Přijde mi, že se nějak zapomíná na několik bugů, které jsem sem hodil, a které dohromady neskutečně znevýhodňují huntery jako DPS. Připomenu je proto:
1. Cast Auto Shotu - pokud cast Steady Shotu přesahuje do nebo za cast Auto Shotu, AS vyletí hned po SS a nečeká se další 0,5 vteřiny, navíc pokud se zmáčkne spell 0,5 vteřiny před vystřelením AS, vycastí se spell až po Auto Shotu.
2. Steady Shot a Arcane Shot - SS by měl být snižován ještě navíc toulcem/Thori'dal efektem, což není; Arcane Shot by se měl zvyšovat s AP.
3. /cast !Auto Shot - při zadání /cast !Auto Shot by se měl AS pouze zapnout pokud zapnutý není, a pokud je, příkaz nemá žádnou funkci (tady se resetuje cast Auto Shotu - viz bod 1).
4. Global Cooldown- ten se snižuje haste efekty, přičemž by měl být snižitelný jen a pouze Bloodlustem/Heroismem.
Opět bych poprosil, aby se alespoň na první 3 body někdo podíval, protože tahle kombinace činí huntera jedním z nejzabugovanějších povolání na Mystiqu. Myslím, že se mnou budou souhlasit i ostatní hunteři. Díky.
Report ID | 8307 | Title | Kompilace loveckých bugů |
Product | Hunter | Status | Čeká na opravu od TC (Severity 5 - Critical) |
Page 1 of 1
Report ID #8307: Kompilace loveckých bugů
Page 1 of 1
Replies (1 - 8)
#4 Chealin
Posted 26 July 2012 - 01:23 PM
Fígl je jednoduchý, musíme zaspamovat developery. Protože v tom je ten bug, na 2.4.3 už má CAS fungovat úplně jinak - má prakticky ovlivňovat jen fakt, že nejde střílet AS za běhu a že se během něho nedá vycastit jiný shot. Tady funguje ve formě pre-2.3 patche.
#7 Nonid
Posted 28 July 2012 - 01:27 PM
Updating status to: Čeká na opravu od TC
Updating severity to: 5 - Critical
Tak az nekdo sezene C++ deva, kterej to bude fakt umet... Uprimne receno, ja na tohle nestacim a nechci se ucit C++, protoze se musim naucit zkurvenej Pascal na maturitu a C sharp na vejsku... Ale jak rikam, kdz nekoho sezenete, tak se toho opravi hodne :)
Updating severity to: 5 - Critical
Tak az nekdo sezene C++ deva, kterej to bude fakt umet... Uprimne receno, ja na tohle nestacim a nechci se ucit C++, protoze se musim naucit zkurvenej Pascal na maturitu a C sharp na vejsku... Ale jak rikam, kdz nekoho sezenete, tak se toho opravi hodne :)
#9 Hunter008
Posted 07 August 2012 - 02:13 PM
Ten Arcane sa mi nejako nezdá, veď tam nie je čo pokaziť...
máte to takto? (game\SpellEffects.cpp)
// Arcane Shot else if((m_spellInfo->SpellFamilyFlags & 0x00000800) && m_spellInfo->maxLevel > 0) { damage += int32(m_caster->GetTotalAttackPowerValue(RANGED_ATTACK)*0.15f); }
máte to takto? (game\SpellEffects.cpp)
Page 1 of 1
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.