Mystiq.org - forum: Arcatrah Heroic Mode - npc "arcatraz sentinel" -> TBC -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8314 Title Arcatrah Heroic Mode - npc "arcatraz sentinel"
Product TBC Status Nové (Severity 2 - Fair)


Report ID #8314: Arcatrah Heroic Mode - npc "arcatraz sentinel"

#1 User is offline  
lissy 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 9
  • Joined: 23-January 10

Posted 22 July 2012 - 06:44 PM

Zdravím , chtěl bych se upozornit alespoň z mého pohledu na dungeon The Arcatraz (Heroic Mode) na npc Arcatraz Sentinel , mělo by se nacházet v místnosti u dvou bossů , tato mísnost je nutná vyzabíjet aby se otevřeli dveře které vedou následně po schodech nahoru. Před těmito dveřmi se právě tyhle npc nachází old.wowhead.com/npc=20869 ma 162k hp , mění náhodně aggro a má dmg které málo kdo přežije. Dále npc http://old.wowhead.com/npc=20883 taktéž ve stejné místnosti. Prosím developery aby se na tuhle záležitost podívali :) určitě neprosím jen za sebe ale za spousty hráčů



Replies (1 - 11)

#2 User is offline  
Alquist 

  • Group: VIP
  • Posts: 16
  • Joined: 12-April 12

Posted 30 July 2012 - 08:33 AM

Updating status to: Opravené
Updating severity to: 2 - Fair

Ahoj, tak to DMG je změněný

#3 User is offline  
vecernik 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 1,625
  • Joined: 11-September 08

Posted 05 August 2012 - 09:15 PM

Mobka je porad nejspis bugla. Po zabiti (pokud to nestihneme dost rychle) naspawnuje bludicku, ktera je netargetovatelna (pravděpodobně http://wiki.mystiq.o...mnia/?npc=21761 ) . Ta je pohyblivá a táhne se za lidma. Každých pár sekund dá řetězový dmg do všech možných targetů - pokud je poblíž jen jeden člověk, dá jen jednomu. pokud jich je víc, dá klidně celé partě. Evidentně nemizí ani po delší době až do vyzabíjení celé party.
edit: resetování agra provádí, ale pravděpodobně jen u tanka a ne u celé party..

#4 User is offline  
Nonid 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 155
  • Joined: 28-April 12

Posted 06 August 2012 - 11:45 PM

Updating status to: Opraví nová revize

Mrknu na to nekdy behem tejdne, prave jsem se vratil z chalupy, jo?
To s tim tankem je spravne, ctete ty commenty, resetuje aggro JENOM u tanka a jeste ne o celou cast.

#5 User is offline  
Nonid 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 155
  • Joined: 28-April 12

Posted 07 August 2012 - 08:31 AM

Fixnuto...snad je to i offi-like, aspon podle toho, co se mi podarilo zjistit. :)

#6 User is offline  
vecernik 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 1,625
  • Joined: 11-September 08

Posted 07 August 2012 - 08:32 AM

Nejde jen o to číst komenty. Porovnávám to s tím, jak to má být :) konkrétně wowwiki tvrdí:
"Immune to taunt, and occasionally resets aggro."
Připadá mi že oprava s resetem agra u tanka není uplně správná. Ve skutečnosti je (vzhledem k tomu že u schodů chodí oba roboti naráz) dokonce neúměrně těžší oproti originálnímu blizz řešení. (aneb když si obě mobky krátce za sebou shodí agro a rozutečou se, tak co má jako tank dělat?)

#7 User is offline  
Nonid 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 155
  • Joined: 28-April 12

Posted 10 August 2012 - 03:35 PM

Ja nevim, jak jinak to mam rict? Byl jsem tam nekolikrat na offi jeste pred 3.x a fungovalo to tak, jak to funguje u nas. U tech schodu je to masakr, s off-tankem se to ale da dat. A Arcatraz je nejtezsi 5-man!

#8 User is offline  
vecernik 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 1,625
  • Joined: 11-September 08

Posted 10 August 2012 - 09:18 PM

Promin :) jen rejpu (jestli tu hrajes delsi dobu tak na to musis byt zvyklej) a co se tyce blizzlikeovosti.. na wowheadu jsou podle mapky uplne jinde:
http://www.wowhead.com/npc=20869
ale to se možná měnilo? no nevím..
Chápu - je to těžký upravovat dungy do blizz podoby. Samotnýho mě dnes překvapilo když pár mobek v nagrandu spoluhráče párkrát odkoplo ve vzduchu a když dopadl tak umřel kvůli pádu :)

#9 User is offline  
Nonid 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 155
  • Joined: 28-April 12

Posted 11 August 2012 - 04:54 PM

Ta mapka ukazuje jenom jejich zacatecni pozice, navic jeste poolovany, coz tady nejde :/

Hehe no ten kick je tu buglej, resp. kickovani obecne :)

#10 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 02 October 2012 - 03:19 PM

Stále rozbité, akorát jinak - teĎ roboti nedávají daily Q slain na HC obtížnost, pravděpodobně proto, že mají méně jak X% HP... na normalu fungují jak mají. Nešlo by to udělat tak, aby měli oba roboti full HP, akorát maxHP by byly určeny podle varianty dungu?

#11 User is offline  
Nonid 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 155
  • Joined: 28-April 12

Posted 04 October 2012 - 04:04 PM

Tim to neni, jde o to, ze toho robota musis zabit zabit a ne ho nechat vybouchnout... Ale stejne by to melo fungovat, trinity zas neco vymejsli :)

#12 User is offline  
orifox 

  • Insomnia Senior GM
  • Group: WoW
  • Posts: 746
  • Joined: 28-July 11

Posted 05 October 2012 - 03:10 PM

Podle neověřené informace by to mohlo být tím, že má mobka pod 60% HP (což pro HC verzi platí) což je důvodem pro ne-udělení slainu.
ale i tak - proč je mobka udělaná tak zvláštně, že má z počátku jen určitý počet HP? proč se jí nesníží max-hp na potřebnou úroveň aby na začátku měla 100% ?

edit: doplňkové info je v duplicitním tématu http://forum.mystiq....atraz-sentinel/

This post has been edited by orifox: 06 October 2012 - 08:27 AM




Fast Reply

  

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist