtvol, respawn -> NPC -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8382 Title Globálne miznutie mŕtvol, respawn
Product NPC Status Nové (Severity 4 - High)

Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • You cannot reply to this issue

Report ID #8382: Globálne miznutie mŕtvol, respawn

#1 User is offline  
Spiritak 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 9
  • Joined: 05-August 12

Posted 05 August 2012 - 11:13 AM

Objavil som bug ktorý dosť závažne sťažuje expenie alebo farmenie po celom svete. Prekvapuje ma, že som na fóre nenašiel žiaden report, aj keď tento bug zasahuje do hry každého hráča od lvl 1 až 70. Bug som si overoval osobne niekoľko krát a potvrdili mi ho aj iní ľudia.

Popis bugu: Mŕtvoly NPC nedokážu zmiznúť ak nie je v blízkosti žiaden hráč.

Následky: Ako iste viete respawn timer sa začína odpočítavať až po zmiznutí corpse takže sa napríklad 5minútový respawn moba môže natiahnúť aj na niekoľko hodín len z toho dôvodu že nebol nablízku žiaden hráč

Praktický príklad znepríjemnenia hry: Expím v nejakej odľahlej oblasti kde som nevidel žiadneho hráča niekoľko hodín a dostanem Quest zabiť 3Elitky roztrúsené po celej oblasti. Prídem na miesto prvej a vidím mŕtvolu, musím čakať 2minúty kým zmizne telo a 5 minút kým sa respawne. Rovnako sa to opakuje u ďalších dvoch. Kvôli tomuto bugu sa mi predĺžilo plnenie jedného primitívneho questu o neuveriteľných 21minút !
Podobne aj keď nie až tak drasticky to predlžuje napríklad farmenie Primalov, clothov a množstvo iných surovín.

Som na serveri nový, neviem aké máte možnosti vrámci opravovania, ale myslím si že tento bug bude náročný na opravu, pretože tento problém je skoro na každom TBC serveri. Verím, že sa na to aspoň pozriete.


Spiritak


Page 1 of 1  
  • Cannot start a new Issue
  • You cannot reply to this issue

Replies (1 - 3)

#2 User is offline  
Nonid 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 155
  • Joined: 28-April 12

Posted 06 August 2012 - 11:46 PM

Updating severity to: 4 - High

O tomhle vime uz nejakou dobu, bohuzel jsou tu jenom dve reseni: tvrdy nastaveni spawnu/despawnu a to by neprijemne ovlivnilo dungy(mimochodem, loot to hodne urychluje) anebo ze by byl KOMPLETNE celej svet aktivni neustale, aby se to spravne despawnulo...a to by vedlo k padu serveru. Ale uz se to tu jednou resilo a tusim, ze bylo i nejaky reseni, zkus se mrknout taky skrz bugreport atd.

Nonid

#3 User is offline  
Spiritak 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 9
  • Joined: 05-August 12

Posted 20 August 2012 - 02:47 PM

Z toho čo si pamätám z dávnych čias keď TBC bola ešte novinka, tak na jednom CZ/SK serveri kde som hral kedysi, tento problém nemali, no server bežal na Mangos a nie Trinity. Nepostrehol som ho ani po prechode serveru na WoTLK a Trinity Core. (názov serveru nechcem písať kvôli tomu, že by sa to mohlo považovať za reklamu, keďže server ešte stále existuje)

Ak im to funguje aj teraz, tak nejaké riešenie určite bude, lenže to nemôžem skúsiť, pretože WoTLK nemám nainštalovaný a ako nad tým rozmýšľam, aj tak by to asi nepomohlo pri hľadaní riešenia...len by sa zistilo, že sa to "nejako" dá opraviť. (v prípade, že sa mýlim a informácia o tom ako to funguje na inom serveri by vám mohla pomôcť aj s opravou, viem poskytnúť account)

Samozrejme ak sa tento bug nevyskytuje aj na serveri Daemonica tak tento príspevok ignorujte :)

#4 User is offline  
Nonid 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 155
  • Joined: 28-April 12

Posted 20 August 2012 - 03:17 PM

Jak jsem rikal, samozrejme to jde opravit, problem by byl ale ve vyslednym pretizeni serveru. I kdyz mame tedy novyho C++ deva, tak treba vam neco ukuchti :)

P.S. TrinityCore a cokoli jinyho jsou vlastne derivace MaNGOSu a vznikly hlavne proto, ze MaNGOS byl zoufale pomalej v akceptovani patchu atd.


Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • You cannot reply to this issue

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist