Mystiq.org - forum: Massive Seaforium Charge vol. II -> Strand of the Antients -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8224 Title Massive Seaforium Charge vol. II
Product Strand of the Antients Status Nové (Severity 0 - None Assigned)


Report ID #8224: Massive Seaforium Charge vol. II

#1 User is offline  
Feenux 

  • Group: VIP
  • Posts: 657
  • Joined: 01-July 08

Posted 06 July 2012 - 03:34 PM

Bomby jdou zase házet do bran, tudíž je nemožné disarmnout je.

http://forum.mystiq....aforium-charge/



Replies (1 - 6)

#2 User is offline  
Feenux 

  • Group: VIP
  • Posts: 657
  • Joined: 01-July 08

Posted 19 July 2012 - 04:41 PM

Když už jsem udělal novej report na ty bomby, tak má jít i tohle:

Seaforium charges planted by the enemy can be disarmed by right-clicking them. It's about a 2-second channel that is interrupted if you take any damage. You have to be fairly quick about it, since the explosive goes off after 10 seconds.

You may disarm them at a range up to about 25 yards, and you do not require line of sight to disarm them. This means you can easily stand next to a turret and disarm all the bombs below you safely.

Zdroj

#3 User is offline  
Feenux 

  • Group: VIP
  • Posts: 657
  • Joined: 01-July 08

Posted 20 July 2012 - 04:11 PM

Tak bomby nejdou snad vůbec defusovat, viděl jsem jednu položenou, začal jsem jí defusovat (neobjevil se žádnej cast bar), po 10s defusování bouma bouchla a já jí pořád defusoval (máchal jsem tam rukama, ale nic se nedělo).

#4 User is offline  
Feenux 

  • Group: VIP
  • Posts: 657
  • Joined: 01-July 08

Posted 15 December 2012 - 06:19 PM

Pořád stejnej problém...

#5 User is offline  
Bocian 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 124
  • Joined: 05-January 09

Posted 17 December 2012 - 11:43 PM

Ako už sa na to pozrite lebo alicka taktika ako ničiť brány je HADZAT tie bomby do textury.. TO FAKT CG a je to akurat tak na ban.... Hlavne že sa nemaju zneužívať textúry... Toto je to iste ako ked shaman hodi totem v Arene do textury...

#6 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 17 December 2012 - 11:59 PM

https://github.com/T...nityCore/issues Tak hledejte, pánové... Já na to opravdu nemám čas a samo se to určitě nenajde... A jestli to není u TC, tak stejně nikdo nebude vědět, co s tím dělat...

#7 User is offline  
Bocian 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 124
  • Joined: 05-January 09

Posted 18 December 2012 - 01:14 PM

No prebrúzdal som to tam celé a jedine čo tam je o tom napisane je že su vytvorené 4 topici ktoré sa odkazuju dookola medzisebou na tie iste ale riešenie tam nie je, akurat je tam riešenie s textúrov brán, aby textury po zničení zmyzli preč. ..


Tento topic bol vytvorený asi pred mesiacom, takže je to relativné nový topic a asi tam postnu riešenie takže to treba len sledovať:

https://github.com/T...ore/issues/8397



Ale taktiež ma napadá že toto ešte riešil Vojta nie? Lebo som narazil na topic kde Vojta pridal fix na to a písal tam že to opraví nová revízia.


Updating status to: Opravené

Tohle by mělo být už chvíli opravené... společně s dávnou opravou neházení totemů do textury apod., takže pokud se to někomu povede bugnout, tak prosím založte nový report. :D



Fast Reply

  

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist