Mystiq.org - forum: Freya "zabudnutý časovač" -> WoTLK T8 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8315 Title Freya "zabudnutý časovač"
Product WoTLK T8 Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #8315: Freya "zabudnutý časovač"

#1 User is offline  
Vidla 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 0
  • Joined: 28-June 12

Posted 22 July 2012 - 08:28 PM

Na Freyi ( na normale všetci eldery mrtví ) ako keby nebol časovač medzi určitými vlnami a to medzi vlnou Detonate lasherov a Conservatory ancientom ale tiež sa to stáva medzi 3 a 4 vlnou ( vtedy nezáleží na tom aký je to typ vlny). Spawnutím 2 vln naraz je Freya neporaziteľný boss a tým pádom sa nedá dostať k Yogg-saronovi. Stalo sa nám to už druhý týždeň opakovane.


Page 1 of 1  

Replies (1 - 7)

#2 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 23 July 2012 - 08:18 AM

S Detonate Lasherama na mě nechoď, ty jsou pořešené a chodí to u nich 100% správně... Strávil jsem nad tím pěkných pár hodin...
Mezi 3. a 4. je mechanika naprosto stejná jako mezi 1. a 2. nebo 5. a 6. ...

Funguje to tak, že vlny normálně jdou každých 60s, ale pokud už je vlna mrtvá a do další vlny zbývá víc než 10s, zkrátí se čekací čas na 10s...

#3 User is offline  
Vidla 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 0
  • Joined: 28-June 12

Posted 23 July 2012 - 09:24 AM

No ja sa tomu nerozumiem ale wipoval som na Freyi skoro 5 hodín a hovorim že ak nastane určitá kombinácia 2 vĺn nasledujúcich po sebe tak sa spawnu hneď 2 vlny naraz napr. Prišiel nám ako 3. vlna Ancient conservatory defender (alebo ako sa volá) a do 10s - proste úplne hneď - prišiel ďalší , keď sme toho jedného zabili spawnla sa ďalšia vlna, ten jeden spawnutý stromovec ako by tam ani nebol .... 1 pokus z 30 sme mali šťastie že vlny chodili tak ako by mali ...

#4 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 24 July 2012 - 12:36 AM

Updating status to: Převzaté
Updating severity to: 2 - Fair

Ahoj,

tak už jsem přišel na to, kde je problém...
Myslel jsem si to už dřív, ale dnes jsem se v tom utvrdil...

Pokud se vlna nezabije v maximálně 1minutě a spawne se další, tak po zabití té "první" se spustí časovač na "třetí" vlnu, tím pádem se může zdát, že jich jde víc hned po sobě...
Ale asi vím jak na to, tak to během dneška pořeším...

Do té doby nejlepší rada - buďte rychlí, abyste každou vlnu stihli zabít maximálně do minuty...


S pozdravem Ladis.

#5 User is offline  
Vidla 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 0
  • Joined: 28-June 12

Posted 24 July 2012 - 08:28 AM

Ďakujeme veľmi pekne, tá Freya nás už pekne naštvala a je možné že tých Detonate lasherov sme nestíhali zabiť do minúty preto to spawnovalo ďaľšiu vlnu. :) :) :D

#6 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 24 July 2012 - 08:36 AM

Jj, u těch Detonate Lasherů a občas i u toho velkého stromu jsou problémy s časem, zvlášť na +SB, kdy mají zvýšené HP...

#7 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 24 July 2012 - 09:05 AM

Updating status to: Opraví nová revize

Ahoj,

právě jsem to dokončil a otestoval, šlape to krásně... Snad už s tím nebudou problémy...
Viz Twitter.


S pozdravem Ladis.

#8 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 25 July 2012 - 02:24 PM

Updating status to: Opravené


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist