Spell Eagle Eye nefunguje. Funguje iba pri maličkých vzdialenostiach, pri väčších iba preblikne pohľad a vráti sa späť.
Report ID | 8284 | Title | Eagle Eye |
Product | Hunter | Status | Nové (Severity 0 - None Assigned) |
Page 1 of 1
Report ID #8284: Eagle Eye
Page 1 of 1
Replies (1 - 2)
#2 Rohipnol
Posted 13 January 2013 - 01:36 AM
Pre upresnenie, pri tych vacsich vzdialenostiach funguje polovicne, on totiz preblikne, ale kym je hunter pod vplivom spellu tak kamera sa sice vrati zasa na huntera a nieje tam kde by mala byt, ale npc a players sa nacitavaju v mieste kam hunter tento spell dal, tym padom su vidiet z velkej dialky, okolo huntera sa zasa objekty a hraci prestavaju nacitavat.
Presne tato ista chyba je aj u shamanskeho spellu Far Sight (http://wiki.mystiq.o...nia/?spell=6196)
Presne tato ista chyba je aj u shamanskeho spellu Far Sight (http://wiki.mystiq.o...nia/?spell=6196)
#3 Thisin
Posted 01 February 2013 - 01:07 AM
Takže.. poslední edit.. Eagle Eye sem opravil. Během několik mála minut sem postnu celý commit z Git Hubu.. Pro developera který sen a to bude koukat.. přeju hodně nervů.. :D protože sem v c++ opravdu začátečník takže to spíš byl pokud.. s více méně CTRL+C, CTRL+V.. ale u mě jede bezvadně.. :) Možná by se mohla dát ještě nějaká podmínka u toho Dynamic objektu... popřípadě si upravte nebo zahodte a sepiste sami.. :) Opravuje zároveň http://wiki.mystiq.o...nia/?spell=6196 a možná ještě nějaké spelly s tímto problémem využívající dynamických objektů..
https://github.com/l...cd21f90883d4f53
Omlouvám se trochu tam pozlobili mezery.. :) ale určitě si s tím nějak poradíte nebo přepíšete podle svého.. :) Doufám že sem pomohl.. ;)
https://github.com/l...cd21f90883d4f53
Omlouvám se trochu tam pozlobili mezery.. :) ale určitě si s tím nějak poradíte nebo přepíšete podle svého.. :) Doufám že sem pomohl.. ;)
This post has been edited by Thisin: 02 February 2013 - 03:43 PM
Page 1 of 1
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.